Thor - God Of Thunder Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Prøvd å finne svar på nettet, men ser ikkje ut til å finne det. Kanskje nokon her som veit? Ang styrkeløft: frå ein startar løftet, til ein skal ha fullført det, er det nokon tidsbegrensning, feks at ein maks har 10 sekundar, og om ein brukar meir er det disk uansett? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 I Norge er det nok enklere å få tak i en baseball. Bare et tips. Får kjøpt billige lacrosseballer på eBay, men dersom du vil ha det på dagen fungerer golfball også. Prøvd å finne svar på nettet, men ser ikkje ut til å finne det. Kanskje nokon her som veit? Ang styrkeløft: frå ein startar løftet, til ein skal ha fullført det, er det nokon tidsbegrensning, feks at ein maks har 10 sekundar, og om ein brukar meir er det disk uansett? Utifra hva jeg kan lese fra IPFs regler; Nei. Det er derimot f.eks. slik at hvis stanga begynner å gå nedover igjen i markløft blir det underkjent. Det vil jo uansett ikke tjene noen løfter å bruke mer enn nødvendig tid på løftet. 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Utifra hva jeg kan lese fra IPFs regler; Nei. Det er derimot f.eks. slik at hvis stanga begynner å gå nedover igjen i markløft blir det underkjent. Det vil jo uansett ikke tjene noen løfter å bruke mer enn nødvendig tid på løftet. Nei, men det hender at noe er så seigt at man bruker lenger tid. Sett et par rimelig syke eksempler på det. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Får kjøpt billige lacrosseballer på eBay, men dersom du vil ha det på dagen fungerer golfball også. Utifra hva jeg kan lese fra IPFs regler; Nei. Det er derimot f.eks. slik at hvis stanga begynner å gå nedover igjen i markløft blir det underkjent. Det vil jo uansett ikke tjene noen løfter å bruke mer enn nødvendig tid på løftet. Det kunne tenke seg. Takk for svar, kjekt å vite den regelen i mark Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 F.eks tunge markløft kan det føles ut som det ikke vil opp, men begynner du og riste vil fortsatt stangen bevege seg oppover - burde ikke gi seg før man mister grepet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Noen tips til hvordan man kan få en grei boksesekk til billig penge? Vi har en garasje som er lite brukt her jeg nettopp flyttet inn, og potensiale for å henge en sekk midt i, og få litt boksetrening. Eneste forslaget jeg har nå er å speide på torget på finn.no. Vanskelig å finne en med litt størrelse på og samtidig er rimelig. Vil helst ha litt lengde/tyngde på den også. Får holde av litt penger ved neste lønning . Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Tror dere det fort kan bli for mye med SL 5x5 + cardio de dagene jeg ikke trener? Da spesielt med tanke på knebøy Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Noen tips til hvordan man kan få en grei boksesekk til billig penge? Vi har en garasje som er lite brukt her jeg nettopp flyttet inn, og potensiale for å henge en sekk midt i, og få litt boksetrening. Eneste forslaget jeg har nå er å speide på torget på finn.no. Vanskelig å finne en med litt størrelse på og samtidig er rimelig. Vil helst ha litt lengde/tyngde på den også. Får holde av litt penger ved neste lønning . Hvis du har en gammel potetsekk eller tilsvarende, kan du jo prøve å fylle den med ønsket materiale, enten puter, grus eller noe imellom, avhengig av hvor hard du føler deg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Typen laget zombie survival workout, så holder på å mekke video nå, hoho . 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Dobbelposter og sier at jeg har postet den nå . Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hvor får man kjøpt vektløfterbelter? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hvor får man kjøpt vektløfterbelter? Kommer an på hvor i landet du befinner deg. Jeg vet av steder i Oslo og i Trondheim. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg har PLUTSELIG droppa i styrke og er slapp om dagen.. Gjett hvem som karber som en tulling akkurat nå og tar neste uke treningsfri? GLEM treningsfri, karba som en helt i helga og i morges føltes ting egentlig HELT ok:)Han jeg trener sammens med har bare trent siden januar og han dro i dag 180kg i mark, jeg dro 140. Chin/pullups etterpå og det var AWESOME! 3x15 og litt tulling etterpå... http://www.youtube.com/watch?v=MH992NvS2O4 4 Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Hvor får man kjøpt vektløfterbelter? Sikker på du ikke skal ha styrkeløfterbelte heller? Har ikke sett noe olympisk løfting i loggen din så bare spør. Men du finner det meste på internett, kappi.no f.eks. Chin/pullups etterpå og det var AWESOME! 3x15 og litt tulling etterpå... Søte kvartchins, prøv å strekk ut arma mellom hver rep heller. Endret 25. februar 2013 av phax 9 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Do YOU even lift? Få se... 2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Do YOU even lift? Få se... Bra tilsvar! Nå leder du 7 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 I won the internetz... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg phax Skrevet 25. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. februar 2013 Do YOU even lift? Få se... Klassisk. Er som å prøve gi teknikktips til en kvartbøyer, ingen gidder vel ta råd fra en som tar 140kg med godkjent dybde når de selv står der å kvartbøyer 170. 10 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hvorfor skal armene strekkes helt ut? Vil ikke hypertrofi inntreffe med mindre armene er helt rette? Legg merke til at dette er ETTER alle arbeidssettene, om teknikk absolutt skal være et tema så blir det vanskelig å holde tight teknikk på det tidspunktet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå