Multiverktøy Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 har det mye å si på teknikken når man skal maxse i benk? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Å gå utover teknikken for å makse gir epenis og stor sjanse for å skade seg. Makse for hvem? Kompisen? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Det er ikke mange måter å jukse seg til flere kilo i benk. Kjør med god teknikk, flere plater kan du legge på når du blir sterkere. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Flauest: Første gang jeg forsøkte rykk. Stanga fikk overvekt og havna rett bak i stativet (ja, trente inne i et stativ). Slå hånda og begynte å blø. Vet ikke om noen så det. Baws: Overstøtet . Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 skal ikke maxe for noen, jeg bare lurer Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Overstøtet . Hvor gammel er han som løfter på 6 min-merket? Drittøft! Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) @Akse Kan jukse en god del med sprettrumpe og hard bouncing på brystet. Endret 14. februar 2013 av Zarfax 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hvor gammel er han som løfter på 6 min-merket? Drittøft! Hehe. Veteran, det ja! Verdensmester i sin klasse, faktisk. Og han nærmer seg 70! Spenstig å se en så sprek pensjonist. Spesielt når han støter over 100kg. 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Juks i benkpress: sprett, rumpe løft, skal du ha styrkløft godkjent må og beina være plantet i bakken samt riktig løfte bane. Også skal stangen ligge urørlig på brystet før den presses opp igjen. De to første nevne burde du ihvertfall unngå. Ellers blir det drap! PS: ingen vil ha optimal teknikk når man skal løfte sin absolutte 1RM. Da makser man isåfall ikke. Endret 15. februar 2013 av joakimz Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=35iqluyTz1s The amount of feels 5 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Å gå utover teknikken for å makse gir epenis og stor sjanse for å skade seg. Makse for hvem? Kompisen? Jeg tror det han egentlig mente var om teknikken har mye å si på hvor mye man tar i benkpress, eller om det kun er styrke 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) The amount of feels Var ute og spiste med en jente som nettopp har avsluttet en greie med en annen på grunn av meg, gikk dritbra. Introduserte henne for et vennepar av meg senere, gikk dritbra. tfw alpha. Stå på, brahs. W-we're all gonna make it. Endret 15. februar 2013 av Broseph Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Tfw-greiene på /fit/ er virkelig kreft. Før i tiden var det mye bra trening på /fit/, nå er det bare støttegruppe for folk med sosial angst... 2 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Tfw-greiene på /fit/ er virkelig kreft. Før i tiden var det mye bra trening på /fit/, nå er det bare støttegruppe for folk med sosial angst... Hehe, ja. Hva på 4chan er ikke søttegruppe for sosial angst.. Men det er moro, da. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg har en kamerater som er veldig opptatt av å innta når han tar proteinshaken får at all proteinen skal tas opp. Men hvor viktig er egentlig karbs iforhold til det? Og hvor mye carbs er nok? Holder en banan eller to? Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Det er spisevinduet du sikter til, det gjelder mest om det er lettopptagelig og flytende karbs. Hvor mye karb kommer an på hvor tungt du har jobbet. 1g pr kg kroppsvekt for de fleste med normal trening. (etter trening) Det blir sånn ca slik. Før trening (hypotonisk): 20-50g karbohydrater + 10-30g protein + 5-10g fett ,balansert måltid ca 1 time før Under trening (isotonisk): ( Nitro-fuel ol) 30g karbohydrater per halvliter vann (+10-20g protein) Elektrolytter salt 500mg per halvliter kalium:magnesium:kalsium 50:25:10mg Etter trening (hypertonisk) Styrketrening: 30-80g k + 30g p Intervalltrening: 100g k + 20g p per 30 minutter trening Langkjøring: 100g k +20g p per time trening Endret 15. februar 2013 av War Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Fin video her som jeg anbefaler å se. De diskuterer blant annet bb vs powerlifting. 2 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvorfor komplisere det. Jeg tar ingenting spesielt før/under/etter, med unntak av et stort måltid i løpet av to-tre timer etterpå, and I'm gaining. Micromanaging er ikke nødvendig for de aller, aller fleste. 4 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 1-2 timer før trening spiser jeg havregrøt, under trening drikker jeg vann, etter trening spiser jeg et eple og tar en proteinshake, og det funker for meg. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det er jo pga treningen ned nedbrytende og man vil snu den tilstanden så fort som mulig, det er selvsagt ingen nødvendighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå