Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Så lenge alle holder seg unna prestasjonsfremmende midler er jeg likegyldig. Har hørt om mange som har mistet treningsbuddies etter at alle resultatene deres bare var tuftet på løgn.

Og husk: Hansker er for pussies, ekte menn bruker kalk når de skal flytte stanga.

Edit: og eventuelt hook-grip.

Endret av janovi
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skaffet meg en treningspartner av det motsatte kjønn! Får se hvordan det går, ettersom hun relativt attraktiv :p

Husk, i begynnelsen kan det være greit å bruke diverse apparater slik at man blir komfortabel med teknikken før man har gode nok ferdigheter til å gjøre trene "naturelt".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og husk: Hansker er for pussies, ekte menn bruker kalk når de skal flytte stanga.

Edit: og eventuelt hook-grip.

Eller som meg som holder 300kg uten kalk eller belte, det kommer bare an på grepstyrken.

Har man ikke hatt 3000m på mølla først heller så svetter man ikke og da glipper man ikke.

Lenke til kommentar

Helt normalt og være utmattet etter maks i markløft.

PS: Hva løftet du?

2x80. Ikke tunge greiene for dere bøser, men for meg er det 1.5xbw, så jeg er fornøyd. Prøvde meg på 85, den hadde blitt godkjent i konkurranse, men jeg nådde ikke helt lockout, og teknikken holdt barely, så jeg prøvde ikke noe høyere. Setter som mål å klare 90kg innen påske.

Endret av Anaio
Lenke til kommentar

Hvilket type program trener du med nå? I kcal-overskudd?

Jeg gikk fra 5x5 til denne

http://www.kalibergy...rting-strength/

Det jeg hadde i 1RM da jeg begynnte kjørte jeg 5 rep x 6 sett med etter 6 uker.

Dvs tyngre vekter , færre rep = styrkefokusert mer en volum.

Greit program for å booste styrken en periode så man kan fortsette som før, bare sterkere og dermed bli større.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...