Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, vil det ha noe å si at spisevinduet er på forskjellig tidspunkt hver dag så lenge det er på 8 timer?

Bryter selv fasten min til varierende tider dersom spisevinduet passer dårlig en dag. Det er ikke noe problem dersom du har selvkontroll, men det kan bli litt tøft noen dager. Det beste er selvfølgelig å holde spisevinduet konstant, men for min del er det viktigere å være fleksibel. Det har ingenting å si for annet enn sulten.

Lenke til kommentar

Klart det er ok, men du må spise desto mer. Du har åpenbart mindre juice i beina etter et maraton enn dersom du hadde sittet hjemme og carbet opp hele dagen før bøy. Problem i seg selv, det er det ikke.

Poenget er jo at jeg skal slanke meg litt, haha. Og ja, jeg har lyst til å jogge også, selv om fler her inne sikkert mener at det holder med styrketrening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det skal holde med styrketrening ja, men er selv glad i å trene kardio i tillegg, kondis <3

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Det er mye priceless ja :)

Hvem som helst har råd til vaskehjelp, man MÅ ikke bruke ISS. Jeg kjenner flere thaiberter som vasker for 150kr timen. De er så kjappe og nøye at det tar dem 6-7 timer å vaske en hel leilighet.

De kronene tar man selv inn på noen få overtidstimer. (hvem faen har vel lyst å vaske noe som helst?)

Hjelp med babyen får man fra den andre halvdelen (vel, ikke hun i artikkelen kanskje :p )

Jeg kan ikke se at hun trår feil noen plasser...

• Liker 2
Lenke til kommentar

For engangs skyld er jeg enig med Kvinneguiden-leserne (og det som verre er). Hun der "hvahunnåheter" driter litt på sin gullbelagte legg med slike uttalelser. Ja, det er mulig å presse inn litt trening mellom jobb, barn og familieliv, men når hun selv har vaskehjelp, au pair og er hjemmeværende så vil det rett og slett si at hun har null forpliktelser i hvrdagen.

Det blir som om en som er permittert fra sin jobb skal si til andre at han jobber akkurat like mye som den kun fordi han på papiret ennå er ansatt.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det er mye priceless ja :)

Hvem som helst har råd til vaskehjelp, man MÅ ikke bruke ISS. Jeg kjenner flere thaiberter som vasker for 150kr timen. De er så kjappe og nøye at det tar dem 6-7 timer å vaske en hel leilighet.

De kronene tar man selv inn på noen få overtidstimer. (hvem faen har vel lyst å vaske noe som helst?)

Hjelp med babyen får man fra den andre halvdelen (vel, ikke hun i artikkelen kanskje :p )

Jeg kan ikke se at hun trår feil noen plasser...

"Hvem som helst" har ikke økonomi til å bruke ca. 2000 i måneden på vaskehjelp (150kr./time x 7 timer x 2 ganger i måneden). Ja, for når du har barn og familie er det ikke noe problem å bare ta noen overtidstimer. Barn i barnehage, hva er liksom det?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Om begge foreldrene har jobber fullt så er det fullt mulig for 1 av de å ta seg en dag og to med noen timer overtid, så henter den andre barnet i barnehagen den dagen? Man trenger da vitterlig ikke to stk for å hente poden i barnehagen.

Ellers er jeg enig i at virkelighetsoppfatningen hennes er litt ute å kjøre. Men nå har de nok så svært hus at det kunne reknes som 150% stilling om hun både skulle vasket, styrt med kiden og fått øvd nok fiolin hver dag (hun er musiker, og visstnok en fordømt god en).

Men kommentarene på vg (og garantert kvinneguiden etc) er priceless.

Lenke til kommentar

Ho dama er ut på kjør, men det er er dårleg unskyldning "har ikkje tid" til å trene... par gonger i uka så har alle tid. Feite kjærringer finner på unskyldninger for å late seg på sofaen

Endret av cefey
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er enig med Patrick og cefey her.

Det finnes mange mødre som kunne trengt å komme seg opp av ræva og ut av komfortsonen sin, og Lisa Tønne tar helt feil når hun sier at "mødre ikke bør noen ting", for nei, å være mor er ikke et jævla trumfkort. Mange av motargumentene i kommentarfeltet er helt noldus, jeg er enig i det.

Når det er sagt er det kanskje ikke på sin plass at den som kommer med denne beskjeden er en hjemmeværende milliardær med personlig trener, vaskehjelp OG au pair. Hjemmeværende med au pair! Haha. Ja, mange kommer med unnskyldninger for sin latskap, men noen har faktisk reellt større frihet til å gjøre hva de vil enn andre.

Ingen har rett i den diskusjonen der, ass.

Endret av Broseph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Hvem som helst" har ikke økonomi til å bruke ca. 2000 i måneden på vaskehjelp (150kr./time x 7 timer x 2 ganger i måneden). Ja, for når du har barn og familie er det ikke noe problem å bare ta noen overtidstimer. Barn i barnehage, hva er liksom det?

Jeg legger guttungen 1930 og etter det har ihvertfall JEG tid å trene. Annenhver uke jobber jeg på kvelden så da har jeg tid på dagen å trene.

Det er ikke mye forlangt av et menneske å trene 1,5 timer styrke i uka og 1,5 timer kondisjon. Det finner de aller fleste tid til.

Ja med mindre man er gift med jobben sin, skal opprettholde en fasade som en "model citizen" o.s.v.

Det er KUN unnskyldninger... :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke så lenge du hører på kroppen din! Om du har fått nok søvn, går i kalorioverskudd, og ikke trener til failure så burde det gå fint. Ihvertfall hvis det bare er en gang. Det viktigste er å lytte på kroppen, føler du at du klarer en treningsøkt, så kjører du på. Frekvens er viktig, men da må også vektene avlastes litt.

Jeg har akkurat startet å se Rocky-filmene på nytt. Ferdig med den første nå. brb boksetrening i garasjen :evil: .

Lenke til kommentar

Ble nestn litt flau over en veldig utrent kar på gym1 idag, han eyefucket ei berte og klødde seg i skrittet hver eneste jævla gang han dukket opp i sidesynet mitt under hele økta på rundt 50min-1time.

Noen diskre øyekast er lov, trener man ofte samtidig med ei er det lov og smile og si hei osv. men når man holder på sånn som han får man jo iallefall aldri skjanse på å få pult hu, er jo ikke som om jenter ikke legger merke til sånt.

Lenke til kommentar

Tror nok jeg skulle ha klart det, men det ville tatt årevis med hardt arbeid og beinhard dedikasjon!

Ikke på amerikansk mat.

Noe særlig problematisk å ta en fullkroppsdag to dager på rad? Snakk om ett engangstilfelle, ulike øvelser og kalorioverskudd.

Jeg gjorde det en sjelden gang da jeg trente SL5x5. Jeg overlevde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...