Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig at du også overestimerer kyllinginntaket ditt? 600g kjøtt høres veldig mye ut for én grillet fugl

Jeg bruker å spise en hel kylling + 3-400g kylling filet så tja, spiser hvertfalt en halv kg kylling om dagen vil jeg tro.

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Skal se på vekten på den type grillet kylling neste gang jeg er i butikken, er litt usikker på merke og fant han ikke på nettett, mener dog han var rundt 800g med alt av bein å drit fortsatt inni. Kjenner dog meg selv godt nok til å vite at 300-400g kylling med rundt 300g chips å litt salat ikke gjør meg spesielt mett.

Og jeg endte opp tre kvarter rett ut på sofaen etter det måltidet. :p

Lenke til kommentar

Jeg må slutte å kødde og finne et opplegg som jeg kan holde meg til over tid. Noen som har noen forslag til hvilket program jeg burde bruke?

Ønsket/planen er å kjøre leangaining, eller slow cutting. Ønsker ikke å gå veldig mye opp i vekt.

1RM pr. i dag:

SQ: 150 kg

DL: 175 kg

BP: 80 kg :confused:

Lenke til kommentar

Nå kan hodgetwinsfanboiene rage :mrgreen:

Litt enig. Ser veldig mange som er helt paniske på teknikken.

Kneet beveger seg litt inn på knebøyen. "Shit, får deloade"

Som regel er det 1000 grams (rå vekt) stekte kyllinger der jeg handler. Veier åpenbart mindre når de er stekte, men hvis du har deg 300 gram kyllingfilet så er det rå vekt alle snakker om.

Så 600 gram kylling høres rett ut.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Ingen Hodgetwinsfanboy selv (trodde du var det? :tease: ), men den videoen der er så blodharry at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg når jeg ser på den.

Men, er forsåvidt enig. Trenger ikke være overdrevent redd for skader heller, fins en mellomting.

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

CT minner meg om en gammel utlandsk styrkeløftbro på gymmet mitt

Som forøvrig er sterk som faen (160+kg inne i benken for eks) Men som sitter på minimalt av kunnskap om treningsprogrammer, kosthold og lignende. Han har bare trent gjevnt i 20+år, testet ut forskjellig og fortsatt med de tingene som har funket uten logging av treninger, telling av macroer etc.

Ekstremt motstander av bol og så tror ikke det er nøkkelen hans heller.

Men det jeg faktisk definivt tror er at om han hadde trent smartere, lært seg mer om skadeavvergende tiltak og utført den kunnskapen han hadde tatt til seg hadde han nok sluppet ett par senebetennelser, kortisonsprøyter og lignende oppigjennom årene.

Lenke til kommentar

Hvem i helvete er det som prøver å selge brukte treningsklær? Nå og da dukker det opp annonser i de der "Selge, kjøpe, bytte-gruppene" med folk som skal kvitte seg med brukte tights, kompresjonsklær, osv.

Jeg hadde ikke kjøpt brukte treningsklær omså de var rengjort i lut og dyppet i sukker.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvem i helvete er det som prøver å selge brukte treningsklær? Nå og da dukker det opp annonser i de der "Selge, kjøpe, bytte-gruppene" med folk som skal kvitte seg med brukte tights, kompresjonsklær, osv.

Jeg hadde ikke kjøpt brukte treningsklær omså de var rengjort i lut og dyppet i sukker.

Kanskje noen av dem tenner på at andre mennesker kler seg i deres kroppsvæsker.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ingen Hodgetwinsfanboy selv (trodde du var det? :tease: ), men den videoen der er så blodharry at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg når jeg ser på den.

Men, er forsåvidt enig. Trenger ikke være overdrevent redd for skader heller, fins en mellomting.

Joda, de er kule de men alldeles IKKE når det er snakk om trening. De har like lite peiling som politisk engasjert ungdom :mrgreen:

De videoene de har om samlivdråd (i den grad det kan kalles det) er hysterisk :)

Jeg skjønner at dere synes CT er harry, men dette er en heeeeelt annen kultur enn dere er vante til. Niggayoyos har en helt annen måte å uttrykke seg på enn den jevne nordmann.

Det blir som om en latteslurpende venstrevridd aseksuell 17 år gammel bleikfeit Oslogutt skulle møte opp på et fiskebruk i Finnmark og se på de folkene som jobber der :p

Jeg er selv fra et miljø hvor det er lite toleranse for syt og klaging, og jeg skjønner hva CT snakker om i videoen. Spesielt den om folk som bare sitter hjemme og er verdensmestre på alt og ingenting så lenge de kan google et tema i en diskusjon.

Hodgetwins hadde en bra video om Jay Cutler og hans teknikk. De sa det på denne måten på 1:47 ... :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=3XDSl39UOMs

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...