Anaio Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) To? Nice. 300gram (?) bacon for å kickstarte dagen. Ja. Med to kyllingfileter, en avokado og et rundstykke med gulost. Glad i fett! Edit: var selvsagt godt med meierismør i bildet også. Endret 8. februar 2013 av Anaio Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hjelpes, knuser lett meg i inntak om morgenen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Må virkelig lære meg å like mat om morgenen, men mat frister ikke noe særlig klokken 06.30 om morgenen. Omtrent samme hva det er Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hjelpes, knuser lett meg i inntak om morgenen. Skal sies at klokka var nærmere to og jeg hadde fastet i 16t Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Spiller jo ingen rolle når man spiser sånn egentlig. Jeg har ikke matlyst om morgenen, men spiser lett et måltid på 1500-2000kcal på ettermiddagen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jojo, men likevel. Har nok litt å gå på, men kanskje mest på litt meir "rett" inntak akkurat no Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Herregud, barn sulter i Afrika på grunn av dere! Jeg er som spurven, jeg kan leve i ett år på ett enkelt riskorn. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Barn i Afrika sulter uansett hvor mye eller lite jeg spiser. Man kan ikke ha dårlig samvittighet for noe man ikke kan gjøre noe med. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Du kan sende det baconet til dem? Så kan de bulke litt, det ser ut som at de trenger det. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg jobbet tre måneder som frivillig i Uganda, hvor jeg ikke hadde tilgang på kjøtt eller meieriprodukter. Det burde gi meg karmapoeng nok til å spise kjøtt resten av livet. Funfact: etter to uker uten kjøtt er det eneste tankevirksomheten dreier seg om, nettopp kjøtt. 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Herregud, barn sulter i Afrika på grunn av dere! Jeg er som spurven, jeg kan leve i ett år på ett enkelt riskorn. begrunn av oss? Det kryr av dem her til lands, som lever på skatte pengene våres. Ikke nok med det, vi sender milliarder av kroner her og der, men uansett sultes det. Eneste de oppnår med det er dårligere råd og dårligere hjelp her til lands. Endret 8. februar 2013 av joakimz Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Vel, å slutte å hjelpe vil hvertfall ikke løse noen problemer. Men dette er vel strengt tatt ekstremt OT i en kategori som heter Trening og kosthold. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Anaio Skrevet 8. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2013 Er det bare jeg som skjønner at Patrick ikke var seriøs, eller? 10 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nope, jeg skjønte det! Humra til og med litt. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 DET ER IKKE NOE Å SPØKE OM Lenke til kommentar
War Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Man vil vel få kjørt hele tricepsen om man tar pushdownen slik mr. Ripp anbefaler? Ja. Trente sånn på SIT en gang så kom NTNUi PT bort for å si at albuen må være inntil kroppen og i ro. Da utelukker man jo en muskel, men det vet jo ikke de som har gått på ntnu. Presser jeg albuene inn mot kroppen er de 10cm fra magen uansett, så PTen sa det var noe feil med skuldrene mine. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg så en av ptene på EVO curle med ryggen for å få opp vektene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå