Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det er ikke poeng å bruke vekter på beina. Det er tungt nok hvis du gjør det riktig. Fokuser heller på å få teknikken til å sitte i begynnelsen, før du supplerer med vekter.

Lenke til kommentar
Klart du kan ligge på gulvet! Prøv å ligg rett ut på gulvet og hold beina samlet like over gulvet, tar det ikke i magen?

6550197[/snapback]

 

En av mine favoritter. Når du klarer å holde bena samlet i lang nok tid kan du prøve å tegne sirkler med bena dine, rolig og kontrolert, evt vippe bena opp og ned - igjen rolig og kontrolert :)

Lenke til kommentar
Meh, hadde en elendig trening i dag. Verket i ledd når jeg tok cable crossovers bl.a., presterte å faile på knebøy, ble litt svimmel etter andre settet der. Burde jeg kanskje hive i meg mer raske carbs før trening ? Eneste jeg spiste var frokost som var havregryn og kosttilskudd. Hater sånne dager.  :(

6550786[/snapback]

 

Ikke spis raske karbohydrater før trening! Når man spiser nok måltider med seine karbohydrater, slipper man det. Spis også seine karbohydrater (i tillegg til proteiner) 30-60 min. før treningen.

Lenke til kommentar
Meh, hadde en elendig trening i dag. Verket i ledd når jeg tok cable crossovers bl.a., presterte å faile på knebøy, ble litt svimmel etter andre settet der. Burde jeg kanskje hive i meg mer raske carbs før trening ? Eneste jeg spiste var frokost som var havregryn og kosttilskudd. Hater sånne dager.  :(

6550786[/snapback]

 

Ikke spis raske karbohydrater før trening! Når man spiser nok måltider med seine karbohydrater, slipper man det. Spis også seine karbohydrater (i tillegg til proteiner) 30-60 min. før treningen.

6550845[/snapback]

Raske karbs foretrekker nå jeg før og under trening. Holder blodsukkeret høyt under hele treningen. Bruker stort sett Cell-max.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Er på jakt etter en benkpress-knebøy-markløft-stang med noen vekter. Kan ikke si jeg så det på den siden. Vet du om noen andre?

Kanskje jeg er bare dårlig til å lete, men.  :)

 

Edit: Vil gjerne ha noe som går i lag, for å si det slik.

6556238[/snapback]

Denne virker bra, men er ganske dyr da :\

http://www.mobech.no/?prod=504

 

Vektsett av høy kvalitet. 220cm lang stang med bronseforinger. 28mm grep. Vektkapasitet 270kg. Presisjonslåser som klemmer skivene helt fast. Skiver med følgende vektfordeling: 2x1,25kg / 2x2,5kg / 2x5kg / 2x10kg / 2x15kg / 2x20kg. Vekt-toleranse pluss/minus 2%. Stangen veier 20kg og låsene 2,5kg pr. stk. Vektsett av jern.

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Linfrøolje ? Skal vel få tak i det på fleste helsekostbutikker. Linfrøolje , som da er en flerumettet fettsyre gir 9kcal/g. Linfrøolje er vel kongen på haugen når man snakker om sunt fett. Vet ikke om det var den du tenkte på, men.

6561071[/snapback]

 

kan være det, men tror at de het *plante fett*. kokkosfett, kan det stemme+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...