Primer4 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Løping derimot, det er tingen. Noen prøver å ta knekken på deg; gjør et par raske vendinger og "zoom" så er du milevis unna. Kan jo være en bøs motherfucker og løpe fort som faen også da Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Overraskende nok har det ikke vært så voldsom pågang på senteret mitt. Noe nye folk, men ikke plagsomt mange. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Forresten, hva synes dere om påstanden om at uttøverne i amerikansk fotball er "de mest komplette atletene i verden"? Jeg mener en komplett atlet skal fylle opp fire punkter: - Styrke - Hurtighet - Smidighet - Utholdenhet Uttøvere innen amerikansk fotball, slik jeg ser det (merk, jeg har ikke spilt det selv, kun sett en god del kamper) fyller to og et halvt poeng av de fire; styrke, hurtighet og tildels smidighet (de er flinke til å ta piruetter). Utholdenhet/kondisjon ser jeg derimot ikke at de innehar. Noen av dem kan selvfølgelig ha det, men det er ikke en forutsetning for å bli god i sporten. De lengste spillsekvensene varer i noen sekunder før det er en pause på opptil flere minutter. Den eneste gangen de får bruk for god utholdenhet/kondisjon er når de går på et lengre løp mot "end zonen", men det er ca. 100 meter maks og som oftest kun ca. 50 meter. Selv kommer jeg ikke på noen som innehar alle disse fire egenskapene, det nærmeste jeg kommer må være svømmere. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg vet om et knippe utøvere i UFC som utfyller alle de fire. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 MMA!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Eller de som driver med Utfor. Eller kanskje skiløpere? Eller vent! Skihoppere! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Forresten, hva synes dere om påstanden om at uttøverne i amerikansk fotball er "de mest komplette atletene i verden"? For å ikke gå så langt vekk i type atleter så har iallefall rugbyspillere utholdenheten i tillegg. Men smidigheten er nok ikke på topp der heller. Endret 10. januar 2013 av Veritas_ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Nuvel, det er vel ikke langt unna sannheten at de "mest komplette" idrettsutøverne i verden driver med Am. Fotball. Baskte er også ganske høyt oppe imo. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Muligens de "mest komplette", men ikke de komplette Om de finnes. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 De finnes ikke. For det vil alltid være subjektivt hva en vektlegger mest. X er mest komplett! Nei Y er sterkere og har bare litt dårligere smidighet og bla bla bla. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 For å ikke gå så langt vekk i type atleter så iallefall rugbyspillere utholdenheten i tillegg. Men smidigheten er nok ikke på topp der heller. Prøv å spille "Aussie rules" med et gjeng maorier. Jeg LOVER deg at om du ikke er smidig fra før av så er det momentant det øyeblikket du ser oppsynet på de jævlene... Når jeg tenker på det så oppfyller rugbyspillerne i Asutralia alle kriteriene til Patrick... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Kanskje så. Kjenner bare til rugby league oppsettet/reglene. Ikke at jeg spiller selv heller :o Under en måned til oppstarten og Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jon Jones har revolusjonert MMA etter min mening. Han er så versatil og unik som fighter, og det vises i at ingen har klart å ta beltet fra han enda. Jeg vil si at han har både styrke, utholdenhet, smidighet og definitivt hurtighet. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 At han er rå er sant men revolusjonert MMA er og ta litt hardt i Gleder meg til han skal grisebanke Sonnen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jones er bare en fantastisk MMA-fighter! Fin video, ikke sett så mye av han før han ble kjent. __ Hvor ofte burde man måle seg med målebånd egentlig? En gang i uka, to ganger, annenhver uke, når man føler for det? Har faktisk aldri målt meg med målebånd, men kjenner jeg er kraftig lei av å bare ha badevekta som referanse til hvordan fettnedgangen går. Kan gå en uke uten forandring på vekta, men man går inn på midjemål istedet, og da er det kjekt å kunne måle for å se at det faktisk er framgang, eller om jeg må kutte mer i kaloriene. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 ^ Jeg har ingen fasit, men det er vel vanlig å måle/veie seg dagen før en eventuell spisedag i uka. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Forresten, hva synes dere om påstanden om at uttøverne i amerikansk fotball er "de mest komplette atletene i verden"? Jeg mener en komplett atlet skal fylle opp fire punkter: - Styrke - Hurtighet - Smidighet - Utholdenhet Uttøvere innen amerikansk fotball, slik jeg ser det (merk, jeg har ikke spilt det selv, kun sett en god del kamper) fyller to og et halvt poeng av de fire; styrke, hurtighet og tildels smidighet (de er flinke til å ta piruetter). Utholdenhet/kondisjon ser jeg derimot ikke at de innehar. Noen av dem kan selvfølgelig ha det, men det er ikke en forutsetning for å bli god i sporten. De lengste spillsekvensene varer i noen sekunder før det er en pause på opptil flere minutter. Den eneste gangen de får bruk for god utholdenhet/kondisjon er når de går på et lengre løp mot "end zonen", men det er ca. 100 meter maks og som oftest kun ca. 50 meter. Selv kommer jeg ikke på noen som innehar alle disse fire egenskapene, det nærmeste jeg kommer må være svømmere. Turnere. Du skal ha kondis for å holde på i ringene, og de andre 3 er jo selvfølgelig oppfylt Endret 10. januar 2013 av Kevlar Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Turnere. http://www.youtube.com/watch?v=w2gPF1G_gN0 Du skal ha kondis for å holde på i ringene, og de andre 3 er jo selvfølgelig oppfylt Må si jeg er litt enig med turnere. Men alikkevel føler jeg ikke de helt fyller opp hurtighet, som man kan ha i andre sporter. F.eks tennis, du skal være rimelig rask for å ta imot en serve i 200+ km/t. Syns han her oppfyller det meste, veldig rask (1:00-1:04), smidig/unngår slag fra motstander (1:55-1:58), sterk (1:04-1:08/2:10-2:12) og rundene kan vare en stund. Dere kan jo lese litt om han her hvis dere ikke veit hvem han er. http://www.youtube.com/watch?v=nR3qbQeo8nY Men hvis en atlet blir klassifisert som en som driver med trening av en eller annen form. Ville jeg påstå Shaolin munker. Endret 10. januar 2013 av R3pulsive Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Faen, sto en 30 år gammel jævel og pustet meg opp i nakken hele tiden. Klagde på alt jeg gjorde, alt var feil i øynene hans, han skulle også hjelpe meg på alle reps jeg ikke gikk super fort opp på. Til slutt så jeg midt under settet at han skulle gi faen i å røre stanga. Jeg tok olympic knebøy også klager han på stillingen av bena mine, for brede, det var også feil at jeg pekte tærne utover.. Gymmen var også stappet av masse folk som måtte stå forran knebøystativet for å ta markløft, måtte vente en halv time før jeg kunne starte med knebøy 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Vektløftere har ihvertfall 3/4. Mangler en god del på utholdenheten, da. Ellers. Crossfit, lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå