Mann20 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hey! Noen som kan gi meg tips til å få et penere bryst? Jeg er passe gjennomtrent og ønsker et mer differensiert bryst, brystmuskler, uten at det skal bli stort og "blubbete". Stikkord: atletisk, sporty. TAKK! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Mindre fett kombinert med mye Incline hantelpress og benkpress? 2 Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Mindre fett kombinert med mye Incline hantelpress og benkpress? Høres ut som noe ala det jeg har planlagt, sammen med push-ups med beina hevet litt opp fra gulvet. Takk! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Noen som trener på SIT sine sentre i Trondheim? Så jeg kunne få "gjestetrening" når jeg er hjemme i barteby, hvordan er åpningstidene i jula, på sommern, i påska etc? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Om ingen svarer deg her kan du prøve i NTNU-tråden. Mange der som trener hos SIT. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=385328&st=34560 Lenke til kommentar
Bluehorse Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Noen her som har tips til å få sixpack når man er veldig tynn fra før. Er det best å bulke opp først, eller kjøre på med mer cardio? Føler at hvis jeg blir tynnere nå blir jeg en strek, men når det er sagt er det et lite fettlag som gjør at jeg akkurat ikke ser magemusklene Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Skal du ha sixpack eller skinnypack? Om det er førsnevnte så må du ha litt musklar og tilstrekkelig lav fettprosent, det sistnevnte er det vel nok med lav fettprosent. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Noen her som har tips til å få sixpack når man er veldig tynn fra før. Er det best å bulke opp først, eller kjøre på med mer cardio? Føler at hvis jeg blir tynnere nå blir jeg en strek, men når det er sagt er det et lite fettlag som gjør at jeg akkurat ikke ser magemusklene Bygg muskler reduser fett %. Og ofre helse, styrke, utsende for en liten synlig skinny-pack er bare tull. Hey! Noen som kan gi meg tips til å få et penere bryst? Jeg er passe gjennomtrent og ønsker et mer differensiert bryst, brystmuskler, uten at det skal bli stort og "blubbete". Stikkord: atletisk, sporty. TAKK! Tung styrke, og nok mat til og bygge muskler. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 hvis jeg ikke har peiling på teknikk og å lage program, bør jeg ha PT? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 hvis jeg ikke har peiling på teknikk og å lage program, bør jeg ha PT? Nei, for nesten ingen pt-er vet hva god teknikk er, ikke vet de hva et godt treningsprogram er heller. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Post heller videoer av teknikken din her hvor du får de beste svarene... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 hvis jeg ikke har peiling på teknikk og å lage program, bør jeg ha PT? Det finnes flust av programmer og teknikkvideoer på nettet. Det er ingen grunn til å kaste bort penger på en PT. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Det går jo an å sjekke ut en PT på et senter der man jobber (hvis man ser de trene f. eks), og hvis man ser at de kan greiene sine kan man bestille en time.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Men hvordan ser man om de kan greiene sine hvis man ikke har peiling på teknikk og trening? 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Godt poeng. Man kan jo lese og sjekke videoer på nettet først så man vet hva man skal se etter. Syns ikke det er helt riktig å si at alle PT'er er dårlige, men. Det vil alltid være råtne egg i kurven. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Godt poeng. Man kan jo lese og sjekke videoer på nettet først så man vet hva man skal se etter. Syns ikke det er helt riktig å si at alle PT'er er dårlige, men. Det vil alltid være råtne egg i kurven. Ingen som har sagt at alle er dårlige Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 25. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. februar 2013 Hva skal man med faglært personell og medisinske eksperter når man har totalt fremmede på et nettforum? 13 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 De "faglærte" PT'ene på senteret jeg trener imponerer ikke meg særlig hvertfall. Vil ha mye bedre utbytte av å studere filmer/lese artikler osv på nett enn å ha en PT-time om man ikke er noob nå det kommer til kroppsbeherskelse - IMO. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Dagens trening: flytte. Subber 60kg Høyt 30kg Forsterker 10 og 20 kg Osv osv Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg syns forsåvidt det er et problem at så mange som jobber på gym ikke er interessert i styrketrening og derfor ikke har noe spesielt med erfaring annet enn "tren fem minutter knebøy" når man tar utdannelsen. Det er jeg enig i at burde bli bedre. Man blir ikke flink til å lære andre knebøy eller mark om man aldri har trent det selv og lært seg det ordentlig. Men syns generelt det er en veldig stor motvilje mot PT'er her i tråden. Husk at ikke alle er like "opplest" som dere og det er mange Ola Nordmann som kommer til PT fordi de vil komme i bedre form. Det kan de fleste PT'er hjelpe med (mange mangler kreativitet da, er ikke så spennende å sitte på maskiner under hele timen ). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå