Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var snakk om målet med styrketrening bak her en plass.

Et spørsmål bare: Vil dere virkelig heller se ut som The Rock enn som f.eks. David Beckham? I tillegg, jo større man blir jo mindre classy blir man i klær, hvor ofte er vi nordmenn i bar overkropp egentlig? ;)

1: hormonpropp eller tynning? Ingen av de

2: hvor har du det ifra?, seriøst.

3: så ofte jeg mafakking VIL for faen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dont feed the troll...

 

Tragisk.

 

Hva er det dere forsvarer egentlig? Blir dere virkelig så støtt? Skjønner at det er jeg som er trollet her, men herregud, har dere så dårlig selvbilde at dere må trakassere når noen besitter litt andre meninger enn dere? Med "dere" mener jeg såklart ikke alle, men denne tråden bærer sterkt preg av at noen er "eksperter".

 

En vanlig reaksjon fra hårsåre folk som angriper folk som har kanskje har rett.

 

Beckham er skinny. Does he even lift?

 

Skinny og skinny. Er du så stor da?

Hva er vitsen med å løfte til krampen tar seg, vugge rundt som en pingvin og se ut som man har sår under armene når man ikke kan løpe en kvart meter?

Beckham kan ikke ha dritstor overkropp når han skal løpe mye, skjønner?

 

Ihvertfall:

Sweeeet!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

1. Stretch 2. Lift 3. SprintDo this all the time – no bulking, no cutting, no bullshit. Just training for being a motherfucker. 

 

 

Jeg vil bare være en spinnvill motherfucker, om jeg blir stor som en bieffekt bryr jeg meg ikke, jeg gidder uansett ikke å runke til bilder av karer i bar overkropp sånn som det virker andre her liker.

Lenke til kommentar

Fra mitt synspunkt blir det rart å trene seg stor når man kan se ut som Beckham(mitt ideal) med mindre arbeid. Men skjønner jo at "tynn" og godt trent ikke er idealet til alle! :D

Jeg kommenterte bare det du også sier her; du sier at idealet ditt kan nås med mindre arbeid, samtidig som du sier at idealet ditt er "godt trent". Skjønner? Det blir logisk feil for min del i alle fall. :) Jeg trener ikke for å bli noen bodybuilder, ikke har jeg lyst til å se ut som en heller. Jeg synes det var litt rart at du antok at alle her trente for å bli gigantiske. :) Man må trene uansett om man vil se ut som Beckham, Bale eller the Rock.

 

Og jeg skjønner ikke hvor disse antydede personangrepene står..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nuvel, de ser nå ganske ok ut de da. Hvor mange jenter sikler ikke etter Tyler Durden f.eks? Det fine med en sånn fysikk kontra angelov, cook og plitt er at du kan leve sånn ca akkurat sånn du vil å fremdeles ha en grei fysikk. Nei, de har ikke like mange blodårer, like bra abs, skuldre etc - men de kan feste hver eneste helg samt slippe å tenke kosthold kosthold kosthold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...