Mr. Lurk Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kan hende jeg missforstod og fremla det litt feil, hvis det er snakk om en vanlig "slapp" dag med null aktivitet/bare sengeligging e.l. så høres 1600 riktig ut Da skal det være en sykt slapp dag.. Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Spiser vel en til to i uken. Godt og proteinrikt. Gje meg en babbe Bryter ikke slik mat ned musklene i steden for å bygge de opp? Eller gjør kaloriene godt etter trening? 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Gje meg en babbe Bryter ikke slik mat ned musklene i steden for å bygge de opp? Eller gjør kaloriene godt etter trening? DU KØDDER????????????? :huh: Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 DU KØDDER????????????? :huh: Har du ikke hørt om maxextreme katabol mat? Nytt i 2013! 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Åjja jo det stemmer, MY BAD Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Vel, får alltid av kompisene mine om jeg kjøper litago etter trening: ''hva faen skal du ha litago med sukker nå rett etter trening!'' Ikke mange jeg trener med som spiser slik mat, helst kun healthy foods Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Vel, bro's gonna spread broscience. Alt må uansett sees relativt til mål. Hvis målet er vektoppgang og en kartong Litago gjør at du klarer å få i deg det du skal ha, så why the hell not. Carbs etter trening er bare bra uansett. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Vel, får alltid av kompisene mine om jeg kjøper litago etter trening: ''hva faen skal du ha litago med sukker nå rett etter trening!'' Ikke mange jeg trener med som spiser slik mat, helst kun healthy foods Litago er ikke det verste du kan drikke. Ihvertfall ikke etter trening. Drikker over 1 liter daglig. Godt, kcal = win. Endret 18. januar 2013 av joakimz Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Siden vi er inne på mat. Skal jeg følge sultfølelsen eller kcal? Sultfølelsen varierer mellom 1000ish kcal om dagen til 3000, så over lengre tid blir det vel ca 2000 om dagen, som er vedlikehold. Tenker da på dager hvor jeg er mett etter 1000 kcal og har trent, f. eks, eller hviledager hvor the munches tar meg. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg følger kaloriinntaket jeg skal ha for dagen. Om jeg er mett eller ikke spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hvor lenge må man drive med styrketrening før det blir gøy ? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hvor lenge må man drive med styrketrening før det blir gøy ? For min del ble det gøy når jeg først så ordentlige resultater, men folk har nok forskjellig driv og motivasjon. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hvor lenge må man drive med styrketrening før det blir gøy ? Helt til du får deg FITTE pga det du holder på med... 6 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Siden vi er inne på mat. Skal jeg følge sultfølelsen eller kcal? Sultfølelsen varierer mellom 1000ish kcal om dagen til 3000, så over lengre tid blir det vel ca 2000 om dagen, som er vedlikehold. Tenker da på dager hvor jeg er mett etter 1000 kcal og har trent, f. eks, eller hviledager hvor the munches tar meg. Spørs kva mål du har og korleis kroppen din fungerer. Om eg går etter det å føle meg mett så vil eg ende opp på eit underskot og gå ned i vekt. Andre vil sikkert gå opp i vekt. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Sultfølesen fungerer bare som H&F-c/A Dvs man må finne 5 eller 7 bulk/deff og alle mpltidene må være sammensatt av protein, fett, karb. Er man mer sulten må man da spise helt nytt måltid med protein og alt og ikke bare mer karb. Jeg gikk ned 25kg en gang bare med H&F-c/A ( ikke talle kcal) Foldelen er at da får man mer kcal de dagene man trenger det og motsatt. Bakdelen er at kosten blir mer styr. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Vel, får alltid av kompisene mine om jeg kjøper litago etter trening: ''hva faen skal du ha litago med sukker nå rett etter trening!'' Ikke mange jeg trener med som spiser slik mat, helst kun healthy foods Raske karbohydrater etter trening, det vil si sukker, er sammen med proteiner bare bra. Siden vi er inne på mat. Skal jeg følge sultfølelsen eller kcal? Sultfølelsen varierer mellom 1000ish kcal om dagen til 3000, så over lengre tid blir det vel ca 2000 om dagen, som er vedlikehold. Tenker da på dager hvor jeg er mett etter 1000 kcal og har trent, f. eks, eller hviledager hvor the munches tar meg. Sultfølelsen kan (til en grad) trenes. Hvis du bevisst velger å spise litt mindre eller litt mindre, vil kroppen bli vant til det og regulere sultfølelsen deretter. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hvor lenge må man drive med styrketrening før det blir gøy ? Det ER gøy? Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 18. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 18. januar 2013 Helt til du får deg FITTE pga det du holder på med... Det er derfor jeg løper, de slipper aldri unna. 13 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 http://www.30daysdiet.no/article/kaloritabeller-forbrenning Les - le - lev lenger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hihi. 9. Gå mellom 45 og 90 minutter. Jo lengre desto bedre, men gå ikke mere enn en og en halv time - da kan du miste muskler isteden.23. Når du trener - ta det rolig. Du forbrenner mest fett ved lav intensitet. Det er viktig å påpeke att også høyt tempo gir forbrenning, men da risikerer man også at musklene forsvinner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå