wingeer Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Nei. Veldig avhengig av stil, det da. Men HELT rett frem er nok heller sjeldent. 10 grader er passe. Hva med Zercher squat, tar enda mer mage/core enn front squat igjen selv om du ikke vil kunne dytte på like mye vekt. Ser jo bare ut som en vond, ukomfortabel frontbøy. Vil jo trene mer mage med frontbøy siden vektarmen er større også. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Zercher gjør vondt, hvertfall de første gangene. Men så lenge du er fast bestemt på å ikke la formen glippe (!), tvinger den deg til å bruke mye kjerne, pga. tidligere nevnte vektarm. @ videoen til Akse: Hvorfor anbefale tung benkpress, så ta et avløft med pseudo-suicidegrep.. Mange i kommentarfeltet som sutrer på ødelagte ribbein? Endret 23. februar 2013 av Kevlar Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Jeg har PLUTSELIG droppa i styrke og er slapp om dagen.. Gjett hvem som karber som en tulling akkurat nå og tar neste uke treningsfri? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Jepp, jeg ser sånn ut akkurat nå Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Sliter med å øke i vekt og styrke for øyeblikket, hva tror folket om 2 måneder-ish med GOMAD? Det blir dog med lettmelk, da dette er det eneste du får laktosefritt Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Da er det vel like greit å finne kaloriene sine fra andre matvarer. Lettmelk er ganske low på kalorier. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Deload This, er det ikke rart å begynne og kun drikke melk tagnasjon i vekt/styrke? Synes selv det er forhåndsvis lett å gå opp i vekt selv, bare å bytte ut lettmelk/kesam osv med fløte i alle anledninger, aldri hold tilbake på bacon, lag deg en ekstra posjon middag og så en avokado etter middagen, ostesmørbrød? osvosovsosv. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) ALDRI deload... Treningsfri eller BALLS TO THE WALL!!!!!!!! Endret 24. februar 2013 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
xelp Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Noen inne her som henger på treningsforum? Såfall, er det bare meg, eller er det veldig ofte veldig lav kvalitet på svarene der inne? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Noen inne her som henger på treningsforum? Såfall, er det bare meg, eller er det veldig ofte veldig lav kvalitet på svarene der inne? Er ikke noe bedre her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1491244&pid=20258853&st=0entry20258853 Endret 24. februar 2013 av Dukien Lenke til kommentar
xelp Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Er ikke noe bedre her : http://www.diskusjon... Hehe, tilstander inne der også ja.. Lenke til kommentar
magb Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hva er det man strekker på når man sitter på romma med strake bein og tar tak i tærne og presser haken ned mot brystet? Virker som om hele baksiden av kroppen strekkes? Merker jeg blir bedre i ryggen og i min stive nakke av det, men det Gjør sinnsykt vondt :-P Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hva er det man strekker på når man sitter på romma med strake bein og tar tak i tærne og presser haken ned mot brystet? Virker som om hele baksiden av kroppen strekkes? Merker jeg blir bedre i ryggen og i min stive nakke av det, men det Gjør sinnsykt vondt :-P Bindevev (fascie). Ikke en særlig god strekk, egentlig. Finnes bedre alternativer. Lenke til kommentar
magb Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Aha, er en ganske ubehagelig strekk hvertfall. Mener jeg blir bedre i både ryggen og nakken av å strekke ut slik, men mulig det kan vare andre deler av utstrekningrutinen som er årsaken til at jeg blir bedre. Står mye oppreist og foroverlent på jobb som gjør at jeg blir stiv i nakken eller øvre del av ryggen. Strekker jeg ikke ut regelmessig blir ryggen så stiv at det "knekker" i den hvis jeg skyter kassa frem og kjører skuldrene ned og bak. Vet ikke helt hva som er årsaken til dette. Endret 24. februar 2013 av magb Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg sier ikke at det ikke funker, for all del. Fascie kan bli stivt hos mange. Men standarden for å mykgjøre det er med f.eks. en lacrosseball. Det kan være det fungerer enda bedre. Lenke til kommentar
magb Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ja kanskje det hadde vert en bedre måte å gjøre det på. Får skaffe meg en skumrulle, lacrossball eller liknende. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 I Norge er det nok enklere å få tak i en baseball. Bare et tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå