Akse Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Fy faen, disse er gode! 3 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hvor burde man ligge i gram protein pr kilo kroppsvekt og i kaloriinntak for å redusere fett men bygge muskler? Jeg ligger på ca 1,5-1,7 g protein pr kg kroppsvekt (95kg-188cm) og rundt 3000 kcal. Trener styrke 4ggr i uken.. Høres helt greit ut. Fortsett samme løpet bare, så får du resultater. Legg merke til at 3000kcal per dag kanskje er litt i øverste laget for å redusere fett noe særlig mer enn prosentmessig ettersom du bygger muskler. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Fy faen, disse er gode! sour cream & chives er også ok! Hold deg unna caramel, den er grusom! 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 http://nhi.no/livsstil/livsstil/diverse/sengeleie-gir-hurtig-tap-av-styrke-og-muskelmasse-25827.html Det er vel ikke mulig å miste 30% muskelmasse så fort? Det er vel heller snakk om glykogen? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hvor mye veier du, forresten? Under 69? 68kg, hvordan da? http://nhi.no/livsst...asse-25827.html Det er vel ikke mulig å miste 30% muskelmasse så fort? Det er vel heller snakk om glykogen? Reinspikka bullshit ja... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Reinspikka bullshit ja... Nå vil ikke jeg uttale meg om saken, og før noe annet er sagt, vil jeg si at jeg syns selv det var mye. Kanskje det gjelder folk flest som ikke har så mye fra før, og at det da prosentvis blir mye. Likevel vil jeg si det er ganske tåpelig å bare avfeie en artikkel/påstand av NHI som er godkjent av lege så enkelt, uten å sette seg inn i saken. Det er ikke sikkert alt som høres merkelig ut for deg er "reinspikka bullshit". Jeg vil si det er en trangsynt ting å si. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Det er trangsynt å tro at man mister 30!!!!!! % muskelmasse på ti dager Studier på pingviner tilsier 4% tap av muskelmasse ved 40 dagers faste og det kan relateres til mennesker. Akse er inne på noe når han skriver om glykogen. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Sengeleie er da noe helt annet enn faste.. 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Dette bildet her representerer ca alt som er galt med crossfit: 9 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Mulig det, men dama er latterlig pen og sprek. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hun har nok et skikkelig grep rundt stanga, ja... 5 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hun har nok et skikkelig grep rundt stanga, ja... Skal vi virkelig gå der enda en gang? 1 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Dette bildet her representerer ca alt som er galt med crossfit: hvordan det? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Skal vi virkelig gå der enda en gang? Neida, men føler at det må bli sagt. Ferdig nå. Jeg fatter ikke at noen tør å gjøre noe sånt. Hele bildet skriker jo brudd i ankel og håndledd. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Haha, kanskje ikke brudd men.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 hvordan det? Hun balanserer på en kettlebell på 1 fot i "pistol squat" posisjon med vekt over hodet? Trengs det virkelig en forklaring på hvorfor jeg mener det er representativt på alt som er galt med crossfit? 3 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 skjønte hva som var farlig med øvelsen hun gjorde, men gjør de bare slikt i crossfit? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hun har en hånd på puppen, hihihihi 2 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Nå vil ikke jeg uttale meg om saken, og før noe annet er sagt, vil jeg si at jeg syns selv det var mye. Kanskje det gjelder folk flest som ikke har så mye fra før, og at det da prosentvis blir mye. Likevel vil jeg si det er ganske tåpelig å bare avfeie en artikkel/påstand av NHI som er godkjent av lege så enkelt, uten å sette seg inn i saken. Det er ikke sikkert alt som høres merkelig ut for deg er "reinspikka bullshit". Jeg vil si det er en trangsynt ting å si. Jeg henger meg på her. Har sett snakk her tidligere om at man ikke vil ha "bro-science", men heller ha studier og kilder å vise til. Artikkelen på NHI har jo nettopp dette, og det er pålitelige personer som uttaler seg. I dette tilfellet er det det som blir sagt her inne som er bro-science, syns jeg. Om det som sies i artikkelen virkelig stemmer vet jeg ikke, men blir litt feil å bare avfeie det og si "det går ikke" uten noe å backe opp med. Endret 16. februar 2013 av Rotaderp Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hoho, nettopp fått en tirade fra bestemora mi om at a: jeg veier for mye og det er unaturlig for meg og veie så mye, b: grunnen til at jeg ikke er direkte tjukk er unaturlig pump c: hvorfor gidder jeg og bli sterkere når jeg så skjelden bruker styrken osv. Osv. Nigga pleez, med litt markløft og broteiner hadde du kansje ikke fått dobbel prolaps i korsryggen din gamle røy! /rant ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå