Dukien Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 http://www.30daysdie...ler-forbrenning Les - le - lev lenger. Herre-min-gud-jesus! =( Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 http://www.30daysdie...ler-forbrenning Les - le - lev lenger. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg begynner å bli gæren av den ene fyren på senteret som er 28 år gammel. Klager konstant på hva jeg gjør, idag var det pendlay rows. Han mente at jeg måtte gjøre det med underarmsgrep og ikke overarms som jeg gjorde. Kom med masse kommentarer å snakket om hvor mange bøker han hadde lest. Jeg brydde meg fint lite om hva han sa, da startet han å klage på hvor sta jeg var og ikke lærevillig nok. Fordi jeg sa jeg ville gjøre med overhåndsgrep. Tilslutt sa jeg at jeg skulle bli sterk og ikke bygge masse, da endte han opp med å si "du skal ikke lære pappa å pule" også gikk han. Vurderer å gå og klage på formen hans neste gang jeg ser han gjøre noe feil, eller bare be han holde kjeft 3 Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Tren med musikk, så slipper du høre ett ord. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg begynner å bli gæren av den ene fyren på senteret som er 28 år gammel. Klager konstant på hva jeg gjør, idag var det pendlay rows. Han mente at jeg måtte gjøre det med underarmsgrep og ikke overarms som jeg gjorde. Kom med masse kommentarer å snakket om hvor mange bøker han hadde lest. Jeg brydde meg fint lite om hva han sa, da startet han å klage på hvor sta jeg var og ikke lærevillig nok. Fordi jeg sa jeg ville gjøre med overhåndsgrep. Tilslutt sa jeg at jeg skulle bli sterk og ikke bygge masse, da endte han opp med å si "du skal ikke lære pappa å pule" også gikk han. Vurderer å gå og klage på formen hans neste gang jeg ser han gjøre noe feil, eller bare be han holde kjeft Du bør klage. Få kompiser dine til å klage også. Flashmob! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Klage?? Si at han gjør det feil, noe han gjør. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Direkte skummelt å se intervjuet med Armstrong og høre/lese om hvor ufattelig utbredt doping var (og muligens er) i idrett. Jeg har full forståelse for at enkelte kan velge å dope seg. Dersom du vet at det er den siste lille prosenten som hindrer deg i å komme først, bli en kjendis, bli en millionær så tror jeg det er veldig lett å ta det steget. Mitt problem derimot er med hvordan de kan stå på pallen, og også senere i livet, å glede seg over sin prestasjon. Se på talen Armstrong kom med etter hans siste TdF-seier. Hvordan er det mulig? Jeg hadde aldri kunnet gått rundt med viten om at jeg ikke skulle ha vunnet, at jeg jukset meg til et resultat. Jeg ser på de som dopet seg, og ikke angret, som ufattelig kyniske og kalde individer uten empati. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Si at han gjør det feil, noe han gjør. Det dere burde gjøre er jo å gi han en papirlapp med link til hvorfor han gjør noe feil, så har du vært the better man x1000 Ang. Armstrong så virker det jo som det var så utbredt at det ikke ble sett på som "juks" innenfor miljøet, det var bare sånn spillefeltet deres var, doping var en selvfølge for å hevde seg, og den jevne befolkning forsto ikke dette. Endret 18. januar 2013 av Kevlar Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Klage til hvem da? Sladre til senterbetjeningen for at noen prøver å komme med (om enn kanskje feilbarlige) råd? Du klarer vel å si at du ikke vil ha noen tips selv? EDIT: Dette var mer til cefey egentlig. Mente mer klage på formen hans, og si at den er dårlig. Noe den er, kun fordi og bare dritt tilbake. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Ja, skjønte det bedre nå. Kanskje han er misunnelig på genene dine Wizzlee og vil sabotere deg før du er nye bøseste fyren på gymmet Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Seff, er jo utrolig pen og. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg sliter med å varme opp tensor facia lata(og lliosoas?), noen som har noen øvelser? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Sumo! http://fitnessbloggen.no/ovelser/sumo-markloft/ Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Sumo! http://fitnessblogge.../sumo-markloft/ Får starte med sumo før bøy da! Takk btw :love: :love: Endret 18. januar 2013 av Wizzlee Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Squat to stand funker også. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Sumo er grei å ha inn uansett som en variasjon i marken. Brukes for eks av styrkeløftere. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Mente mer klage på formen hans, og si at den er dårlig. Noe den er, kun fordi og bare dritt tilbake. Fordi? Vreng en manual i trynet på fyren vel?Hadde en tulling kommet til meg på det viset gjentatte ganger hadde han blitt en del av gymmen for så si det sånn. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Problemet er at han er større(mest fordi jeg ikke er så stor) og eldre enn meg, men hadde likt å kastet en 50kg manual på han. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Be han å dra til helvete, hva skal han gjøre? SLÅ? Da ser du han IHVERTFALL ikke mer på gymmen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå