Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Det var snakk om målet med styrketrening bak her en plass.

Et spørsmål bare: Vil dere virkelig heller se ut som The Rock enn som f.eks. David Beckham? I tillegg, jo større man blir jo mindre classy blir man i klær, hvor ofte er vi nordmenn i bar overkropp egentlig? ;)

Akkurat HVOR classy kan man være i for eksempel Finnmark midtvinters? ;)

Og tror du at "Ante" i det hele tatt bryr seg om klesstil og frisyrer? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var mange tidligere i tråden som trente pga. utseende! :)

Og da tenker jeg at f.eks. Beckham ser jæævlig mye bedre ut enn muskelbunter.

 

Edit: Anaio, du er jente? Skal meeeeget mye til for at du bikker over til å ikke være classy med klær hvis du trener ;)

Endret av Depressed Dog
Lenke til kommentar

Edit: Anaio, du er jente? Skal meeeeget mye til for at du bikker over til å ikke være classy med klær hvis du trener ;)

 

Uenig! :p Når man blir smal rundt livet og brei over rumpe og lår, da passer ingen standardiserte buksemodeller. Når skuldrene og ryggen vokser, mens puppene er de samme, passer ingen bh'er, og mange gensere blir merkelige i passformen. Alt man må ofre for å se bra ut naken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var mange tidligere i tråden som trente pga. utseende! :)

Og da tenker jeg at f.eks. Beckham ser jæævlig mye bedre ut enn muskelbunter.

 

Edit: Anaio, du er jente? Skal meeeeget mye til for at du bikker over til å ikke være classy med klær hvis du trener ;)

Hei, jeg er en av dem som (blant annet) trener for utseende. Du driter deg ut. David Beckham er en særdeles godt trent mann. Man må trene for å se ut som ham. Dessuten er ingen her i nærheten av å se ut som the Rock; det krever ekstremt mye. Det "classy"-tullet failer derfor også. Det skal masse til for å bli så svær at man ser bulkete ut og ikke tar seg ut i (pen)klær. De aller fleste som trener ser bare digge og stramme ut. Det som derimot ikke er classy er dvaske, utrette folk med dårlig holdning.

 

Videre er utseende et veldig subjektivt anliggende. Noen ser for seg Beckham, andre Pitt i Fight Club, andre Pitt i Troja, andre the Rock, andre Coleman. Men ingen liker vel skinnyfat..?

Endret av Broseph
Lenke til kommentar

Dei aller fleste vil likevel måtte trene ein god del for å sjå ut som Beckham fysisk.

 

Forsåvidt. Men det er ikke snakk om lange tiden heller. Beckham har ikke noe særlig bra fysikk, egentlig.

 

Depressed Dog: Man blir ikke seende ut som The rock uten å peise på med ulovlige midler. De fleste her inne som trener for fysikk her inne vil nok ikke ha noe problem med å se "classy" (som du så fint kaller det) ut.

 

Spørsmål til deg, hvem ser best ut av Christian Bale i American psycho og Beckham? (kun fysikken).

 

Edit: "deg" er forresten Depressed Dog.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Tror de fleste av dere skjønte poenget selv om jeg brukte "ytterpunkter". Og debatten blir dårlig siden alle har forskjellige meninger om hvordan en perfekt kropp ser ut. Fra mitt synspunkt blir det rart å trene seg stor når man kan se ut som Beckham(mitt ideal) med mindre arbeid. Men skjønner jo at "tynn" og godt trent ikke er idealet til alle! :D

Endret av Depressed Dog
Lenke til kommentar

De som trener styrke trener ikke for å bli større, de gjør det for å bli sterkere. Jeg bryr meg ganske lite om et treningsprogram gjør at jeg ser ut som jeg gjør i dag, The Rock, David Beckham eller Justin Bieber sålenge det gjør meg sterkere.

 

Jeg skjønner helt at de som har karrierer som ikke stiller noen særlige fysiske krav ikke bryr seg så mye om styrke, men for min del er det mye viktigere å kunne gjøre tungt gårdsarbeid og ikke slite ut ryggen på dårlige lærerkontorstoler fra 1975 enn det er å imponere kvinnelige og true mannlige lærerkolleger med muskler som risikerer å spjære jakka mi.

 

Edit: Jeg mente ikke å fornærme noen, om det er de innleggene under hentyder.

 

Var mange tidligere i tråden som trente pga. utseende! :)

Og da tenker jeg at f.eks. Beckham ser jæævlig mye bedre ut enn muskelbunter.

 

Edit: Anaio, du er jente? Skal meeeeget mye til for at du bikker over til å ikke være classy med klær hvis du trener ;)

 

Ironisk at det er så veldig uclassy å si "classy".

 

Edit: Ok↓

Endret av boffeeen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det dere forsvarer egentlig? Blir dere virkelig så støtt? Skjønner at det er jeg som er trollet her, men herregud, har dere så dårlig selvbilde at dere må trakassere når noen besitter litt andre meninger enn dere? Med "dere" mener jeg såklart ikke alle, men denne tråden bærer sterkt preg av at noen er "eksperter". Jeg avsluttet denne "debatten" for noen innlegg siden, men tar nå et offisielt byebye.

 

DD out,

PS: jeg er beruset

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og for noen innlegg siden ble JEG anklaget for personangrep, dere som angriper her har bare pakket fornærmelser inn i litt ekstra dopapir for at den skal kunne dementeres :nei2:

 

Her er et massepersonsangrep: Dere er lowlifes om dere må pakke inn fornærmelser, you sad cunts :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...