Dufen Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hvordan har du tenkt til og trene tungt for beina da? Eller hvordan er planen for og øke vekten over tid? Han/hun spurte bare om armene... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 [bilde] Dude, det bildet har vært postet tre ganger allerede de siste dagene. Det er bare morsomt en gang i året. 6 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Today, det var fullt av nye noobz på senteret. Med caps og alt. Som tok alle manualer, la dei aldri på plass igjen og satt gjerne med manualer i halv time og berre prata. Verste av alt - det var ikkje ei einaste ny jente som var der. FML Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Dude, det bildet har vært postet tre ganger allerede de siste dagene. Det er bare morsomt en gang i året. Haha, oops. Følger ikkje så veldig med. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Han/hun spurte bare om armene... Og jeg spurte om beina. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Man MÅ ikke på død og liv trene ben... Sånn bare for å ha det sagt altså... Dere vet, sånn til info... Et utsagn bare... Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) L Man MÅ ikke på død og liv trene ben... Sånn bare for å ha det sagt altså... Dere vet, sånn til info... Et utsagn bare... En har ikke så god treningsmotivasjon om alt en bryr seg om er å bli stor, og det er som regel de som dropper beintreninga. Endret 3. januar 2013 av Lackadaisical Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Det er måte på hvor stor overkropp du klarer å få til hjemme uten veldig mye utstyr. Tror ikke han trenger å bekymre seg. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hvor lang tid bruker dere på 3000m? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hvor lang tid bruker dere på 3000m? Da jeg for x antall år siden kom inn i tæret sprang jeg på 11:30 med usnørte sko, da jeg var ferdig sprang/gikk jeg på 17:30 Nå vil jeg ikke klare å fullføre... PATRICK123!!! Du bor i Tromsø, BE MY SENSEI! Lenke til kommentar
Contagious Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Det er ikke de med store legger som får kuse på byen vettu. 8 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Man MÅ ikke på død og liv trene ben... Sånn bare for å ha det sagt altså... Dere vet, sånn til info... Et utsagn bare... Helt enig. Man trenger bare og trene 50 % av kroppen. 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Det er ikke de med store legger som får kuse på byen vettu. For seg nok lettere kuse enn curlbrosa, fordi dei ikkje har problem med sjøltilliten Endret 3. januar 2013 av Thor - God Of Thunder Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Helt enig. Man trenger bare og trene 50 % av kroppen. ZHATAN, noen som er enige med noen på et forum... Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Kun biceps training!!! 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Øvre rygg, armer, bryst, skuldre å traps, hva skal man egentlig med noe mer enn det? For å sitere en tidligere klassekamerat av meg "jeg vil ikke ha digre gravid-dame-lår!" 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Eg trener ikkje berre for å sjå best ut på byen i ei stram t-skjorte. Difor trener eg bein. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Dere skjønner ikke hvor jeg vil hen... Knebøy, markløft o.l. er fantastiske øvelser og det er KULT å dra mye i mark. Men når noen spør om noe spesifikt så sabler dere etter folk for å ta de. Hva er greia? Endret 3. januar 2013 av Doofenschmitz 2 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Prøvde ut SATS på Kampen i dag, det er nære meg (jeg pleier å trene på Storo eller Nydalen med en kamerat). Det var ok, men herregud så mange grisefine jenter! Jeg er ikke mannsgristypen, men dat ass, dat perfume, dat blonde hair, dem good mornings og dem squats! Så lå jeg der og dro 35 kg i benken (første dag med SL). Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Da jeg for x antall år siden kom inn i tæret sprang jeg på 11:30 med usnørte sko, da jeg var ferdig sprang/gikk jeg på 17:30 Nå vil jeg ikke klare å fullføre... PATRICK123!!! Du bor i Tromsø, BE MY SENSEI! Much too learn you still have, young grasshopp...eh, padawan. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå