Dufen Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Dere er alle noen infantile tullinger som ikke har peiling på verken trening eller kosthold. Gå nå å legg dere før dere får en sportskade av all tastingen. En ting til, spis ikke karbs nå etter 24.00, da blir dere feite. Og husk å ta morgenkardio i morra tidlig for det har best effekt, men kun om dere kjører 4x4 tabataintervaller på under 4 minutter. /insert ironi anywhere 4 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Knebøy er da ikke enkelt teknikkmessig. De fleste jeg ser på senteret har horribel teknikk. Jeg vil uansett anbefale 1-arm roing med manual, for da slipper man all belastningen på korsryggen. Det var klumsete skrevet av meg, mente at foroverbøyd roing var ganske straight forward - men jeg føler likevel at jeg ikke får det til. Av en eller annen grunn var det ikke så tungt i korsryggen i dag ved knebøy, har begynt å bruke belte, kanskje det er grunnen. 1 arm roing ja, det var ikke dumt, har gjort det litt tidligere før jeg gikk over til SL 5x5, og den øvelsen har jeg alltid følt at jeg har fått godt utbytte av. Jeg er litt hjelpesløs til tider, svarene ligger jo rett foran tryne mitt. Takk! Endret 19. januar 2013 av Everket Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Har sikkert spist 300 karber etter kl 9 i kveld. Legger på meg all slags fett nå Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Mmm, dat kebab. Den første på 7-8 mnd! Tror ikke det ble noe problem å komme i overskudd i dag i alle fall. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hei, brødre... Er det mye kalorier i alkohyler? Kan jeg danse det vekk? Teller pumpen på dansegulvet som en treningsøkt? Takk for meeei! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Om man drikker lavkaloriøl og/eller sprit så er det ikke så alt for mange kalorier. Jeg vet også at en kveld på dansegulvet for meg kan vær en skikkelig treningsøkt, og med tanke på at du er discostu så tror jeg ikke du er noe verre! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hei, brødre... Er det mye kalorier i alkohyler? Kan jeg danse det vekk? Teller pumpen på dansegulvet som en treningsøkt? Takk for meeei! Forsåvidt, men den beste treningseffekten får du når du senere på kvelden når du drukner i kuse grunnet dine moves på gulvet. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Den dagen jeg drukner i kuse på grunn av mine "moves" på dansegulvet, ja da..... Trikset mitt er å drikke meg så full at jeg nesten får blackout.. -Først da kommer damene.. Kunne ønske jeg visste hva jeg gjør riktig når jeg er full, men det husker jeg aldri Det eneste jeg vet er at jeg blir en forbanna gris under sterk rus, så det er vel det at de løse damene liker at man er sinnsykt frempå? Edit: Plutselig var jeg skikkelig OT gitt.. jaja! Endret 20. januar 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Bare en ting jeg kom til å tenke på; er det forsket noe på hvor stor "treningseffekten" egentlig er av en runde i høyet? Jeg tenker ikke på kcal, men heller hvilken treningsintensitet det kan sies å være... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Intervaler! -Sakte først, -så fort, -sakte igjen når det nærmer seg, -fort, -sakte igjen fordi det virkelig nærmer seg, -fort -så sakte igjen helt til det er forsent, -så gasser man på mot slutten Endret 20. januar 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg mener det er viktig å variere litt med teknikken for å unngå skader. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Belastningsskader under sex er kjip Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Dersom du sliter med skader, så kan du laste opp en video slik at vi kan hjelpe deg med teknikken. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Bare en ting jeg kom til å tenke på; er det forsket noe på hvor stor "treningseffekten" egentlig er av en runde i høyet? Jeg tenker ikke på kcal, men heller hvilken treningsintensitet det kan sies å være... Vel, om fruen er on top så kjennes det ut som om jeg har hatt tretten sets med TUNGE knebøy... 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Vel, om fruen er on top så kjennes det ut som om jeg har hatt tretten sets med TUNGE knebøy... Tung frue? 3 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hip-thrusts er vel mer riktig? 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hater når man får krampetendenser på baksiden av låret grunnet tung bøy dagen før .. Om hun er på topp så blir det fort sånn. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hip-thrusts er vel mer riktig? Bingooooo Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Var engang med ei som ville jeg skulle holde henne oppe, altså i stående posisjon. Holde hun oppe? Jeg? Fuck off, sa jeg bare. Skal jeg holde noen oppe så må jeg rigge opp taljer i forveien. 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå