Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har Adidas Power Perfect II, hvordan er størrelsen på dem?

Ca som vanlige sko etter min erfaring.

Noen som har erfaringer fra Crossfit gym? er det lov og bare drive på med sitt og gi faen i vodder å sånt?

Edit: Olympiske løft, styrkeløft, turn-øvelser osv er jo bra trening, hadde man blitt satt for hat om man trente alt bare ikke kombinerte de?

Jeg trener olympisk og er ikke satt for hat. Nå trener jeg jo ikke på et crossfit-sted; Så mye penger har jeg ikke.

Angående crossfit:

Jeg tror ikke veldig mange egentlig har sånn veldig mye imot selve greia (selvfølgelig er det langt ifra optimal trening), det er bare måten de velger å presentere det selv på. Litt som vegetarianere. Budskapet er i og for seg helt greit, men når noen trykker det opp i trynet ditt hele tiden blir du drit lei.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva synes folk om dette programmet?

http://www.simplyshr...dated-2011.html (scroll et stykke nedover siden så finner du det).

Vurderer ikke selv å bruke det, men har lest mange steder at det visstnok skal være så bra. For min del ser det ut som altfor høyt volum og mye "dill-dall".

Det er et byggerprogram, da er det mye dill, og det tar tid. Alle jeg kjenner som har kjørt det har dog bare gode ting å si om programmet :)

Lenke til kommentar

Hva er det folk egentlig har imot crossfit?

Bare lurer, da jeg synes det ser ut som ekstremt bra trening. :)

For min del pris og reisevei. Betaler 1 k året nå og kan gå ditt på 10 minutter, ordentlig crossfit vil gi meg 2 timers reisevei tur/retur og koste 15 k året (medlemsskap+busskort).

Lenke til kommentar

For min del pris og reisevei. Betaler 1 k året nå og kan gå ditt på 10 minutter, ordentlig crossfit vil gi meg 2 timers reisevei tur/retur og koste 15 k året (medlemsskap+busskort).

80kr pr måned for et treningssenter?

Må være norges desidert billigste. hvor ligger det/hva heter det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...