Broseph Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Nei det kan det nok ikke Det har samanheng med at me er i høgsesongen for sjukdom. Yeeeah. Skulle bare forsikre meg. Da jeg spurte kastet jeg "bare" opp, nå har alle de andre digge omgangssykesymptomene kommet også. Begynne å trene igjen, jeg? Det skal vi ikke ha noe av! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Bein imorra Gleder meg sånn til beinpressen Lenke til kommentar
aomt Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hva synes folk om denne posten? http://forum.bodybui...php?t=135564721 Etter å ha kjørt SS tidligere må jeg si meg enig. Vurderer faktisk å teste programmet hans fra neste uke, da mest sannsynlig 4 ganger i uken og altenere mellom bøy og frontbøy. Skal ligge på 3500-4000 kcal. Blir et morsomt lite eksperiment dette, de fleste mener vel det er galskap. Fyren får i seg meir bol enn eg får i meg kaffein. Faktum at han påstår at 3 gonger i uka er alt for lite bekrefter vel det. Får ein som har aldri trent i heile sitt liv er det meir enn nok. Øke frå 85lbs i squat (under 40kg) til 225lbs - 100kg på 10 uker bør vel seies å vere meir enn bra nokk? x2.5 i løpet av 2.5 månad? Ja, lever ein på bol, kan ein gjerne trene 2 gonger per dag og øke med 100kg i månad. Men eg foretrekker å tru at dei fleste trener utan bol... 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hvordan vet du at han boler? Har jo sett mange med god fremgang på BB.com ved bruk av programmet hans. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Noen som vet om noen øvelser jeg kan gjøre for å komme meg dypere når jeg f.eks gjør knebøy? Er nødt til å bruke en matte under hælene hver gang for å komme langt nok ned. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 1. Ankelmobilitet. 2. Hoftemobilitet. 3. Brystryggmobilitet. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvordan bygge muskler mens man går ned i fett%? Er om ikke mange ukene på vekta jeg vil være, og da vil jeg bygge på kroppen, uten å bli "bøs". Lenke til kommentar
aomt Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvordan vet du at han boler? Har jo sett mange med god fremgang på BB.com ved bruk av programmet hans. For det første er det ikkje heilt normalt å se slikt ut som 19-åring. For det andre, 3 fullkrops trening pr. uke er alt for lite, ifølge han. Om ein boler, ja, ein kan godt kjøre 5-6 og endå meir. Men for folk uten bol og spesielt dei som aldri har trent før, er 3 treninger meir enn nok. Ein 19-åring som trur han er noe fordi han har tilnærma erstattet mat med bol, begynner å slenge dritt om MR, som har trent folk i over 20 år...? Do I need to say more? 1 Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvordan bygge muskler mens man går ned i fett%? Leangains! http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 For det første er det ikkje heilt normalt å se slikt ut som 19-åring. For det andre, 3 fullkrops trening pr. uke er alt for lite, ifølge han. Om ein boler, ja, ein kan godt kjøre 5-6 og endå meir. Men for folk uten bol og spesielt dei som aldri har trent før, er 3 treninger meir enn nok. Ein 19-åring som trur han er noe fordi han har tilnærma erstattet mat med bol, begynner å slenge dritt om MR, som har trent folk i over 20 år...? Do I need to say more? Menmenmen .. 19-åringen eier jo Rippetoe i deadlift også, på samme KV! :O Tihi. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Da var avtalen med Elixia omsider sagt opp, satser på å starte opp hos Ganddal Atletklubb relativt kjapt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvordan ser lokalene der ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Faktisk relativt greit, de fikk nye lokaler for en stund tilbake, med en del nytt ustyr o.l. Er egentlig mest for at det er så mye billigere at det faktisk går an og få med kompiser på treningsstudio, drittlei av å trene alene Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hm, må kanskje vurderes til sommer. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Har tatt en litt rolig start på nyåret, for å ikke bli "overveldet" etter den feite jula. Så idag var første 4x4-intervall-økt. Fyfaen, trodde jeg skulle få hjerteinfarkt . Kjørte nivået et hakk under det jeg gjorde før jul, men burde kanskje tatt det litt mer med ro. Alt er sikkert tilbake der det var om ei økt eller to, men glemte av hvor hardt det kunne være. Jaja, god trening i alle fall! Nå er det stekt laks på menyen, nam! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hakket over igjen er jo City Gym, har trent der på dropin en del ganger :-) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Har tatt en litt rolig start på nyåret, for å ikke bli "overveldet" etter den feite jula. Så idag var første 4x4-intervall-økt. Fyfaen, trodde jeg skulle få hjerteinfarkt . Kjørte nivået et hakk under det jeg gjorde før jul, men burde kanskje tatt det litt mer med ro. Alt er sikkert tilbake der det var om ei økt eller to, men glemte av hvor hardt det kunne være. Jaja, god trening i alle fall! Nå er det stekt laks på menyen, nam! Finnes ikke noe deiligere følelse enn når man endelig er ferdig! Intervaller er drepen, gleder meg til isen går så det er mulig å henge litt ute også. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Mykje betalar for på dei respektable treningssentra? Vurdere å begynne å trene på Nordic Gym, koster 330kr mnd og 250kr i innmelding. Endret 7. januar 2013 av Thor - God Of Thunder Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Finnes ikke noe deiligere følelse enn når man endelig er ferdig! Intervaller er drepen, gleder meg til isen går så det er mulig å henge litt ute også. Ja her er det såpeglatt ute, så med mindre jeg begynner med skøyter får jeg fortsette på mølla istedet. Men ingen tvil at det morsomste er å løpe ute! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå