White Fox Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Har til nå kjørt en grei 3-splitt; Bryst/ben, Triceps/Biceps/Mage, Rygg/skuldre, men tenkte det var greit med en forandring og har også følt at jeg stagnerer i visse øvelser. Holder det å kjøre et program med bare baseøvelser 3 ganger i uka? Eller er det viktig med isolasjonsøvelsene? Har trent i ca.1,5 år. F.eks som dette: Benkpress 4x8 Knebøy 4x8 Markløft 4x8 Chins 3x8 Militærpress 3x8 Franskpress 3x8 Er det i tilfelle ett annet program dere ville anbefale? 6520340[/snapback] Noen som har noen formeninger...? 6526588[/snapback] å trene alle muskelgrupper 3 ganger i uka er vell litt hyppig, eller? 6528568[/snapback] Går ikke det greit når man bare kjører en-to hovedøvelser på hver muskel? Man får jo fortsatt en dag fri mellom hver gang. Men får man trent kropppen grundig nok ved dette programmet? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Går ikke det greit når man bare kjører en-to hovedøvelser på hver muskel?Man får jo fortsatt en dag fri mellom hver gang. Men får man trent kropppen grundig nok ved dette programmet? 6531197[/snapback] Dette kommer jo helt an på hvem du spør. Personlig ville jeg anbefalt en splitt, men andre igjen liker sånt oppsett som det der. Men det virker som om du i alle fall tar kroppen grundig nok, ikke tvil om det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Litt av grunnen til at jeg trener forskjellige muskelgrupper på forskjellige dager at jeg rett og slett synes det er morsomt. "Endelig søndag, nå kan jeg trene pupp". Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Litt av grunnen til at jeg trener forskjellige muskelgrupper på forskjellige dager at jeg rett og slett synes det er morsomt. "Endelig søndag, nå kan jeg trene pupp". 6531399[/snapback] Hehe. Ser alltid frem til bryst-treningen jeg, det tror jeg er den beste muskelgruppen man kan trene, kjempekos! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg hater bryst-trening. Hater den. Rygg er best. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Elsker bicep-trening! Ingenting er som pump i bicep :-P Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Grunnen til at jeg elsker bryst-treningen er vel fordi det er den jeg har økt mest i så langt. Jeg er jo bare inne i min 2. månde med styrketrening enda, så jeg kommer sikkert til å like andre muskelgrupper så fort jeg har trent litt lengre, og blir endel sterkere all-over. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Jeg hater bryst-trening. Hater den. Rygg er best. 6531571[/snapback] Enig, selv om fingrene og hendene ikke tåler mer vekt. Må kjøpe meg Grabs så snart jeg får penger. Slike hadde jeg, men klarte å miste dem Endret 21. juli 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg hater bryst-trening. Hater den. Rygg er best. 6531571[/snapback] Enig, selv om fingrene og hendene ikke tåler mer vekt. Må kjøpe meg Grabs så snart jeg får penger. Slike hadde jeg, men klarte å miste dem 6532096[/snapback] Slike har jeg, de er finne hvis man skal kjøre lange negativer. Ellers liker jeg å trene opp grepet. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Noen som har prøvd BSN NO-Xplode? Bestilte det i dag fra Sverige.. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Noen som har noe tips om hvordan man kan få trent/større håndledd? Trente ifjor, tenkt å starte igjen etter sommerferien. Følte at endel av problemene (spesielt benkpress) var pga håndledd. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Du må nesten trene underarm, evt. grep... Omvendt bicepscurl, og kanskje viktigst av alt, vanlig/omvendt underarmscurl... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Så har vi jo disse røverne: Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Så har vi jo disse røverne:user posted image får sånn gnagsår i henda når jeg driver med det dær. må nermest bruke hansker Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Da er det jammen meg på tide at du bruker de litt oftere. Er bare kjerringer som klager over gnagsår. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Da er det jammen meg på tide at du bruker de litt oftere. Er bare kjerringer som klager over gnagsår. 6535606[/snapback] brukte slike en del før jeg begynte å trene styrke. tror huden i hendene mine har blitt en del tykkere nå slik at jeg ikke får gnagsår. men uans føler jeg klypa får nokk trening fra før, med vanlig trening. spes med shrugs Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Da er det jammen meg på tide at du bruker de litt oftere. Er bare kjerringer som klager over gnagsår. 6535606[/snapback] Hvordan pleier du trene med dem? Killmode eller har du sett og slik? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Bra som pauseunderholdning når du kjeder deg. Kjører en arm om gangen, annethvert sett til failure. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Jepp, slik jeg vanligvis kjører og...Tenkte kanskje det hadde vært bedre med sett og serier, men failure er vel best akkurat her... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Du må nesten trene underarm, evt. grep...Omvendt bicepscurl, og kanskje viktigst av alt, vanlig/omvendt underarmscurl... 6535442[/snapback] hva er underamrscurl spm.tegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå