TheNarsissist Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Dagens PT lærte ungutt halvbøy med krum i ryggen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Da håper jeg faktisk du sa ifra. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 "IKKJE FAEN OM DU SKA KJØRA KNEBØY SÅNN". 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 "IKKJE FAEN OM DU SKA KJØRA KNEBØY SÅNN". Heller litt mer "Greit nok at du tar knebøy sånn, men hvorfor lærer du guttungen å ødelegge seg?" Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hva er den beste måten å trene styrke på? 3x8-12 eller 5x5? eller noe annet? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Da håper jeg faktisk du sa ifra. Ja, 180 og 64kg tung gutt kommer bort til PT og forteller han hvordan man skal bøye. Ser det for meg. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hva er den beste måten å trene styrke på? 3x8-12 eller 5x5? eller noe annet? Det kommer an på hva du vil med styrketreningen. 6-12 reps er bra for muskelvekst. SL 5x5 er i grunn et godt program om du både er ute etter styrke og å legge på deg masse over tid. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ja, 180 og 64kg tung gutt kommer bort til PT og forteller han hvordan man skal bøye. Ser det for meg. Så henviser du til denne tråden. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Så henviser du til denne tråden. Høres ut som en god ide. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Oja, da høres 5x5 ganske bra ut. Jeg vil egentlig øke muskelmasse samt forbedre styrken. Hva betyr SL? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 StrongLifts. Navnet på programmet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Ja, 180 og 64kg tung gutt kommer bort til PT og forteller han hvordan man skal bøye. Ser det for meg. Veier du bare 64 kilo? Uansett, det er jo bare å be han fortelle deg hvorfor han mener at bøy med krum rygg er bra for deg, for så å fortelle hva som skjer med ryggen i en slik posisjon med mange kg på ryggen. Det skal ikke mye logisk sans til for å skjønne ay krum rygg er dumt i knebøy. Om du må, kan du henvise til Børge Fagerli, Mark Rippetoe, Mehdi, Eirik Sandvik osv osv osv. Endret 18. februar 2013 av Pistasjen Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Noen som har et bra treningsprogram til en jente? ønsker at det skal være med knebøy og øvelser mest på lår og rumpe Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 http://www.kalibergym.no/bygg-grunnstyrke-med-riptoes-starting-strength/ + hip thrust = 60% av alle jentene på kaliber, så poster de før etterbilder etter 2,5 mnd og alle sier wow. Jeg har trent en stund, og dette er mitt nåværende program og jeg må si jeg er imponert. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det er jo et program fullt av baseøvelser, slik det skal være. Det kan liksom ikke bli feil. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 6 ting treningsstudioet ditt bør ha - Fitnessbloggen Litt gammel artikkel, men Fitnessbloggen linker ofte til eldre artikler via facebooken sin, og den kom opp nå. Ikke lest den før jeg, men synes mesteparten der er bra! Det er ikke alle som oppfyller disse kravene, for å si det slik. Ikke alt som er et must, men det er mye variasjon merker jeg. Forrige treningsstudioet mitt hadde ikke manualer merket med hvor tunge de er, så det ble litt gjetting og telling. Helt på trynet. Relativt fornøyd med det nye hittil, bare vært der et par ganger, så orker ikke uttale meg så kjapt enda. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Mitt forrige gym hadde hverken benk- eller knebøystativ.... latterlig. Edit: Mitt forrige "gym" burde det vel stå! Endret 18. februar 2013 av Juliess Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Mitt forrige gym hadde hverken benk- eller knebøystativ.... latterlig. Edit: Mitt forrige "gym" burde det vel stå! Spiller det noen rolle da, du står jo bare og hopper på gulvet uansett 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Spiller det noen rolle da, du står jo bare og hopper på gulvet uansett Sant, godt poeng . Hva trenger et godt gym? Gulvplass nok til at alle kan gjøre bear crawl samtidig! Dett var dett! Meen, når jeg meldte meg inn gjorde jeg det jo sånn at jeg kunne trene med Jernet, og det ble det jo veldig lite av.. Endret 18. februar 2013 av Juliess 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Spiller det noen rolle da, du står jo bare og hopper på gulvet uansett Bare å hoppe i knebøystativet, da. http://www.youtube.com/watch?v=1twnrgm-1u4&feature=player_detailpage#t=129s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå