Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Sansa Clip + Shure SE315 = Total isolasjon

 

 

6981_prew_300.jpg + se315kj_1.jpg

 

 

Spelaren kan puttast i lomma, eg har den klipsa til venstre side av buksa. Den er så lett at eg ikkje merkar den. Leidningane går bak og over øyrene, så proppen kjem ikkje ut. Deretter på innsida av t-skjorta og ned i buksa. Aldri i vegen.

 

Resultat frå julediettet: 2 kg ned...

Var sjuk heile jula og hadde sikkert eit inntak på 1000-1500 kcal i dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor klager dere på alle de nye som bryter ned dørene på sentrene i Januar? Har dere glemt at en del av disse er oversminkede blondiner i treningstøy som løfter litt på en vekt, gjør litt bøy og tøy og ellers bare står der?

Hvordan er dette positivt? De tar opp plass.

Lenke til kommentar

Hei. Etter en alt for lang pause med treningen, er jeg nødt til å ta meg sammen. Ettersom jeg aldri har deffet før og jeg har en ganske dårlig forbrenning har jeg bestmt meg for å begynne å deffe allerede nå. Problemet er at jeg ikke har noe erfaring med dette og jeg er klar over at det finnes tusenvis av tips på nett, men jeg ønsker å høre deres personlige tips eller råd som har hjulpet dere under denne perioden.

 

Hvor mye kardio burde jeg kjøre? Er det noe vits å trene styrke under denne perioden, og kan jeg bli sterkere til tross for kaloriunderskudd?

 

Takk på forhånd, og godt nyttår! :)

Lenke til kommentar

Hei. Etter en alt for lang pause med treningen, er jeg nødt til å ta meg sammen. Ettersom jeg aldri har deffet før og jeg har en ganske dårlig forbrenning har jeg bestmt meg for å begynne å deffe allerede nå. Problemet er at jeg ikke har noe erfaring med dette og jeg er klar over at det finnes tusenvis av tips på nett, men jeg ønsker å høre deres personlige tips eller råd som har hjulpet dere under denne perioden.

 

Hvor mye kardio burde jeg kjøre? Er det noe vits å trene styrke under denne perioden, og kan jeg bli sterkere til tross for kaloriunderskudd?

 

Takk på forhånd, og godt nyttår! :)

 

Du har ikke en ganske dårlig forbrenning. Stop making excuses. Kjør tung styrke (baseøvelser) 3ggr/uka, og legg deg i et moderat underskudd (-500 fra vedlikehold), og husk å justere kcalinntaket ettersom vedlikehold endrer seg når vekta går nedover. Jeg ville bare lagt til en gang 4x4 i uka, maks to, og heller økt det generelle aktivitetsnivået. Ta beina fatt! Med et dårlig utgangspunkt kan du bli sterkere, men det krever obv belastning på muskulaturen. Tren, bruk kalorikvota klokt, mye proteiner og sunne fettkilder, fyll resten opp med carbz.

 

Edit; og husk å hvile! :)

Endret av Anaio
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hvorfor klager dere på alle de nye som bryter ned dørene på sentrene i Januar? Har dere glemt at en del av disse er oversminkede blondiner i treningstøy som løfter litt på en vekt, gjør litt bøy og tøy og ellers bare står der?

Så lenge dei held seg unna frivektene. Det blir fort feil fokus om ei dame i kondombekledning spradar rundt. Hjelper lite at det er speglar over alt.

Lenke til kommentar

Noen som vet om sumomark er snillere med ryggen enn vanlig mark?

 

Noen synes det er lettere å få korrekt topposisjon med sumo, ellers vil jeg ikke tro det er noe bedre enn vanlig mark annet enn for dem med bein som favoriserer en sumostilling. Strakmark evt, om du sliter med korsryggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er vanlig å få avsluttet medlemskap på treningsstudio når man flytter fra byen? Er et lokalt treningsstudio, og de har ikke avdelinger dit jeg skal flytte. De har ikke bemanning idag, så får ikke kontaktet de personlig.

 

Har vel 8 mnd på medlemskapet, og det frister lite å betale dobbelt når jeg finner et i byen jeg tenker å flytte til. Er heller ikke såpass nært at jeg kan pendle (Nord-Norge - Østlandet).

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er vanlig å få avsluttet medlemskap på treningsstudio når man flytter fra byen? Er et lokalt treningsstudio, og de har ikke avdelinger dit jeg skal flytte. De har ikke bemanning idag, så får ikke kontaktet de personlig.

 

Har vel 8 mnd på medlemskapet, og det frister lite å betale dobbelt når jeg finner et i byen jeg tenker å flytte til. Er heller ikke såpass nært at jeg kan pendle (Nord-Norge - Østlandet).

De aller aller aller fleste sentre kan bryte bindingstid hvis du flytter x kilometer fra nærmeste senter og ikke har mulighet til å benytte abonnementet.

Lenke til kommentar

De aller aller aller fleste sentre kan bryte bindingstid hvis du flytter x kilometer fra nærmeste senter og ikke har mulighet til å benytte abonnementet.

Får håpe det! Er et litt "shabby" studio, så håper ikke de setter seg på bakbena. På den andre siden, så er de mye mer kameratslige, så ikke like stor sjanse for at de er regelryttere og tenker på pengene.

 

Skal se om jeg finner kontrakten, men jeg har mine tvil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...