Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LarsP er løfter nesten dobbelt så mye som meg :)

6413137[/snapback]

Du har sikkert tre ganger så bra kondis som meg, we're even. ;)

 

 

ligger også 50kg på shrugs, men tror jeg går opp om 2-3 treninger.

ligger på 55kg på knebøy, men går også litt opp der.

ligger på 60kg i markløft, tror jeg kommer til å være der litt.

6413301[/snapback]

wow, snodig fysikk. 100kg totalt i shrugs og 55kg i knebøy. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
LarsP er løfter nesten dobbelt så mye som meg :)

6413137[/snapback]

Du har sikkert tre ganger så bra kondis som meg, we're even. ;)

6413527[/snapback]

 

Jeg klatrer i fjellet, hvis jeg er tung så faller jeg ned. Dessuten er jeg på kcal-underskudd deluxe.

Lenke til kommentar
LarsP er løfter nesten dobbelt så mye som meg :)

6413137[/snapback]

Du har sikkert tre ganger så bra kondis som meg, we're even. ;)

6413527[/snapback]

 

Jeg klatrer i fjellet, hvis jeg er tung så faller jeg ned.

6413929[/snapback]

Så LarsP kan være dobbelt så tung som deg, siden han er dobbelt så sterk, uten å ha det vanskeligere? :hmm:

 

Ofte tenkt på det der, er det best å være liten og svak eller stor og sterk hvis man kun har kroppen som vekt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Så LarsP kan være dobbelt så tung som deg, siden han er dobbelt så sterk, uten å ha det vanskeligere? :hmm:

6414219[/snapback]

 

Han er nok ikke dobbelt så sterk som meg, men trener med dobbelt så mye som meg. Jeg trener styrke rettet mot fotball, sykling og klatring, ikke nødvendigvis for å bli stor. Mine favorittøvelser er sittende roing (8x70kg) og mage curls med vekter (30x80 kg). Skal også nevnes at jeg løper 3 km til studioet og har ganske lave glykogenverdier når jeg starter en økt med vekter. Så løper evt sykler jeg etterpå.

 

Han skulle nok fått problemer i veggen om han veide 150 kg :)

Lenke til kommentar
Pommes frittes som tilbehør til laks? :O

 

Laks spises med poteter, type kokt. Gjerne med agurkreddish (sp?) eller noe lignende på siden.

 

Jeg anbefaler kalkunfilèt'er, satans godt, billig og ikke minst: 0-1g karbo, ~25g protein, 0-1g fett, 100kcal/100g. :)

6413585[/snapback]

Husk; hjemmelaget. Ikke Hoff's som smaker gørr. Og jeg skjærer de i båter og oppi frityrkoker med dem. Godt er det også ^^ !

Lenke til kommentar

Frityrkoker ja.. Vet ikke hva slags fett du bruker i den, men det vanlige frityrfettet er stappa med metta fettsyrer. Det er fy-fy.

 

Selv så vender jeg potetbåter i olivenolje (Vita hjertegod olje for øyeblikket)

og slenger de i stekeovnen i 40-45min. Blir gode og sprø i kantene og helt fine inni.

 

Krydrer de noen ganger også, men som regel hvertfall salt og pepper i moderate mengder.

 

Edit:

 

Selvfølgelig ikke til laks. Kokte poteter til laks, ingenting annet er mulig.

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Ris er faktisk ganske greit til laks. Forholdsvis sunt også om du kjøper upolert elns..

6414767[/snapback]

Brun ris selvsagt å foretrekke, utrolig god på smak og langt bedre næringsinnhold siden fiberlaget er inntakt. :thumbup:

 

 

Kan jeg bruke olivenolje til steking? Det er forskjellige varianter.

 

Jeg brukte planteolje i dag.

6414774[/snapback]

Raspolje er den sunneste oljen til å steke med, men mange sverger til den kaldpressede olivenoljen. Det er liten eller ingen reell forskjell på de to typene.

Lenke til kommentar
Brun ris selvsagt å foretrekke, utrolig god på smak og langt bedre næringsinnhold siden fiberlaget er inntakt.  :thumbup:

6415107[/snapback]

Nykokt villris :love:

 

Helt utrolig, kan nesten spises alene, kanskje bare med en deilig saus til... :)

6415244[/snapback]

 

med laks liker jeg best grov pasta og en deilig saus :love:

 

Men i benk press, for og ta et maksløft. Hvordan bør jeg varme opp, si at jeg skal ta 90 kg.

Lenke til kommentar
Kan jeg bruke olivenolje til steking? Det er forskjellige varianter.

 

Jeg brukte planteolje i dag.

6414774[/snapback]

Raspolje er den sunneste oljen til å steke med, men mange sverger til den kaldpressede olivenoljen. Det er liten eller ingen reell forskjell på de to typene.

6415107[/snapback]

Takk, da skal jeg gå til innkjøp av det i dag.

 

har fått en rar feeling på trening nå, gleder meg til hver treningsøkt. Det har aldri skjedd før:P

6416163[/snapback]

Jeg har dette stadig vekk, spesiellt når jeg legger meg tidlig og jeg vet at jeg spiser godt! Utrolig morosom følelse? Treningen går fabelaktig da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...