joakimz Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Trenger ikke utholdenhet, bare et kraftig slag og kast! hadde vært fett og se en av de verdens sterkeste folka i ringen. Sånn som Arild Haugen gjorde med boksing. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Det er ikke gøy å se på sterke folk som ikke kan sloss. 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Faen, sto en 30 år gammel jævel og pustet meg opp i nakken hele tiden. Klagde på alt jeg gjorde, alt var feil i øynene hans, han skulle også hjelpe meg på alle reps jeg ikke gikk super fort opp på. Til slutt så jeg midt under settet at han skulle gi faen i å røre stanga. Jeg tok olympic knebøy også klager han på stillingen av bena mine, for brede, det var også feil at jeg pekte tærne utover.. Gymmen var også stappet av masse folk som måtte stå forran knebøystativet for å ta markløft, måtte vente en halv time før jeg kunne starte med knebøy Hadde det vært meg så hadde fyren hatt stanga krølla rundt halsen. Med ALLE vektene som gikk på stanga... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Trenger ikke utholdenhet, bare et kraftig slag og kast! hadde vært fett og se en av de verdens sterkeste folka i ringen. Sånn som Arild Haugen gjorde med boksing. Haha. En bokser gikk jo mot en eldre ju-jutsu fighter i UFC fordi han sa han kunne TKOe han i første runde uten problemer. Bokseren holdt ut i rundt et minutt før det var game over og submission. Verdens sterkeste hadde ikke hatt nubbsjangs mot en erfaren mma fighter. Han hadde antageligvis ikke fått inn et slag en gang. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hva faen er det med folk? Be han holde kjeft og gå vekk. For øvrig er folk som bruker stativer til markløft idioter. Jeg forteller dem konsekvent at løftet skal starte og slutte på bånn, og at det derfor er bare tull og latskap å bruke knebøystativene til det, i tillegg til at det er dårlig gjort ovenfor de som trenger det til andre ting. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg så engang en nederlandsk kickbokser mot en liten taekwondojapse. Japsen sparka lowkicks så det sang etter og nederlenderen så ut som om han skulle få låret knust. Men etterhvert, på et spark uti andre omgang åpna japsen guarden og da MOSTE nederlenderen han ned med en uppercut jeg enda ikke har sett like til... Hva faen er det med folk? Be han holde kjeft og gå vekk. For øvrig er folk som bruker stativer til markløft idioter. Jeg forteller dem konsekvent at løftet skal starte og slutte på bånn, og at det derfor er bare tull og latskap å bruke knebøystativene til det, i tillegg til at det er dårlig gjort ovenfor de som trenger det til andre ting. Dude, han skriver at folk måtte stå FORAN stativene å dra markløft. Det er slik der jeg trener og, lite plass til å dra mark annet enn rett foran bøystativene... Det er litt bæsj egt... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Men da trenger man vel ikke å vente? Forutsatt at man har nok stenger er det vel ikke noe problem å ta bøy og mark samtidig? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Er ikke så jævlig kult å bøye rassen ned i trynet på han som marker da. 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) For øvrig er folk som bruker stativer til markløft idioter. Digget når jeg var på treningssenteret i november, og en kar curlet foran benken med den olympiske stanga, når det var både manualer, EZ-stang og flere rette stenger ledig. Endret 10. januar 2013 av Jørgen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Er ikke så jævlig kult å bøye rassen ned i trynet på han som marker da. For han som marker nei. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Har begynt å ro litt på en sånn Concept 2 maskin, men er en ting jeg lurer på. Hvilken tyngde skal man velge? Hva brukes i f.eks konkurranser? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Har begynt å ro litt på en sånn Concept 2 maskin, men er en ting jeg lurer på. Hvilken tyngde skal man velge? Hva brukes i f.eks konkurranser? Mellom 4-5 er the shit. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Vektløftere har ihvertfall 3/4. Mangler en god del på utholdenheten, da. Ellers. Crossfit, lol. I Bergen arrangerer vektløfterne femkamp nå og da, masse crossfittere som melder seg på, men topp tre er slik jeg har forstått alltid vektløftere 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Trenger ikke utholdenhet, bare et kraftig slag og kast! hadde vært fett og se en av de verdens sterkeste folka i ringen. Sånn som Arild Haugen gjorde med boksing. Ser ikke noe poeng i det, har jo allerede sett Mariusz Pudzianowski, tror ikke brian shaw og big z har så mye mer å bidra med mtp. at Pudzianowski har trent kampsport hele livet sitt uten at det hjalp. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Haha. En bokser gikk jo mot en eldre ju-jutsu fighter i UFC fordi han sa han kunne TKOe han i første runde uten problemer. Bokseren holdt ut i rundt et minutt før det var game over og submission. Verdens sterkeste hadde ikke hatt nubbsjangs mot en erfaren mma fighter. Han hadde antageligvis ikke fått inn et slag en gang. Verdens sterkeste mann prøver seg jo stadig i mma, Pudzianowski altså. Hvor erfarne de han møter er vet jeg ikke, men han har da banket opp et par edit: Og Arild Haugen SUGDE i boksing. Dessverre. Endret 10. januar 2013 av Kevlar Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 I Bergen arrangerer vektløfterne femkamp nå og da, masse crossfittere som melder seg på, men topp tre er slik jeg har forstått alltid vektløftere Da sier jeg femkampatleter! Rykk, støt, kast, 40m og hopp. Det dekker ganske mye. Fortsatt utholdenheten, da. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Pudzianowski altså. Hvor erfarne de han møter er vet jeg ikke, men han har da banket opp et par Bob sapp, Butterbean osv. Men hver gang han har møtt noen som er over middelmådig får han jo juling. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Trur ikkje han har noe sjans what so ever om han skulle møte "dei beste". BigFoot, JDS, Brook, Fedor - alle ville knust manne i løpet av 1 runden. Det ser ut som han satser på take-down og ground and pound etter det. Alle som greier å stoppe take-down eller er flinke til å angripe frå bakken vil eige han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Angående mest komplette idrettsutøvere så er det turnere som er rangert høyest, tett etterfølgt av svømmere. Husker å la lest artikkel hvor de hadde rangert 100 forskjellige idretter. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Nei DÆVEN! VG med en vettug artikkel!!!!!!!!!!! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10049023 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå