Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha vært på forumet siden 07 så kan det umulig være slik at du ikke vet hva trolling er :cry:

Så du troller altså... Well played... :mrgreen:

Jeg har trent i fem år og anser meg selv som nybegynner enda... Just sayiyiyiyiyiyaaaaiaiaiaiaaaaaan...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lami du skal ha en ting, du er underholdning - både her og på mote-delen. Bor ikke du i Stavanger?

Takk. Og setter pris på dine hyggelige tilbakemeldinger på hvordan jeg gjør det i bransjen.

Nei - og takk gud for det. Hadde skutt mæ sjøl sjæ innen den tia....

Så du troller altså... Well played... :mrgreen:

Jeg har trent i fem år og anser meg selv som nybegynner enda... Just sayiyiyiyiyiyaaaaiaiaiaiaaaaaan...

Doooooofensmack, jeg har tenkt å bli skuespiller. Funket det bra?

Nybegynner du også ja, velkommen til klubben skal du være!

Bruker dere noen treningsapp på Android/iPhonen deres som dere anbefaler? Har selv Pushups PRO og Squats PRO eller hva den nå het, til iPhone. Pushups PRO er litt kult, for du har et program du følger for å ta noen tusen pushups tilsammen (som er målet ditt, eller appens, hehe..)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Stahp! Det visste du ikke :ph34r: Å shit, bostedet mitt er synlig på profilen min!

Kom til bergen du, ingenting å glede seg over, her er bare dritt og nada å se på. Men chicksa her er lette på tråden, så strengt tatt trengs det ikke spesiell dialekt heller.. PS. De smelter ikke av nordlendinger.

Lenke til kommentar

Prøvde å face-stalke deg litt for å se om vi hadde noen felles venner, men fant deg ikke :p Hehe.

Aha. Jeg har skjult profil for å unngå sånne som deg ser du, haha ;) Du får si fra om du befinner deg i h-town, så kan vi ta en workout :)

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...