Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Respekt å gå ned 70kg bare ved å gjøre kostendringer, og det i tråd med nyere forskning viser at de største endringene gjør man via kosten.

 

Men hva med denne herrekaren? http://www.osloby.no/sprek/Roger-Haugen-39-vil-bli-slank-pa-bensinstasjonmat-7119174.html

 

For øvrig, under 24 timer til neste eksamen! Og egentlig slapper jeg helt av, går igjennom gamle eksamensoppgaver og føler jeg har stålkontroll, men på facebook så hagler det inn på chatten hva "jeg ville ha svart etc" Fatter ikke at dem orker å nipugge siste dagen, jeg er mer fan av å "lade opp batteriene"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje gymgrossisten, men ingen store fortjenesten ved salg av vektløftersko så ikke rare utvalget isåfall. Kanskje man finner en lokal vektløfterklubb som selger på si? Oslo AK på Kaldbakken f.eks. Har lyst på kinesiske do-win selv, men vil prøve de først om jeg skal punge ut med 1000 kr inkl. frakt.

Endret av 1814_
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan bunnpris sitt kløver-kjøtt kan ha 19g prot pr. 100g vare i sine kyllingstrimler kontra 24g som er i "de andre" kyllingfiletene(utenom de som er innsprøytet vann og salt)?

Innhold: 100% renskåret kyllingfilet. Må vel oppgi vann og salt om det er innsprøytet?

Kyllingstrimler er som regel ikke akkurat laget av de de beste filetene :)

Lenke til kommentar

Oslo AK kan vel på det beste sies å være halvaktiv?

Jeg vet at NVF selger sko, men jeg vet ikke om de er lokalisert i Oslo eller om det er mulighet for å se på de fysisk.

Kan godt anbefale Power perfect II, altså. De er ikke veldig store eller små for størrelsen sin heller.

 

Har du erfaring med Nike sine styrkeløfter sko?

Har lest dem skal være mye mer stabile.

Lenke til kommentar

Enig.

Kom deg til fysio. De kan gjøre artige ting, som å sette nåler med strøm i f.eks. Det vil gjøre at du kommer tilbake gaaaanske mye fortere. Knebøy er greit så lenge det ikke gjør vondt.

 

 

Leger har veldig varierende kunnskap i forhold til rehab av idrettsskader. En fysioterapeut har mer konstant kunnskap. => Konsulter med fysio og si nøyaktig det du fikk høre av legen.

 

Jeg er enig i at han bør gå til en fysioterapeut, men ut over det, bør han vektlegge rådene han får av legen fremfor de rådene han får på internett. Andre som har erfaring med skader har bare sin subjektive opplevelse å vise til og folk er forskjellige. Det er i hvert fall ikke noe moro å oppleve at skaden blir verre og når man går tilbake til legen og han spør hva årsaken kan være, svarer man at "noen brukere på et forum sa at knebøy er greit, så da valgte jeg å ignorere rådene dine".

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Prøver å velge treningsstudio. Hvor trener dere? ikkeno stalking, bare lurer på hva som er best.

 

Jeg vet ikke hvilket utvalg du har, men begynn der det er billigst. De aller fleste treningssentrene tilbyr det samme, bare til forskjellige priser. Selv synes jeg for eksempel ikke at svindyre Avancia er noe bedre (snarere dårligere) enn Fresh fitness, som har lav månedspris og ingen bindingstid. Mange treningssentere tilbyr også gratis prøvetime.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...