Dufen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Etter 21timers faste med intens trening, sex osv så blir det en herlig biffmiddag med biff som gikk ut for 4 dager siden! Dette er dagen der Kjetil gjør ting 99% av befolkningen aldri hadde gjort! Biff gjør seg best en uke etter utløpsdato og minimum 24 timer i friluft på kjøkkenbenken... Nomnomnom o.s.v... 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Helt enig med de to siste innleggene her nå! Lenke til kommentar
War Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ja, er noe sånt jeg også satser på. Mistet du noe muskelmasse og vart svakere? Bruker slim-guide fettklype, mistet 0 masse matematisk, styrken kan jeg ikke si noe på for jeg trener et fast program og fulgte progresjonen som oppgitt. Vil si like sterk, men litt mindre energi , for eks 1-2 færre pull-ups. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 http://fitnessbloggen.no/5-gode-grunner-til-a-trene-planke/ Sjekk her hva de mener om svai / planke? Ser jenter komme på gymmet med syk svai og etter 3-4 mnd er de helt rett. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 http://fitnessblogge...a-trene-planke/ Sjekk her hva de mener om svai / planke? Ser jenter komme på gymmet med syk svai og etter 3-4 mnd er de helt rett. Jeg leste også den før jeg spurte her, men infoen i artikkelen var tydeligvis feil ifølge forumet her. Når jeg strammer magemusklene forsvinner noe av svaien i ryggen min, og jeg har ganske mye svai ifølge kiropraktor. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Se Anti-ekstensjon Her http://fitnessbloggen.no/riktig-trening-av-kjernemuskulaturen/ Planke der også Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Vet at beintreninga frigjør bol i kroppen, men er det det samme om man begynner eller slutter med det i økta si? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 De tyngste øvelsene først... Skal dere aldri lære???????????+ 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ja og til nød av og til en gang i livet det man vil fokusere på /prioritere først. Men da snakker vi konkurranse/ ikke de på 71kg (hele 2012) som fokuserer på biceps siden 97 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg siterer en vis mann. "Biceps femoris er den eneste bicep som betyr". 3 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg leste også den før jeg spurte her, men infoen i artikkelen var tydeligvis feil ifølge forumet her. Når jeg strammer magemusklene forsvinner noe av svaien i ryggen min, og jeg har ganske mye svai ifølge kiropraktor. Haha! Nå må du gi deg ... Jeg sa kun at dårlig utført planke ikke var bra, så vær strikt på formen. RKC er det beste alternative, for når du strammer ræva vil du automatisk sette hofta i riktig posisjon. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Ta dere tid til denne en søndagsettermiddag, og gjør dere opp en mening. Jeg skal sette meg ned å se den nå, ble anbefalt av en kamerat. http://tv.nrk.no/pro...nheten-om-fedme Ingen reaksjoner på denne? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ingen reaksjoner på denne? Joda, det var en dokumentar som leter etter unnskyldning for å være en feit faen som ikke gidder å gjøre noe for å redde livet sitt... LATTERLIG spør du meg.Gener er feilen, overvekt er en sykdom... FUCK OUT MY WHEEEEEY!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 jammen, er jo helt dau etter de tyngste øvelsene, blir liksom ikke svimmel av og ta bicepscurl, bein derimot... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Tror du at om du curler så får du mer energi til å kjøre bein? Håper for din del at du ikke curler i squatracket som en preøvelse for DA! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Altså. Jeg kjører de tyngste øvelsene først. Meen, hvor mye taper jeg hvis jeg f.x velger og kjøre knebøy sist, kontra først. Og nei, curle klarer jeg og gjøre stående andre plasser i lokalet, da jeg ikke curler over 40kg. Den biten for gutta i singlett ta seg av.... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Alt egentlig, du vil helst tømme glykogenlagrene dine på dette. Det krever særdeles lite å kjøre 3x12 brocurls så det kan du helt fint gjøre til slutt. Hvis du nå absolutt føler at du MÅ gjøre det for gainz... Les siganturen min for videre svar Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Da hadde jeg fått egen artikkel på vektklubb: http://www.vektklubb.no/artikkel/fra-sofagris-til-muskelbunt-20330078 5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Gratulerer med artikkelen. Jeg må likevel si at jeg ikke likte at du brukte et apparat på det øverste bildet. Du skulle benyttet anledningen til å promotere frie vekter. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Gratulerer med artikkelen. Jeg må likevel si at jeg ikke likte at du brukte et apparat på det øverste bildet. Du skulle benyttet anledningen til å promotere frie vekter. Trener ikke selv på apparater, aldri brukt det i artikkelen før. var bare for å få fikset bilde fort, var helt sykt fyllesjuk når bildet ble tatt.. Endret 4. februar 2013 av Extremer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå