OlafG Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Legg ut info om deg selv, Lami. Vekt, høyde, alder og gjerne bilde. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 - Men gjør det helst i en egen tråd, for dette kan føre til mange innlegg. 7 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 - Men gjør det helst i en egen tråd, for dette kan føre til mange innlegg. +10 Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 for 12 uker siden var min maks i knebøy 1 rep 100kg, idag klarte jeg 3x5 100kg Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 for 12 uker siden var min maks i knebøy 1 rep 100kg, idag klarte jeg 3x5 100kg Gratulerer, det er god fremgang Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Gratulerer, det er god fremgang takktakk, morsomt å se at det går fremover Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Hva kunne man trene når man fikk senevondt av og være en bicepsbrah? Istedenfor altså. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Hva kunne man trene når man fikk senevondt av og være en bicepsbrah? Istedenfor altså. Kutte det ut. Det er ikke alltid øvelsen liker og være en brah til deg . Kutt alt som utfører smerte - til det er over. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Hva kunne man trene når man fikk senevondt av og være en bicepsbrah? Istedenfor altså. Du kan alltids kjøre ryggøvelser som involverer bicep. Rows, kabelroing, chins/pull-ups, nedtrekk. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Du kan alltids kjøre ryggøvelser som involverer bicep. Rows, kabelroing, chins/pull-ups, nedtrekk. Mine store favoritter. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Og militærpress. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Og militærpress. For bicep?! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Kjøpte meg blender med penger jeg fikk til jul, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det tidligere. Nå er det jo kjempelett å komme opp på overskuddet jeg trenger! 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Brukte flytende kalk i dag for første gang (brukt fastform-magnesium eller noe sånn tidligere), og fy faen. Stinker dritt og vanskelig å få av hendene! Men tusen ganger mer praktisk, så blir nok det. Ellers prøver jeg å lære meg frontbøy, da jeg har planer om å skifte program fra SL, og ønsker å bytte ut knebøy med frontbøy en periode. Knot med hendene! Knot i starten, men hold motet oppe! Det går til slutt. Og da blir det helt naturlig. Kryssgrep er ikke like "bra", så unngå det. En fin øvelse jeg brukte i starten var å ta armene bak ryggen så legge hendene mot hverandre slik at fingrene peker oppover. Hvis du klarer det er du ikke langt unna. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 For bicep?! Leste litt vel kjapt, så bare ryggøvelser Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) da har ryggen fått seg en smell, igjen... kjørte knebøy i går, merket ingen ting på ryggen da jeg har skjerpet teknikken en god del. men da jeg skulle legge meg i går så sa korsryggen takk for seg. må bruke bein og armer for bare å i det heletatt få snudd meg i senga, kjenner det bare jeg puster eller går også.. faen! det værste er at jeg må være hjemme fra jobb, noe jeg hater å være.. Endret 31. januar 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Høres ikke bra ut. Kom deg til behandling. Bestill time hos manuellterapeut snarest. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Kjøpte meg blender med penger jeg fikk til jul, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det tidligere. Nå er det jo kjempelett å komme opp på overskuddet jeg trenger! Smakte det bedre enn det så ut? Hvor mange gram protein? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 bt.no Ja, virkelig diger muskelbunt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå