Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Nå trener jeg to steder, men der jeg har coachen min og tar de tyngste løftene, har jeg aldri reagert på at vektene slippes i gulvet, og der er det betonggulv. Riktignok et eget område med lagvis av dempermatter, som tydeligvis fint klarer å dempe 200kg+, ellers hadde jeg nok husket et par smell eller ti. På the casual gym bråker det som et helvete av mine markløft hvertfall, så rart de ikke investerer i noe dempende.

Endret av Anaio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er huldekke til gulv der jeg trener så vi hadde nok merka det om noen slapp 200kg fra hoftehøyde. Butikken under hadde plutselig fått noen ekstra kunder... :mrgreen:

Hvor trener du Doof? En av de nye Evo-sentrene?

Positiv overraskelse idag på studioet jeg har begynt på. Henger en lapp på veggen, svart på hvitt, der det står "INGEN bicepscurl i knebøyracket!!". Måtte le litt, og ble samtidig glad. :D

Lenke til kommentar

Hvor trener du Doof? En av de nye Evo-sentrene?

Positiv overraskelse idag på studioet jeg har begynt på. Henger en lapp på veggen, svart på hvitt, der det står "INGEN bicepscurl i knebøyracket!!". Måtte le litt, og ble samtidig glad. :D

Et av EVOsentrene ja, virker som at alt av EVO er oppå¨en Coop-butikk. Eller er det bare tilfeldig i Tromsø?
Lenke til kommentar

Hvilken Fresh fitness er det?

Skedsmokorset!

Et av EVOsentrene ja, virker som at alt av EVO er oppå¨en Coop-butikk. Eller er det bare tilfeldig i Tromsø?

Aner ikke da jeg ikke har sett noen av de andre sentrene, men er litt suspekt at begge er på en Coop Xtra i Tromsø. Nå er jo begge disse Coop-ene sånn passe ny, og det være tilfeldig at det ble ledige lokaler akkurat da.

Lenke til kommentar

Det er nok en konspirasjon for at både EVO og Coop skal lure mest mulig penger ut av folk.

Hurrrrrr...... Coop kunne vel aaaaaaaldri tenkt seg en ekstra inntektskilde... Durrrrrr....

Mener å ha lest at de hadde et samarbeid i Tromsø ja, derfor det ikke ble noe på Kvaløya til å begynne med

Der er ledige lokaler ovenfor Eurospar på Kvaløya... Forretningside? På tide med en SWOT-analyse? :p
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...