Skosåle Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Takker Dukien! Du leverer som alltid! Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Hanken på kaffekoppen min knustes i dag, var det også fordi jeg drikker melk? Proteinpulver er basically melk. Og som vi alle vet, proteinpulver er bol. Tar du bol blir du bøs, og er du bøs nok så knuser du hanken på kaffekoppen av ren tommelstyrke, uten at du merker det selv. Så ja, det er fordi du drikker melk. 6 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg visste det! Tenk, hadde bare Puls-Yngvar fortalt meg at melk er inngangen til steroider Kul katte, forresten, Anaio! Lenke til kommentar
Populært innlegg Kevlar Skrevet 27. januar 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Ja, nice pussy Anaio, som Patrick123 egentlig prøver å si. 10 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Din gris, Patrick. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Ja, nice pussy Anaio, som Patrick123 egentlig prøver å si. Cool story brah. - Nevnte pussy, 2013 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Detta e rein sjikane! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Cool story brah. - Nevnte pussy, 2013 Søt! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Ganske hårete. Okei, nok nå. Endelig ser det ut til at mildværet har gitt seg så det blir stabile kuldegrader fra nå av. Selv med brodder var jeg så stivbent forrige gang at leggene mine var ødelagt etter bare 2-3 kilometer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Søt å søt. Ser ut som den er klar til å ta livet av deg. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Søt å søt. Ser ut som den er klar til å ta livet av deg. Mr. Pussy er dypt sjokkert over at du kan tenke noe slikt om ham. Kattebilder er ikke off-topic, inb4. Det har eg bestemt! 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Mr. Pussy er dypt sjokkert over at du kan tenke noe slikt om ham. Kattebilder er ikke off-topic, inb4. Det har eg bestemt! Ka ti switcha du over te Haugesundsdialekt? Kul katt forresten. Endret 27. januar 2013 av Akse Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Ka ti switcha du over te Haugesundsdialekt? Etter du ødela meg... 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg har en tykking på jobb som spurte i fjor høst litt forsiktig om kalorier, trening, kosthold og slikt. Bare sånne stille spørsmål når ingen andre hørte. Ellers er han bråkjekk og verdensmester, men har selvironi så jeg tenkte OK! Her har jeg sjansen til å få til at noen faktisk hører på meg... Vi har trent baseøvelser tungt (3x3) og bittelitt disco ellers og en halvtimes gange i oppoverbakke på 3dmølla etter hver trening samt at han står i mål på et bedriftslag. Han veide 126kg 7.januar og nå i dag morges veide han 119,5kg. Bring on the CREEEEEEDIIIIITS 5 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) >Våkne opp >Tråden er blitt til katteforum for Haugesundinger allofmywhat.jpg (fin katt, da) Vi har trent baseøvelser tungt (3x3) og bittelitt disco ellers Bare jeg som ser for meg Doofen og hans tykke kamerat danse disco? Endret 28. januar 2013 av Broseph 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Vi GJØR det om det ikke er folk på gymmen, viktig med kardio Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Hvordan trene for å få bedre holdning? har litt svai rygg. har ikke trent på lenge. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Hvordan trene for å få bedre holdning? har litt svai rygg. har ikke trent på lenge. Baseøvelser som knebøy og markløft, korrekt utført vil hjelpe deg masse. Mage- og korsryggøvelser vil også være veldig bra. Pass på å ha korrekt teknikk her også, gal teknikk vil gjøre vondt verre. Ellers er det veldig viktig å tenke over holdningen din til daglig, hele tiden. Du bør alltid tenke "står/sitter/bøyer jeg meg riktig?". Rett og rak, med skuldrene avslappet ned og bak, "organisert" kjerne og føttene pekende rett frem med vekten din jevnt fordelt. Som du sikkert ser er det mange paraleller til hvordan baseœvelser skal gjøres. Tøying av problemområder er også lurt. Skal lenke deg noe stuff når jeg får opp laptopen (hvis ikke joakimz eller noen andre kommer meg i forkjøpet). Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 takk! er usikker på teknikk og sånt. Løfte så tungt man kan få repitisjoner eller passe mange repitisjoner? Lenke til kommentar
Thieves Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Hvordan ser dette oppsettet ut? Trene 3 ganger i uka, med økning på 2,5kg hver uke i hver øvelse. Når det stagnerer går jeg tilbake 5 kg? (eller mindre)? Knebøy 4x5 Markløft 2x5 (kun 2 ganger i uka) Benkpress 4x8 Overheadpress 4x8 Barbell Rows 4x8 Triceps nedtrekk 2xmaks Biceps curl 2xmaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå