wingeer Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det er det jeg mener. Man kommer til kort uansett hvilken strategi en velger. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hadde nettopp en økt med en kamerat. Tar en del mer enn han i markløft, men han tar mange kilo mer enn meg i skulderpress med frivekter (jeg trener med stang) og bicepscurl. Curl har jeg aldri trent, har generelt tenkt at jeg får nok bicepstrening av foroverbøyd roing og pullups. Dessuten synes jeg det er kjedelig, men jeg orker ikke at han er bedre enn meg på det. Jeg veier dessuten nesten 10kg mer enn han. Må jeg faktisk begynne å trene bicepscurl? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Eneste løsningen er nok å begynne med bicepscurls i squat racket! 3 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg kan jo ikke la han ta mer enn meg, selv om det er bicepscurl. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hva mener du med "selv om det er bicepscurl"? Hallo, det er jo biceps som teller! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Gi da f i curls, du burde tydeligvis begynne med skulderpress med hantler. 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Brekk armene hans. Han kan for faen ikke ta mer enn deg i bicepscurl. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Livshat før trening 8/10 etter trening 4/10 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg kan jo ikke la han ta mer enn meg, selv om det er bicepscurl. 4 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg har får veldig vondt i en muskel/sene i korsryggen når jeg strekker den. Det kjennes ut som den er litt inni ryggen, og det kjennes når jeg lener meg fremover når jeg sitter. Er det strekking som gjelder, må den få hvile? Kjenner den spesielt etter markøkter. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er det mer lokalisert på siden eller "midt i"? Har du filmet markløftteknikken din? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er det mer lokalisert på siden eller "midt i"? Har du filmet markløftteknikken din? Det er litt ved siden av ryggraden. Markløftteknikk finner du i loggen min. Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det er litt ved siden av ryggraden. Markløftteknikk finner du i loggen min. Nå er det vel du som indirekte spør om hjelp, og da er det vel greit at du finner videoen for han, i stedet for å anta at han er så snill at han finner frem videoen selv. Hvis smerten vedvarer er det vel best å oppsøke en lege snarest. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Nå er det vel du som indirekte spør om hjelp, og da er det vel greit at du finner videoen for han, i stedet for å anta at han er så snill at han finner frem videoen selv. Ja stakkars wingeer må bruke fire kalorier på å finne videoen. Jeg tror han overlever. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Nå er det vel du som indirekte spør om hjelp, og da er det vel greit at du finner videoen for han, i stedet for å anta at han er så snill at han finner frem videoen selv. Hvis smerten vedvarer er det vel best å oppsøke en lege snarest. Nå er det normalt at vi er innom hverandres logger her på treningsforumet, så ta det helt med ro. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Ja stakkars wingeer må bruke fire kalorier på å finne videoen. Jeg tror han overlever. Jeg har en følelse av at du er sarkastisk. Du må jo forstå at å forbrenne kalorier ødelegger gainzzz. Endret 4. februar 2013 av Zarac 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Må si 5/3/1 begynner vokse på meg, artig å kunne gå apeshit på ett set og slippe og spare på seg til 2 hovedsett til 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg har en følelse av at du er sarkastisk. Du må jo forstå at å forbrenne kalorier ødelegger gainzzz. Fillern. Der tok du meg. Jeg har forresten skaffet meg tjener som lager mat, mater meg og bærer meg når jeg skal på toalettet. Jeg bruker for tida bare kalorier på senteret. 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Noe galt i å ville konkurrere mot jevngod treningspartner? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå