joakimz Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Synes utstyret er tøft. Men når de begynner og kødde med olympiske øvelser, samt tunge styrkeøvelser og og kjøre de på tid, og hundre hvis av reps - fremfor teknikk er det stor sjanse for skader. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Det er nå bedre at folk trener crossfit sammen enn at de ikke trener. Det er nok mer sosialt enn styrketrening. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Dere som har Adidas Power Perfect II, hvordan er størrelsen på dem? Jeg har ikke slike sko, men jeg vil anta at de er å få i flere størrelser, som andre sko. 1 Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hva er det folk egentlig har imot crossfit? Bare lurer, da jeg synes det ser ut som ekstremt bra trening. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Trenigsutbyttet er det samme (kanskje mindre), mens skaderisikoen er mye høyere, i hvertfall i flere av øvelsene. Dessuten ser det latterlig ut. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 skjønner at det ser latterlig ut, og er livsfarlig men er det virkelig så ille at man ikke bør trene ? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 http://impact-pt.com/fitness/what-crossfit-is-and-isnt/ Fin artikkel, Crossfit = Ekstremsport Crossfit best trening for alle? Nei Speedclimbing uten sikring best trening for alle? Nei MMA best trening for alle? Nei Det er her mange crossfit(t)er misforstår. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Dere som har Adidas Power Perfect II, hvordan er størrelsen på dem? Ca som vanlige sko etter min erfaring. Noen som har erfaringer fra Crossfit gym? er det lov og bare drive på med sitt og gi faen i vodder å sånt? Edit: Olympiske løft, styrkeløft, turn-øvelser osv er jo bra trening, hadde man blitt satt for hat om man trente alt bare ikke kombinerte de? Jeg trener olympisk og er ikke satt for hat. Nå trener jeg jo ikke på et crossfit-sted; Så mye penger har jeg ikke. Angående crossfit: Jeg tror ikke veldig mange egentlig har sånn veldig mye imot selve greia (selvfølgelig er det langt ifra optimal trening), det er bare måten de velger å presentere det selv på. Litt som vegetarianere. Budskapet er i og for seg helt greit, men når noen trykker det opp i trynet ditt hele tiden blir du drit lei. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Har de benker på crossfit-sentre? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Her i hgsd er bare crossfit-senteret en del av resten av treningssenteret. Det har dog fått en ganske stor avdeling. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Her i hgsd er bare crossfit-senteret en del av resten av treningssenteret. Det har dog fått en ganske stor avdeling. Er ikke så mye som blir gjort skikkelig i sånne utkantstrøk som hgsd da. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Er ikke så mye som blir gjort skikkelig i sånne utkantstrøk som hgsd da. +1 på den. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Har de benker på crossfit-sentre? Det har de nok, men jeg tipper de står på stylter med hjul på. 7 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Wow.. (workouten begynner på 0:35) Han svarte, siick. Endret 27. februar 2013 av Lami 4 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hva synes folk om dette programmet? http://www.simplyshredded.com/mega-feature-layne-norton-training-series-full-powerhypertrophy-routine-updated-2011.html (scroll et stykke nedover siden så finner du det). Vurderer ikke selv å bruke det, men har lest mange steder at det visstnok skal være så bra. For min del ser det ut som altfor høyt volum og mye "dill-dall". Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Phat er vel ganske anerkjent, uten at jeg leste noe særlig gjennom akkurat det du linka Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hva synes folk om dette programmet? http://www.simplyshr...dated-2011.html (scroll et stykke nedover siden så finner du det). Vurderer ikke selv å bruke det, men har lest mange steder at det visstnok skal være så bra. For min del ser det ut som altfor høyt volum og mye "dill-dall". Det er et byggerprogram, da er det mye dill, og det tar tid. Alle jeg kjenner som har kjørt det har dog bare gode ting å si om programmet Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hva er det folk egentlig har imot crossfit? Bare lurer, da jeg synes det ser ut som ekstremt bra trening. For min del pris og reisevei. Betaler 1 k året nå og kan gå ditt på 10 minutter, ordentlig crossfit vil gi meg 2 timers reisevei tur/retur og koste 15 k året (medlemsskap+busskort). Lenke til kommentar
War Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 http://fitnessbloggen.no/treningsmetoden-phat/ Var på fb nettopp. Vet at konkurransejentene på kaliber bruker dette hyppig. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 For min del pris og reisevei. Betaler 1 k året nå og kan gå ditt på 10 minutter, ordentlig crossfit vil gi meg 2 timers reisevei tur/retur og koste 15 k året (medlemsskap+busskort). 80kr pr måned for et treningssenter? Må være norges desidert billigste. hvor ligger det/hva heter det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå