Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Unødvendig dyrt? 1,7g er nok på en clean bulk. Med mindre du er meget ung og i vekst.

Og da med tanke på at oppstår en refraktorisk respons når aminosyrenivåene holdes høye kontinuerlig og over lengre tid. Da vil du heller hemme proteinsyntesen da du spiser protein så ofte.

Anbefaler denne pakken

http://myrevolution....e-midtby-4-uker

Lærer man en ting man kan ta med seg de neste årene så er det verdt det.

Om man gjørt alt rett får man iallefall bekredtet dette av en på dette nivået.

Da kutter jeg evt. fra 150 g. til 100 g. kjøtt i måltidene.

Unødvendig dyrt? Det syns jeg forsåvidt det coaching-programmet var også. Sikkert vel og bra altså, men da kutter jeg heller bare litt på proteininntaket, så får jeg heller legge penger i noe slikt senere.

Uansett, takk for svar. :)

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unødvendig dyrt? 1,7g er nok på en clean bulk.

Dette.

Dette.

Og

Dette. Var veldig opptatt av proteiner før, men ser daglig hva faren min på 55 år spiser, og det er i stor grad karbohydrat basert og godt under 1.5 g. Mannen tar 130 kg i benk og veier 80 kg. Det er mer enn hva jeg har å vise til.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Da kutter jeg evt. fra 150 g. til 100 g. kjøtt i måltidene.

Unødvendig dyrt? Det syns jeg forsåvidt det coaching-programmet var også. Sikkert vel og bra altså, men da kutter jeg heller bare litt på proteininntaket, så får jeg heller legge penger i noe slikt senere.

Uansett, takk for svar. :)

Tja. Et så høyt proteininntak over tid vil til slutt stige over prisen til coaching, og det vil du nok få mer igjen for. Men jeg ser poenget ditt. ;)

Lenke til kommentar

Vi snakker om dyrere bare pga det ikke er noen fordeler.

Normen siste 10 årene har vært at det ikke gjør noe med litt mer, så hvorfor ikke være på den sikre siden.

Imun-funnet vippa det hele over til at under 2g lønner seg for kropp og lommebok.

Lenke til kommentar

Jeg forstår hvorfor så mange gruer seg til å trene når alt de gjør er et par styrkeøvelser og kondisjonstrening. Satt 30 minutter på en sykkel på tirsdag, og det var så grenseløst kjedelig sammenlignet med å trene plyometrics, bootcamp ELLER til og med jogge i skogen (jeg liker ikke jogging, men får betalt for det).

Variasjon er så viktig! Prøv noe nytt, tenk om det er gøy :fun: .

Lenke til kommentar

I dag vente jeg på to curlbros som brukte benken. Den ene var lang og tynn og etter noen repetisjoner så han ut som om han padlet i en kano. Men han ga seg ikke, så kameraten hans fikk tre repetisjoner med foroverbøyd roing før han var ferdig. Snedig.

Det heter forresten duct tape, ikke ducktape.

01_08_52---Duck_web.jpg

Endret av Zarac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Øke kondisen ja, smart, men resultatmessig på kroppen er det unødvendig.

Da kan man heller vaske og rydde hjemme for 500kcal, så blir det win-win.

Tja. Nå er vel ikke kardio ensbetyende med ønsket vekttap, da.

Kneet mitt begynner så bli såpass ille at jeg rett og slett venter med knebøy til legen har sjekket det.

Så da blir jeg vel upper body bro imens

Smerte på forsiden når du bøyer kneleddet? Kjenner det når du går i trapper?

Pad?

Legge på kanten av mølla eller feste til veggen med ducktape?

Har ei pad. Trodde det skulle bli fryd og gammen da jeg fikk smartphone, men fant ingen god løsning på det da heller. Vært innom teiptanken også. Er ikke så krise. De mnd jeg som regel har tilgang til mølle er om sommeren og da jogger man jo ute uansett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...