Mann20 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Du kommer nok neppe til å våkne med en altfor stor brystkasse over natta, for å si det sånn, så ville ikke bekymret meg over at du skal bli for stor. Hehe du har nok rett. Takk igjen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg fortsetter med video- og bilde-spammen min jeg, siden ingen klager . Dette oppsummerer vel Crossfit ganske greit? 4 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Må prøve å slutte å kommentere crossfit, og heller bruke energi på noe positivt Selv om det ser ut som de klovner like mye før og etter harlem tar over 5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Kunne egentlig ikke brydd meg mindre om alle eller ingen drev med Crossfit, da jeg stort sett fokuserer på meg selv, men det er litt gøy å 'hive seg på bølgen'. Crossfit er ganske enkelt å mobbe . Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Hver gang jeg ser noen drive på med crossfit starter jeg med "Euro Training"! Endret 26. februar 2013 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hver gang jeg ser noen drive på med crossfit starter jeg med "Euro Training"! Det som er synd er at de mest sannsynlig ikke en gang hadde hevd ett øyebryn til deg Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Nu har jeg spist 190g protein (min vekt x2)... Hva skal jeg spise nå resten av dagen? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Resten af makroene du trenger. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hvordan i guds navn forklarer man idioter/verdensmestre som argumenterer for at kroppen ikke tar opp all energi av eksempelvis havregryn. "Langkjedede karbohydrater brytes så sakte ned at man kan spise mer av lankjedede enn kortkjedede karbohydrater siden alt ikke blir tatt opp..." Vedkommende har hatt faget næringsmiddelkjemi påstår han og dette trumfa tydeligvis vanlig fysiologi... /facepalm 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Noen som vil rette på knebøy teknikken min? la nettopp ut video i loggen :3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Takk for svar angående PT. jeg kan jo spørre de som jobber der om hjelp til program og teknikk. eller MÅ man bestille PT time for det? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Seriøse gym hjelper folk litt på vei uten ekstra betaling! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hvordan i guds navn forklarer man idioter/verdensmestre som argumenterer for at kroppen ikke tar opp all energi av eksempelvis havregryn. "Langkjedede karbohydrater brytes så sakte ned at man kan spise mer av lankjedede enn kortkjedede karbohydrater siden alt ikke blir tatt opp..." Vedkommende har hatt faget næringsmiddelkjemi påstår han og dette trumfa tydeligvis vanlig fysiologi... /facepalm Ikke trykk liker, skriv heller hvordan man forklarer folk at kalorier inntatt er kalorier man ikke kan avskrive fordi det er komplekse karbs... Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Jeg tror vennen din har misforstått begrepet kostfiber da vi mangler enzymer til å bryte ned f.eks gress (celluose) Men dette er jo allerede tatt med i "beregningen" så din bekjente er jo så på bærtur at han ikke ser forskjell mellom blåbær og bringerbær. Celluose f.eks er da et "kompleks KH" altså polysakkarid og har bindinger i 1,4 beta-posisjon, og som jeg allerede har nevnt så mangler det menneskelige enzym-apparatet enzymer for å spalte bindiger i "β 1,4" posisjon derimot kan vi spalte Alpha-1,4 og Alpha-1,6 dvs pentoser & hektoser (5 karbon og 6 karbon enheter som glukose, fruktose, galaktose hvor bindingene er satt til 1,4 og 1,6 - i f.eks havre så er disse bindingene satt sammen til mange flere tusen enheter, havre for øvrig inneholder jo Beta-glukaner - en løselig type fiber som danner et gelelag i tarmhinnen som senker ventrikkel-tømming. Du kan be han om å spise mye gress da det inneholder energi/kcalorier som han ikke vil ta opp, om det er gunstig for ham for ham finne ut av selv. Endret 26. februar 2013 av Dukien 2 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Dere som har Adidas Power Perfect II, hvordan er størrelsen på dem? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg fortsetter med video- og bilde-spammen min jeg, siden ingen klager . Dette oppsummerer vel Crossfit ganske greit? Ser jo ikke forskjell. Er jo slikk de trener til vanlig da 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hahaha, det ser faktisk ganske likt ut også. For et sirkus. 2 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg vurderte å begynner der faktisk Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Noen som har erfaringer fra Crossfit gym? er det lov og bare drive på med sitt og gi faen i vodder å sånt? Edit: Olympiske løft, styrkeløft, turn-øvelser osv er jo bra trening, hadde man blitt satt for hat om man trente alt bare ikke kombinerte de? Endret 26. februar 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå