Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er alle noen infantile tullinger som ikke har peiling på verken trening eller kosthold. Gå nå å legg dere før dere får en sportskade av all tastingen. En ting til, spis ikke karbs nå etter 24.00, da blir dere feite.

Og husk å ta morgenkardio i morra tidlig for det har best effekt, men kun om dere kjører 4x4 tabataintervaller på under 4 minutter.

/insert ironi anywhere :mrgreen:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Knebøy er da ikke enkelt teknikkmessig. De fleste jeg ser på senteret har horribel teknikk.

Jeg vil uansett anbefale 1-arm roing med manual, for da slipper man all belastningen på korsryggen.

Det var klumsete skrevet av meg, mente at foroverbøyd roing var ganske straight forward - men jeg føler likevel at jeg ikke får det til. Av en eller annen grunn var det ikke så tungt i korsryggen i dag ved knebøy, har begynt å bruke belte, kanskje det er grunnen.

1 arm roing ja, det var ikke dumt, har gjort det litt tidligere før jeg gikk over til SL 5x5, og den øvelsen har jeg alltid følt at jeg har fått godt utbytte av. Jeg er litt hjelpesløs til tider, svarene ligger jo rett foran tryne mitt.

Takk!

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Den dagen jeg drukner i kuse på grunn av mine "moves" på dansegulvet, ja da..... :tease:

Trikset mitt er å drikke meg så full at jeg nesten får blackout..

-Først da kommer damene..

Kunne ønske jeg visste hva jeg gjør riktig når jeg er full, men det husker jeg aldri :glare:

Det eneste jeg vet er at jeg blir en forbanna gris under sterk rus, så det er vel det at de løse damene liker at man er sinnsykt frempå? :roll:

Edit: Plutselig var jeg skikkelig OT gitt.. jaja!

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Bare en ting jeg kom til å tenke på; er det forsket noe på hvor stor "treningseffekten" egentlig er av en runde i høyet? Jeg tenker ikke på kcal, men heller hvilken treningsintensitet det kan sies å være...

Vel, om fruen er on top så kjennes det ut som om jeg har hatt tretten sets med TUNGE knebøy... :mrgreen:
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...