Akse Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Bare ikke gå i triceps-bro-fella med pull down / push down. Iallefall ikke som hovedøvelse da den aktiverer 2 av 3 kjøttkaker og ikke blir en fullgod øvelse. Pressøvelser akriverer alle 3. Har benk, dips, skrå hantel, tri push og overhead ext på pressdagen. Får aktivert hele muskelen. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg må begynne å selge triceps-bro-patcher. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Bare ikke gå i triceps-bro-fella med pull down / push down. Iallefall ikke som hovedøvelse da den aktiverer 2 av 3 kjøttkaker og ikke blir en fullgod øvelse. Pressøvelser akriverer alle 3. Eventuelt denne http://vimeo.com/25983467 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Av og til ønsker jeg bare at han skal komme til poenget. Trenger liksom ikke å nevne all lengdemålene til benken før han legger seg på den. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Eventuelt denne http://vimeo.com/25983467 Den kjører jeg, beste øvelsen jeg har kun for triceps. Franskpress med EZ-stang kaller jeg den. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Den kjører jeg, beste øvelsen jeg har kun for triceps. Franskpress med EZ-stang kaller jeg den. Man vil vel få kjørt hele tricepsen om man tar pushdownen slik mr. Ripp anbefaler? Lenke til kommentar
Edgar Allan Bro Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hva er favorittøvelsen deres for obliques / siden av magen? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Og anses bacon som grei treningsføde? Ser at proteininnholdet per hundre gram er angitt til 18, mens fettinnholdet bare til 6. Null karbs. Ser man bort fra ett litt høyt saltinnhold høres dette ganske brukbart ut? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 OM BACON ER GREI TRENINGSFØDE? I LUV BACON, BACON FOR LIFE - GIEF MORE BACOOOOOOOOON. 4 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Saltnivået varierer stort med kvaliteten da. Billig-bacon synes jeg ofte er såpass salt at jeg neppe ville spist det i store mengder, ikke bare for smakens skyld. Kjøtt er kjøtt imo, finnes god og dårlig kvalitet av alle typer. Also, what AnewZ said. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Lol. Hvilket bacon har 6g fett/100g? Det har jeg aldri sett. Det må være noe jalla slankebacon eller biffbacon. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hva er favorittøvelsen deres for obliques / siden av magen? Jeg liker denne, men jeg foretrekker å sette håndflata i bakken istedet for albuen, og heve overkroppen mye lenger opp enn det han gjør (tenker albue mot kne). Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det er ikke bacon om det er uten fett. Da er det kotelett, mener nå jeg. Spiste to pakker bacon til frokost i dag, faktisk. Ohnomnom. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hm, jeg må definitivt begynne å spise mer bacon. Noe bacon dere vil anbefale? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Hm, jeg må definitivt begynne å spise mer bacon. Noe bacon dere vil anbefale? Synes Finsbråten sitt har best fett/kjøtt-ratio, og er passe salt. Ellers er skogsbacon også knall Endret 8. februar 2013 av Anaio 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Lavkarbobacon. No shit. I dette tilfellet - Lavfettbacon. Lurer på hva de hadde sagt i Epic Meal Time da! Endret 8. februar 2013 av joakimz Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Mulig jeg stiller et dumt spørsmål nå; Hvordan begynner man å trene? Jeg er blitt litt for tung, 91 kg, 183cm høy. Jeg har nå meldt meg på treningsstudio med oppstart 1.mars. Hva bør en begynne med, hvordan bør man sette opp treningsprogram til å begynne med? Målet er gå ned til ca 85 kg, deretter bygge litt muskler. Regner med å benytte meg av treningsstudioet et par ganger i uka. Finnes det noen trening 4 noobs online som jeg bør sjekke ut? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Mulig jeg stiller et dumt spørsmål nå; Hvordan begynner man å trene? Jeg er blitt litt for tung, 91 kg, 183cm høy. Jeg har nå meldt meg på treningsstudio med oppstart 1.mars. Hva bør en begynne med, hvordan bør man sette opp treningsprogram til å begynne med? Målet er gå ned til ca 85 kg, deretter bygge litt muskler. Regner med å benytte meg av treningsstudioet et par ganger i uka. Finnes det noen trening 4 noobs online som jeg bør sjekke ut? Det er ganske mange nybegynnertråder du kan lese gjennom. Typ "hvordan gå ned i vekt, hvordan sette opp treningsprogram, hjelp meg med treningsprogram". Det er bare å søke. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det er ikke bacon om det er uten fett. Da er det kotelett, mener nå jeg. Spiste to pakker bacon til frokost i dag, faktisk. Ohnomnom. To? Nice. 300gram (?) bacon for å kickstarte dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå