Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Ble nestn litt flau over en veldig utrent kar på gym1 idag, han eyefucket ei berte og klødde seg i skrittet hver eneste jævla gang han dukket opp i sidesynet mitt under hele økta på rundt 50min-1time.

Noen diskre øyekast er lov, trener man ofte samtidig med ei er det lov og smile og si hei osv. men når man holder på sånn som han får man jo iallefall aldri skjanse på å få pult hu, er jo ikke som om jenter ikke legger merke til sånt.

'

Sorry for det der, jeg prøver å slutte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag så jeg det rareste jeg noensinne har sett på en gym.

To karer spurte om jeg var ferdig med bøyracket (er bare et på den gymmen) og om de kunne kjøre knebøy.

Jajaja, peis på! Æ e akkurat ferdig sjøl :)

Han ene tok på seg belte, stilte seg opp med føttene helt inntilhverandre å kjørte 1/8 bøy med 50-60kg på ryggen og stønna noe inn i helvete. Jeg hørte ham gjennom headsettet, og jeg har lyden på maks når jeg trener med musikk som ikke forstyrres av mye... Newfags... :nei2:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nokon som veit om det er skummelt å innta proteinpulver som har gått ut på dato for nokon mnd sidan?

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med det. Datoer er vel satt med god margin slik at produsenten er på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Endlig begynt å trene med vekter igjen. Etter en måned tenkte jeg at jeg skulle teste nåværende max på knebøy.

Åpenbart gjorde jeg noe feil når jeg kom litt opp i vektene. Akkurat kommet over halveis opp så kjennes det ut som ryggmusklene rundt rykksøylen helt nede i korsryggen strekker seg 2 cm lengre de egentlig er. Hører faktisk slitelyder. Noen som har vært borti noe lignende?

Vanlig strekk mon tror. Eller blir det legen imorgen :o

Tørrvare som proteinpulver vil jeg si har holdbarthet langt utover det som er påstemplet. Her er det nok EU-regler som bestemmer datoen. Så lenge det ikke har stått i en rå kjeller da.

Lenke til kommentar

Idag så jeg det rareste jeg noensinne har sett på en gym.

To karer spurte om jeg var ferdig med bøyracket (er bare et på den gymmen) og om de kunne kjøre knebøy.

Jajaja, peis på! Æ e akkurat ferdig sjøl :)

Han ene tok på seg belte, stilte seg opp med føttene helt inntilhverandre å kjørte 1/8 bøy med 50-60kg på ryggen og stønna noe inn i helvete. Jeg hørte ham gjennom headsettet, og jeg har lyden på maks når jeg trener med musikk som ikke forstyrres av mye... Newfags... :nei2:

Da synes jeg du burde gitt dem noen tips! Jeg skulle virkelig ønske folk gjorde det med meg i starten da jeg gjorde mye rart.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...