Anaio Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Over 12:00? Jeg trodde hele poenget med løping var at man skulle bruke så kort tid som mulig? Har jeg gjort det feil i alle år? Det er økende belastning i fart og stigning og man skal holde ut lengst mulig, maks 15. Det kunne du googlet deg til Edit, skriveleifer. Endret 11. februar 2013 av Anaio Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Ingen særlig økning i hastighet, men man merker godt 10% stigning! Har løpt testen et par ganger, og er alltid melkesyre, samt veldig tunge lår legger og som tar knekken på meg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hvilken hastighet snakker vi om? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Muskelminnet er vel kanskje gjeldende for deg. 175 er jo veldig bra i mark. Fra Haugesund forresten? Hvilket senter trener du på? Greit nok. Men ikke fornøyd før jeg bikker 200. Kossen viste du eg va fra haugesund da? Har vært medlem på aerobic expressen. Vært støttemedlem der en stund etter sykkelsesongen sluttet (etter hårfagrerittet ). Men avtalen løp ut for en uke siden. Er bortreist på jobb nu. Blir vel at jeg melder meg inn der for 1 år til, men sikkert på hovedsenteret siden vektene ikke er all verdens på expressen. Skivene er 25% mindre i diameter enn det en bør forvente. Du trene hen da? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hvilken hastighet snakker vi om? Maks er 15km/t. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Greit nok. Men ikke fornøyd før jeg bikker 200. Kossen viste du eg va fra haugesund da? Har vært medlem på aerobic expressen. Vært støttemedlem der en stund etter sykkelsesongen sluttet (etter hårfagrerittet ). Men avtalen løp ut for en uke siden. Er bortreist på jobb nu. Blir vel at jeg melder meg inn der for 1 år til, men sikkert på hovedsenteret siden vektene ikke er all verdens på expressen. Skivene er 25% mindre i diameter enn det en bør forvente. Du trene hen da? Det står FKH på avataren din Jeg trener på Trimeriet. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Det står FKH på avataren din Jeg trener på Trimeriet. Hmmm. Godt poeng ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 http://www.dagbladet.no/2013/02/11/tema/klikk/helse/25702902/ Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Når du ikke rekker frokost så er det bare en ting å gjøre... Ta ut en liter flaske h-melk fra kjøleskapet, og drikke den på vei til skolen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 ^Venter heller til lunsj jeg da. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Ehm, 202g protein på 2,7k kcal. Aldri skjedd før tror jeg. Da blir det carbs til kvelds Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 http://www.dagbladet...helse/25702902/ Alle har vel hørt at "jeg er så jævla tung fordi jeg har kraftig benbygning". Jeg har alltid visst at det bare er tull. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hvertfall der jeg kommer fra antyder ikke "kraftig benbygning" et tungtveiende skjelett.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Du kommer fra Oslo? Du skal ikke så mange mil bort før man kan skylde på benbygningen når man er feit. Det vil si, det er ikke noe jeg har hørt ofte, og ikke av feite folk selv, men noe gamle tanter og bestemødre sier for å unnskylde størrelsen til gullklompen sin. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) @ doof. Var det sel olje du tok istedenfor omega3? Og evt hvor på nett bestiller du? (Hvis du da ikke presser selen selv...) Seolje inneholder omega3, grunnen til at jeg valgte det er at oppdrettsfisk blir fora med soyaprodukter. Genmanipulerte sådann og olje fra fisken inneholder mindre av de ønskede fettsyrene. Jeg får ekle oppgulp av olje uansett kvalitet så jeg er gått over til fisk 3 ganger i uka... Norkost.no er den kuleste, beste og billigste leverandøren. Endret 11. februar 2013 av Doofenschmitz 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 @ Zarac Kommer fra østlandet hvertfall, og "kraftig beinbygning" ble egentlig brukt som et mindre støtende uttrykk for å være småtjukk og ja, kraftig type. (Har blitt kalt dette selv i barneskoletiden), har aldri vært forbundet med vekt i kilo, mer at du "kjører stor maskin" som Antonsen sier det 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Stor, feit, småtjukk, alt går hvis man vil. "Kraftig benbygning" brukes akkurat som "høy forbrenning", bare på den andre siden av skalaen. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Da brukes det tydeligvis forskjellig på forskjellige steder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå