AnewZ Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Lami du skal ha en ting, du er underholdning - både her og på mote-delen. Bor ikke du i Stavanger? 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Etter å ha vært på forumet siden 07 så kan det umulig være slik at du ikke vet hva trolling er Så du troller altså... Well played... Jeg har trent i fem år og anser meg selv som nybegynner enda... Just sayiyiyiyiyiyaaaaiaiaiaiaaaaaan... 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Dessverre kan man være nybegynner selv om man har løftet på en vekt. faktisk ser jeg folk som har trent i mange år - men fortsatt er nybegynnere. Kverulere/trolling det gjør ihvertfall ikke du Lami 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Har du begynt å trene på Kraft nå? Ja! Trener relativt tidlig på senteret som ligger ved Elverhøy. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Ja! Trener relativt tidlig på senteret som ligger ved Elverhøy. Du gikk lei av gamlehjemmet/actic ja? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Lami du skal ha en ting, du er underholdning - både her og på mote-delen. Bor ikke du i Stavanger? Takk. Og setter pris på dine hyggelige tilbakemeldinger på hvordan jeg gjør det i bransjen. Nei - og takk gud for det. Hadde skutt mæ sjøl sjæ innen den tia.... Så du troller altså... Well played... Jeg har trent i fem år og anser meg selv som nybegynner enda... Just sayiyiyiyiyiyaaaaiaiaiaiaaaaaan... Doooooofensmack, jeg har tenkt å bli skuespiller. Funket det bra? Nybegynner du også ja, velkommen til klubben skal du være! Bruker dere noen treningsapp på Android/iPhonen deres som dere anbefaler? Har selv Pushups PRO og Squats PRO eller hva den nå het, til iPhone. Pushups PRO er litt kult, for du har et program du følger for å ta noen tusen pushups tilsammen (som er målet ditt, eller appens, hehe..) Endret 24. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 ^Bergenser med andre ord. Vurderer meg en tur opp til bergen i helga, ryktes at chicksa i bergen smelter helt av min nydelige dialekt. Blir ikke lettere enn å plukke enn i bergen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Stahp! Det visste du ikke Å shit, bostedet mitt er synlig på profilen min! Kom til bergen du, ingenting å glede seg over, her er bare dritt og nada å se på. Men chicksa her er lette på tråden, så strengt tatt trengs det ikke spesiell dialekt heller.. PS. De smelter ikke av nordlendinger. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hadde jeg vært nordlending så hadde de nok det du. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hadde jeg vært nordlending så hadde de nok det du. Så, hvor er du fra, Anus? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Du gikk lei av gamlehjemmet/actic ja? Haha, ja, jeg hadde ikke særlig mer der å gjøre når bindingstiden var over. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Så, hvor er du fra, Anus? Stavangæær. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Stavangæær. Nesten naboer da. Haugesund her. Endret 24. januar 2013 av Akse Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Prøvde å face-stalke deg litt for å se om vi hadde noen felles venner, men fant deg ikke Hehe. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Prøvde å face-stalke deg litt for å se om vi hadde noen felles venner, men fant deg ikke Hehe. Aha. Jeg har skjult profil for å unngå sånne som deg ser du, haha Du får si fra om du befinner deg i h-town, så kan vi ta en workout Endret 24. januar 2013 av Akse Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Kjedelig, da får du ikke mange heite jenter som randomly legger deg til. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Kjedelig, da får du ikke mange heite jenter som randomly legger deg til. Så sjelden som jeg går ut og rocker byen hadde det nok ikke vært rart til random facebookadds uansett Foretrekker å sjekke opp i edru tilstand. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Powergym er the shit i Haugeby. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Powergym er the shit i Haugeby. På ingen måte. Eieren er hyggelig, men det blir litt for spesielt for min del. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 På ingen måte. Eieren er hyggelig, men det blir litt for spesielt for min del. Litt mykje Balkan-preg, men betre utstyrt på frivekter enn dei fleste senter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå