Jørgen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Om du leser hva Patrick skrev tidligere så vil det hele nok gi litt mer mening (Jeg leser alltid alle innlegg.) ________________________________ Begynner på SL 5x5 om to uker, merker at jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ekstra lett melk for første gang i mitt liv. Wtf is going on. Cutting is! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) (Jeg leser alltid alle innlegg.) ________________________________ Begynner på SL 5x5 om to uker, merker at jeg gleder meg. Men blarh! Jeg var bare med på Zarac sin, så kommer du å ødelegger all moroa!? Jeg begynte i dag faktisk på SL 5x5! Edit: Lol Akse, lol. Helmelk4life. Endret 7. januar 2013 av AnewZ 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Vet, følger loggen din. Det ser ut til at vi har tenkt til å kjøre det ca. like lenge før deff også, men jeg har nok et litt dårligere utgangspunkt enn deg. Det blir uansett spennende å se om det gir forventede resultater, kanskje jeg skal begynne å logge her på forumet, jeg òg. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Kjører helkroppsprogram tre dager i uka fremover og kommer bare til å ha en øvelse som går på bein hver økt. Det blir frontbøy, bulgarsk utfall og markløft. På hvilket repsantall får jeg maksimal utnyttelse av den ene øvelsen som går på bein? Vurderer 5x5 på markløft og 3x8-12 på utfall og frontbøy. Noe jeg burde gjøre annerledes? Trener primært for volum. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Vet, følger loggen din. Det ser ut til at vi har tenkt til å kjøre det ca. like lenge før deff også, men jeg har nok et litt dårligere utgangspunkt enn deg. Det blir uansett spennende å se om det gir forventede resultater, kanskje jeg skal begynne å logge her på forumet, jeg òg. Du burde starte en logg du også! Vi er jo ikke så veldig mange som logger her inne. Hvordan har du tenkt å kjøre det? Skriver du inn kilo/reps å følger programmet som er i excel? Planer om å trene kun de øvelsene eller gjøre som meg å hive inn noen ekstra? Utgangspunktet mitt er ikke sånn kanon det heller, så jeg er veldig spent på hvordan jeg kommer til å reagere på programmet. Har aldri kjørt et program som er i nærheten av dette de 10 mndene jeg har trent nå. Treger på at jeg ikke bare startet med SL5x5 eller lignende med en gang. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Du burde starte en logg du også! Vi er jo ikke så veldig mange som logger her inne. Hvordan har du tenkt å kjøre det? Skriver du inn kilo/reps å følger programmet som er i excel? Planer om å trene kun de øvelsene eller gjøre som meg å hive inn noen ekstra? Utgangspunktet mitt er ikke sånn kanon det heller, så jeg er veldig spent på hvordan jeg kommer til å reagere på programmet. Har aldri kjørt et program som er i nærheten av dette de 10 mndene jeg har trent nå. Treger på at jeg ikke bare startet med SL5x5 eller lignende med en gang. Why? Du har jo hatt bra fremgang du. Så lenge du kjører baseøvelsene spiller det jo ingen rolle om programmet heter SL eller ikke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 ^Fordi om jeg bare hadde kjørt bøy,benk, militærpress og mark med fokus på progresjon så hadde jeg vært større og sterkere enn nå I stedet for å kjøre div. splitter. Nå har aldri programmene mine vært curl-bro og lignende, men ja - treger litt for det. Forresten, noen her som har peiling på treningsprogrammer til jenter? Har noen venninner som vil at jeg skal lage treningsprogram til de, og jeg er litt grønn på området. Er det egentlig noen forskjell? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Du burde starte en logg du også! Vi er jo ikke så veldig mange som logger her inne. Hvordan har du tenkt å kjøre det? Skriver du inn kilo/reps å følger programmet som er i excel? Planer om å trene kun de øvelsene eller gjøre som meg å hive inn noen ekstra? I utgangspunktet er planen å følge det helt, men jeg tror det skal bli vanskelig å ikke legge til dips. Ja, jeg får vel se til å starte en logg når jeg begynner. Det kan jo ikke skade. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Legger du til dips burde du imo hvertfall legge til hang-ups/rear-delt flies/facepulls, blir veldig mye trening av fremre del av skuldrene da vs bakre del. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 ^Fordi om jeg bare hadde kjørt bøy,benk, militærpress og mark med fokus på progresjon så hadde jeg vært større og sterkere enn nå I stedet for å kjøre div. splitter. Nå har aldri programmene mine vært curl-bro og lignende, men ja - treger litt for det. Forresten, noen her som har peiling på treningsprogrammer til jenter? Har noen venninner som vil at jeg skal lage treningsprogram til de, og jeg er litt grønn på området. Er det egentlig noen forskjell? Ja vel. Ser jo at det skrives flittig på Fitnessbloggen om at jenter skal trene likt som gutter. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Nei, jenter kan ikke trene likt som gutter, da ser de ut som Jay Cutler etterhvert!! 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Noen her som sitter på håndkle i på benkene/aparater/osv? Har begynt og få sms om at det er påbudt der jeg trener nå, bruker hettegenser så ligger aldri noe svette igjen etter meg og vasker altid benker etter meg uansett, regner med det er nok. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Som jeg har sagt endel ganger nå skal jeg starte med http://www.kalibergym.no/bygg-grunnstyrke-med-riptoes-starting-strength/ imorgen, men hvordan er det og bytte ut millitærpress med skulderpress? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Det er det jo staten som gir deg, AnewZ, ikke treningssenteret. Utetrening slår alt annet langt ned i støvleskaftet. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Skulderpress som i sittende med manualer? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Skulderpress som i sittende med manualer? Nei, skulderpress som sittende i beinpressen 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Nei, skulderpress som sittende i beinpressen Skulderpress kan bety mye , og til wizzlee, nei det har lite å si i det stor bildet så lenge du ikke mente skulderpress-maskinen Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Skulderpress som i sittende med manualer? Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå