Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finne en investor? Og summen for innredning er nok vesentlig høyere enn hva man skulle tro tipper jeg, med tanke på at en eleikostang alene koster ~8000,-. Det beste er vel å kjøpe opp utstyret fra et senter som går konk, og det skjer jo relativt ofte vil jeg tro. Blir sikkert et par senter som går dukken nå som evo tar over byen så du får bare følge med. :fun:

Man skulle jo tro det men alle sentrene her i byenhar vekst. Det er ikke nok plass til alle som vil trene...
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøper jo ikke nye stenger/vektskiver da, ellers vil jeg tro man kan spare mye på og ikke ha så mye fancy maskiner.

Mye vasking Juliess?, tror aldri noen har vasket noe på gymmet jeg trener nå siden slutten av 90-tallet :p

De jeg har jobbet i har det vært mye vasking i hvertfall, det er utrolig hvor mye hud, støv og svette som f. eks lander på en tredemølle :sick: . Kun i løpet av to-tre dager!

Man kan jo velge å ikke vaske også, avhengig av hva slags medlemmer man vil beholde :D .

Det er ikke du som skal skli rett inn :mrgreen:

Ooooo hooo hoooooo :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

De jeg har jobbet i har det vært mye vasking i hvertfall, det er utrolig hvor mye hud, støv og svette som f. eks lander på en tredemølle :sick: . Kun i løpet av to-tre dager!

Man kan jo velge å ikke vaske også, avhengig av hva slags medlemmer man vil beholde :D .

Nå har vi ingen tredemøller, bare ett par spinningsykkler, ellers så kan det hende at mangelen på vasking er noe av grunnen til at 99% av klientellet er hankjønn, heldigvis er det et par lokale hanballjenter som trener litt squats i ny og ned. :p

Edit:

Man skulle jo tro det men alle sentrene her i byenhar vekst. Det er ikke nok plass til alle som vil trene...

Vil tro du hadde kommet langt utstyrsmessig med ett par poster på salg/kjøp på treningsforum, fitnessbloggen, iform, fitnessprat osv. Og lager du kenbøy/benk/dips-stativene osv. selv kan det nok bli ganske rimelig til slutt. ;)

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynt å like "Double Rich Chocolate" i hvert fall. Og med to skjeer O'boy så er det faktisk ganske ålreit. Tok meg litt tid å like smaken, men er godt nå :)

Lol, pussy.

Double rich chocolate med melk er godt. Strawberry delicious med melk er grei. Cookies & cream med melk er også ganske ålreit. Muligens jeg prøver extreme milk chocolate neste gang jeg skal ha. Evt. prøve scitec sine proteinpulver.

• Liker 1
Lenke til kommentar

285669_610288728985280_1339979798_n.jpg

Noen som har slike venner, eller kjenner seg igjen? :tease:

Jepp. Lillebroren min skulle spotte meg en gang jeg tok tung benkpress og derfor ville gi alt, selv om jeg skjønte at det kanskje var litt optimistisk. Problemet var ikke at han var opptatt av å glo på andre ting. Han skjønte rett og slett ikke at jeg hadde vansker. Jeg presset på halvveis opp i løftet, men sto stille og begynte å sige litt ned etter fem sekunder. Jeg var sikkert blå i trynet da jeg fikk gispet ut et lite "hjelp" og han endelig skjønte at han skulle gi meg en hånd eller to.

• Liker 4
Lenke til kommentar

"Ifølge flere studier kan det tyde på at pene damer øker testosteronnivået til menn, men også omvendt - damer som omgåes pene menn har høyere testosteronnivå.

Så lite som en 5 minutter prat med litt flørt er trolig alt som skal til for at effekten slår inn."

Fra fitnessbloggen

Skulle ikke forundre meg om det er noe i det. Jeg løfter mer i nærheten av damer. Nå har jeg iallfall en unnskyldning for å se på og godprate med damene på senteret. :wee:

Endret av Pistasjen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...