Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Today, det var fullt av nye noobz på senteret. Med caps og alt. Som tok alle manualer, la dei aldri på plass igjen og satt gjerne med manualer i halv time og berre prata. Verste av alt - det var ikkje ei einaste ny jente som var der. FML

Lenke til kommentar

L

Man MÅ ikke på død og liv trene ben... Sånn bare for å ha det sagt altså... Dere vet, sånn til info... Et utsagn bare...

34iiowl.jpg

En har ikke så god treningsmotivasjon om alt en bryr seg om er å bli stor, og det er som regel de som dropper beintreninga.

Endret av Lackadaisical
Lenke til kommentar

Hvor lang tid bruker dere på 3000m?

Da jeg for x antall år siden kom inn i tæret sprang jeg på 11:30 med usnørte sko, da jeg var ferdig sprang/gikk jeg på 17:30 :p

Nå vil jeg ikke klare å fullføre... PATRICK123!!! Du bor i Tromsø, BE MY SENSEI!

Lenke til kommentar

Dere skjønner ikke hvor jeg vil hen... ;)

Knebøy, markløft o.l. er fantastiske øvelser og det er KULT å dra mye i mark. Men når noen spør om noe spesifikt så sabler dere etter folk for å ta de. Hva er greia?

Endret av Doofenschmitz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prøvde ut SATS på Kampen i dag, det er nære meg (jeg pleier å trene på Storo eller Nydalen med en kamerat). Det var ok, men herregud så mange grisefine jenter! Jeg er ikke mannsgristypen, men dat ass, dat perfume, dat blonde hair, dem good mornings og dem squats! Så lå jeg der og dro 35 kg i benken (første dag med SL). :p

Lenke til kommentar

Da jeg for x antall år siden kom inn i tæret sprang jeg på 11:30 med usnørte sko, da jeg var ferdig sprang/gikk jeg på 17:30 :p

Nå vil jeg ikke klare å fullføre... PATRICK123!!! Du bor i Tromsø, BE MY SENSEI!

Much too learn you still have, young grasshopp...eh, padawan.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...