€uropa Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Dukien, du voldtar øynene mine. Det er lov med litt mer enn ett punktum i hvert avsnitt. 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Høres ikke bra ut. Kom deg til behandling. Bestill time hos manuellterapeut snarest. Jeg drar sjelden til lege/terapeut osv, kun om jeg har vært syk lenge/sliti med plager lenge. Så jeg vil helst ikke oppsøke noen terapeut før jeg absolutt må. Selv om det kanskje hadde vært best om jeg gjorde det Om det ikke blir bedre ut uka/helgen, så skal jeg oppsøke noen 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Zarac: Skal prøve å forberede meg på det for fremtidige poster. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Det er vel bedre å dra til legen så fort som mulig? Å vente til det har gått lang tid og eventuelt blitt verre, er som å vente med å bruke bilbelte til etter du har kollidert. 3 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg drar sjelden til lege/terapeut osv, kun om jeg har vært syk lenge/sliti med plager lenge. Så jeg vil helst ikke oppsøke noen terapeut før jeg absolutt må. Selv om det kanskje hadde vært best om jeg gjorde det Om det ikke blir bedre ut uka/helgen, så skal jeg oppsøke noen Får jeg spørre hvorfor? Det er langt bedre å dra til utredning en gang for mye enn en gang for lite. Når du sier det er så ille at du nesten ikke klarer å snu deg i senga så er det bare idioti å ikke bestille time snarest. Men for all del. Det er din kropp. 1 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Noen som kan anbefale et trådløst headset? Lei av ledninger når jeg trener og klarer ikke trene uten musikk Edit: Helst ikke mer enn 400 kr. Bryr meg ikke om lydkvaliteten er jalla. http://www.netonnet.no/art/lyd-og-hjemmekino/hodetelefoner/tradlos-fm/knig-cmp-bluehs20/149399.3194/ Kanskje. Endret 31. januar 2013 av 1814_ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Det er bra å ta 20-30 minutter på tredemøllen etter styrketrening fordi da er du så sliten at det går på fettet i stedetfor. Hva skal jeg si til han? Lenke til kommentar
magb Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Noen som har vært borti Craze? Flere av de jeg trener med bruker dette å det skal visstnok være good shit. Hadde ikke denne 1.3 Dmaa før? Kanskje det er den de skryter av? Endret 31. januar 2013 av magb Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hva skal jeg si til han? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hva skal jeg si til han? Mundus vult decipi, ergo decipiatur. Velg dine kamper. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg skal kjøre kardio i dag for første gang på en evighet Hvis jeg ikke dukker opp igjen på forumet så ligger jeg sikkert død på tredemølla. Snx Lenke til kommentar
War Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 påstanden at dem har slengt med "BCAA" for ekstra rask restusjon når studiet dem linker til ikke påviser dette bringer til forvirring at BCAA er nødvendig Den kommer fra en tid dette var "rett" Den skulle jo ha vorri oppdatert ja. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hva skal jeg si til han? LISS-kardio vil om man har hatt en vettug styrkeøkt føre til at man brenner fett ja, men ikke fordi man er sliten. Mer fordi man har tømt kroppen for litt glykogen... Lenke til kommentar
JUL Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Holder på med lean gains som deffemetode nå, går helt fint for meg og ikke spise så ofte, har første måltid tolv og siste i sjutiden og da er jeg mett til jeg legger meg. Storken er den jeg fikk ideen fra for noen år siden men har ikke sett han på forumet på evigheter. Dukien, hva er dine tanker om lean gains? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Storken er den jeg fikk ideen fra for noen år siden men har ikke sett han på forumet på evigheter. Han fikk dame. 2 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Kakao på helmelk og fløte, med krem <3 Jeg kan ikke, med min beste vilje, forstå hvordan folk kan slite med å få i seg nok kalorier. 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Funker det med en 10 dager på PSMF for å kickstarte dietten? Sitter å planlegger litt hvordan jeg skal deffe når den tid kommer (8-9 uker til). Lenke til kommentar
War Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Det er kjempelurt, men da blir det lite kardio , mer trene spise sove. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Lol, kardio. Takk for svar. Da blir det en 8-12 dager på PSMF for å få litt kickstart på ting. Så kan jeg heller hive inn litt mer kardio etterhvert. Det er vel ikke noe problem under vanlig PF å ta seg en svømmetur i ny og ne? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 PF er jo bare et spisemønster. Du kan gjøre akkurat hva du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå