christer-R Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Omvendte situps. Ligg på ryggen på en benk, og hev beina. Tror wh1te har hatt meget bra resultater med denne typen sit-ups. 6550138[/snapback] Kan jeg bruke vekter på beina for å øke motstanden? 6550199[/snapback] Det kan du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Det er ikke poeng å bruke vekter på beina. Det er tungt nok hvis du gjør det riktig. Fokuser heller på å få teknikken til å sitte i begynnelsen, før du supplerer med vekter. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Hei, jeg er personlig veldig glad i øvelsen "omvendt situps". Flott om du har vondt i ryggen - slik som meg. Bruk en benk hvor du kan regulere hellingen. Jo mer helling, jo tyngre blir det. Endret 24. juli 2006 av Jarbra Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Klart du kan ligge på gulvet! Prøv å ligg rett ut på gulvet og hold beina samlet like over gulvet, tar det ikke i magen? 6550197[/snapback] En av mine favoritter. Når du klarer å holde bena samlet i lang nok tid kan du prøve å tegne sirkler med bena dine, rolig og kontrolert, evt vippe bena opp og ned - igjen rolig og kontrolert Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Meh, hadde en elendig trening i dag. Verket i ledd når jeg tok cable crossovers bl.a., presterte å faile på knebøy, ble litt svimmel etter andre settet der. Burde jeg kanskje hive i meg mer raske carbs før trening ? Eneste jeg spiste var frokost som var havregryn og kosttilskudd. Hater sånne dager. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Meh, hadde en elendig trening i dag. Verket i ledd når jeg tok cable crossovers bl.a., presterte å faile på knebøy, ble litt svimmel etter andre settet der. Burde jeg kanskje hive i meg mer raske carbs før trening ? Eneste jeg spiste var frokost som var havregryn og kosttilskudd. Hater sånne dager. 6550786[/snapback] Ikke spis raske karbohydrater før trening! Når man spiser nok måltider med seine karbohydrater, slipper man det. Spis også seine karbohydrater (i tillegg til proteiner) 30-60 min. før treningen. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Er så avhengig av god dagsform. Failure på knebøy er bare bajjjs. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Raske carbs etter trening som superseven sier ja, det kan jeg love deg er det dummeste du kan gjøre å stappe i deg sukker før trening. Da går blodsukkeret ditt rett opp og stuper rett ned igjen etter kort tid. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Meh, hadde en elendig trening i dag. Verket i ledd når jeg tok cable crossovers bl.a., presterte å faile på knebøy, ble litt svimmel etter andre settet der. Burde jeg kanskje hive i meg mer raske carbs før trening ? Eneste jeg spiste var frokost som var havregryn og kosttilskudd. Hater sånne dager. 6550786[/snapback] Ikke spis raske karbohydrater før trening! Når man spiser nok måltider med seine karbohydrater, slipper man det. Spis også seine karbohydrater (i tillegg til proteiner) 30-60 min. før treningen. 6550845[/snapback] Raske karbs foretrekker nå jeg før og under trening. Holder blodsukkeret høyt under hele treningen. Bruker stort sett Cell-max. Endret 25. juli 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Noen som vet om en bra webshop for å handle vektstenger, vektskiver o.l. ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Noen som vet om en bra webshop for å handle vektstenger, vektskiver o.l. ? 6555512[/snapback] Her noen billige og bra vektskiver 25mm da :\ http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____42837.aspx http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____42838.aspx Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Er på jakt etter en benkpress-knebøy-markløft-stang med noen vekter. Kan ikke si jeg så det på den siden. Vet du om noen andre? Kanskje jeg er bare dårlig til å lete, men. Edit: Vil gjerne ha noe som går i lag, for å si det slik. Endret 25. juli 2006 av Chris88 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Er på jakt etter en benkpress-knebøy-markløft-stang med noen vekter. Kan ikke si jeg så det på den siden. Vet du om noen andre?Kanskje jeg er bare dårlig til å lete, men. Edit: Vil gjerne ha noe som går i lag, for å si det slik. 6556238[/snapback] Denne virker bra, men er ganske dyr da :\ http://www.mobech.no/?prod=504 Vektsett av høy kvalitet. 220cm lang stang med bronseforinger. 28mm grep. Vektkapasitet 270kg. Presisjonslåser som klemmer skivene helt fast. Skiver med følgende vektfordeling: 2x1,25kg / 2x2,5kg / 2x5kg / 2x10kg / 2x15kg / 2x20kg. Vekt-toleranse pluss/minus 2%. Stangen veier 20kg og låsene 2,5kg pr. stk. Vektsett av jern. Endret 25. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 det er et slags plante fett som øker metthetsfølelsen, har blitt nevnt flere ganger. men hvor får man kjøpt det, og er det noe energi i det o.s.v.+ Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Linfrøolje ? Skal vel få tak i det på fleste helsekostbutikker. Linfrøolje , som da er en flerumettet fettsyre gir 9kcal/g. Linfrøolje er vel kongen på haugen når man snakker om sunt fett. Vet ikke om det var den du tenkte på, men. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 90 kg i knebøy i dag Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Nice, ATi-Radeon; hvor mange reps? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Linfrøolje ? Skal vel få tak i det på fleste helsekostbutikker. Linfrøolje , som da er en flerumettet fettsyre gir 9kcal/g. Linfrøolje er vel kongen på haugen når man snakker om sunt fett. Vet ikke om det var den du tenkte på, men. 6561071[/snapback] kan være det, men tror at de het *plante fett*. kokkosfett, kan det stemme+ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Kokosfett er ikke bra. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Kokosfett er ikke bra. 6562271[/snapback] da var det ikke kokkosfett, sikkert lin olje. hva må du gjøre for og forbrenne 200kcal+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå