Notatblokk Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 MMA-utøverne trener eksplosive bøy innimellom, men da er det ikke ATG squat og verdens høyeste hopp de gjør . Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 http://styrkecoach.n...lling-i-kneboy/ For en elendig artikkel ... MMA-utøverne trener eksplosive bøy innimellom, men da er det ikke ATG squat og verdens høyeste hopp de gjør . Eneste MMA-utøveren jeg har sett bøye: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Nei, det er mer hoppete og mindre vekt. Tror det er sånt du må dra til et MMA-gym for å se, det er ingen som gjør sånt på vanlige gym . Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 De trener mark med traktordekk! Sett det på tuf Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Noen som har en grei dagsplan med 3000 kalorier til en som ikke får i seg nok mat? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Det spørsmålet der får meg til å fundere hver gang; å berike maten enten med smak eller ikke smak er i utgangspunktet enkelt ; f.eks en scoop rapsolje i havregrøt eller hel-kulturmelk som pynt i havregrøt, dobbel pålegg, flytende konsistens som juice, alternativene er uendelige. Å nå 3000kcal via beriking er en nobrainer, om psyken er i orden. (Hos mange er det faktiske hinderet at det føles feil å direkte/indirekte å øke kcals) og dette kan skyldes vår forsvarsmekanisme mot overvekt. Endret 18. februar 2013 av Dukien 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Noen som har en grei dagsplan med 3000 kalorier til en som ikke får i seg nok mat? Det hadde hjulpet hvis du sa noe mer om hvordan kostholdet ser ut for øyeblikket og hva målene dine er. Det spørsmålet alene er som å spørre "noen som vet om et greit transportmiddel for en som ikke befinner seg på riktig sted?" Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det spørsmålet der får meg til å fundere hver gang; å berike maten enten med smak eller ikke smak er i utgangspunktet enkelt ; f.eks en scoop rapsolje i havregrøt eller hel-kulturmelk som pynt i havregrøt, dobbel pålegg, flytende konsistens som juice, alternativene er uendelige. Å nå 3000kcal via beriking er en nobrainer, om psyken er i orden. (Hos mange er det faktiske hinderet at det føles feil å direkte/indirekte å øke kcals) og dette kan skyldes vår forsvarsmekanism e mot overvekt. Kanskje det er der det ligger, jeg var 25 KG overvektig for 1 år siden, og det er vanskelig for meg å ta inn mye mat uten å bekymre meg for overvekt. Så lurer jeg på en ting. Vi har kebabkjøtt i fryseren. Per 100G er det 230Kcal, 20G protein, men en del fett. Er dette greit å spise når målet er større muskler? Det hadde hjulpet hvis du sa noe mer om hvordan kostholdet ser ut for øyeblikket og hva målene dine er. Det spørsmålet alene er som å spørre "noen som vet om et greit transportmiddel for en som ikke befinner seg på riktig sted?" Vil opp i muskler I dag f.eks: Frokost: 100gram axa go' morgen med 3DL melk. Proteinshake Mellom: 2 brødskiver med tynt lag smør og ost Lunsj: 250 gram kyllingfilet og 100 gram ris Mellom: 2 brødskiver med det samme som tidligere Middag: 200 gram laks Etter middagen 3 brødskiver Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Noen som har en grei dagsplan med 3000 kalorier til en som ikke får i seg nok mat? Trente du fra før så er det 200kcal ekstra som gir deg overskudd, trente du ikke er det va 700. Det er latterlig lite mer en da man ikke talte og spiste random ( som ga nåværende vekt) Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Trente du fra før så er det 200kcal ekstra som gir deg overskudd, trente du ikke er det va 700. Det er latterlig lite mer en da man ikke talte og spiste random ( som ga nåværende vekt) Beklager, kan du omformulere setningen? Forstår ikke hva du mener. Trener fotball og styrke. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 X kcal spiser man fra før. Så bestemmer man seg for å gå opp i vekt/ bygge masse. Da trenger man 200kcal mer pr dag, det er 2 ss olje eller 50g proteinpulver så er man i boks. Prinsippet er at det ikke skal være nødvendig å tenke oj så mange kcal, hvordan skal jeg klare dette osv. Det er samma som før + ett halvt måltid ekstra. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 For en elendig artikkel ... Eneste MMA-utøveren jeg har sett bøye: Kanskje det. Las ikke veldig godt på den før jeg posta den, så berre den omhandla temaet som ble diskutert. Hvorfor slippe stanga ned istedenfor å bare sette den fra seg i stativet igjen? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det må bråke så alle snur seg og får med seg løftet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det er viktig at jentene ser hvor sterk man er. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Jeg har hatt noe business i det venstre låret (høyt på ytre side) i veldig lang tid nå. Det er akkurat som at det er noe som er stivt der inne. Stikker litt. Jeg merker det bare av og til og det er ekstremt vanskelig å forklare både hvordan det føles og hvor det er lokalisert. Det kommer når jeg løfter benet og beveger det til siden (external rotation? Beinet opp med kneet bøyd og så kneet ut vannrett til venstre), for eksempel når jeg legger meg i senga eller ved former for oppvarming til trening. Det er ikke vondt, men ubehagelig. Fysio? Kan jeg gå direkte til en fysioterapeut eller må jeg innom og kaste penger på fastlegen først? I tilfellle fysio, er det noen som har noen anbefalinger? Endret 18. februar 2013 av Broseph Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Kanskje det. Las ikke veldig godt på den før jeg posta den, så berre den omhandla temaet som ble diskutert. Hvorfor slippe stanga ned istedenfor å bare sette den fra seg i stativet igjen? Relatert... Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg har en bmr på 1300, et vedlikehold på 2200 og ligger på 2500-3000kcal daglig. Hva er mekanismene bak at jeg likevel ikke går nevneverdig opp i vekt? Snakker 300g på en måned... Tar det så mye energi å bygge biff? Idontgetthis. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Er det helt 100% umulig at du teller feil? 3000kcal er overraskende mye mat. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 https://www.youtube.com/watch?v=EfeIHa_ep94 Yupp Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Er det helt 100% umulig at du teller feil? 3000kcal er overraskende mye mat. Ja. Jeg måler/veier og runder alltid nedover om jeg er i tvil. 3000 er ikke så ille å få i seg om man ikke velger magert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå