Vertical^ Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Har den med smaken Double Rich Chocolate. Med to skjeer O'boy så er den ikke ganske ålreit Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Double rich chocolate, cookies n crem & strawberry delicious er alle ganske ok+ Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Double Rich Chocolate. Double rich chocolate QFT Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hvordan er sjokolade smaken kontra proteinfabrikken sin sjokolade? Forøvrig så brekker jeg meg av PF sin sjokolade smak Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Klarte ikke PF sin, men ON sin Double Rich Chocolate går ned. Altså, jeg nyter den ikke, men det funker Vurderer å prøve enten banan eller jordbær neste gang. Erfaringer? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Min erfaring er at banan og jordbær blir for søtt etter et par uker. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Var ferdig med trening for ca 3 timer siden. Er det greit å strekke og tøye nå, eller burde jeg vente til imorgen? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Tøyinga har ingen ting med treningen å gjøre, den kan du ta når du vil. Du tøyer vel for bedre mobilitet og ikke pga du har trent. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jaja, men tenkte hva som var lurest/mest effektivt. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Skal du trene imorgen, ta det på trening. Skal du ikke kan du like godt ta det nå og da. Krav-Magaskade Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Ligner litt på min Kravstor Magda-skade. Hvor frekt er det å løpe gjennom privat eiendom? Altså, den private eiendomen er en inn-/utkjørsel til et kommunalt gårdsbruk. 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Du når ikke målene dine ved å ta snarveier. Tror du at Usain Bolt (eller hvilken som helst annen løper du ser opp til) nådde målene sine ved å ta snarveier over private eiendommer? Endret 29. januar 2013 av Zarac 5 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Om målet hans var å komme tidsnok til middag, ja. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Det er sikkert riktig, men jeg tror at Usain Bolt siktet litt høyere enn det. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Noen som har ett bra tøye program? Har lyst til å gå ned i spagaten Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Du når ikke målene dine ved å ta snarveier. Tror du at Usain Bolt (eller hvilken som helst annen løper du ser opp til) nådde målene sine ved å ta snarveier over private eiendommer? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hvis man vet man må utsette neste treningsøkt(med samme muskelgrupper) noen ekstra dager. Er det da greit å overtrene den økten før den lille pausen? Med tanke på at musklene da får ekstra lang tid på å restituere seg. "Overtrene"? Overtrene i den form at du løfter så mye at du ikke klarer å løfte mer, pluss litt til. Sånn at du så vidt klarer å løfte armene (på en måte) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ligner litt på min Kravstor Magda-skade. Hvor frekt er det å løpe gjennom privat eiendom? Altså, den private eiendomen er en inn-/utkjørsel til et kommunalt gårdsbruk. Pass dæ for geita på Holt Lenke til kommentar
Reiko Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg drikker Møllers fra flaska! Funker kjempefint for en start på dagen. Så en tur ut i det fine været. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Overtrene i den form at du løfter så mye at du ikke klarer å løfte mer, pluss litt til. Sånn at du så vidt klarer å løfte armene (på en måte) Dropset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå