Mr. Lurk Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Synes det fortsatt høres litt mye ut, det er fullt mulig. Men bedre og sette seg mål som han vet han kan oppnå. Jo tyngre vektene blir jo tyngre blir det for progresjonen også. Nå vet jeg heller ikke om han utfører 100x10 med full stopp i bunn, om ikke vil de tyngre vektene virkelig være tunge. 100x10 Med stopp på bunn går fint. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Wow stjal 5 år av livet mitt, uff og uff! Har brukt nok tid på det jeg også, men herregud så jeg har kost meg med det. 100x10 Med stopp på bunn går fint. 100x10 er jo bare barnemat kontra det å løfte tyngre. Men for all det, som noen sa - det er bra å sette seg saftige mål. Lenke til kommentar
Populært innlegg Tommsern92 Skrevet 31. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. desember 2012 *grue seg til januar når alle med trening som nyttårsforsett kommer på gymmet* 10 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg ble tatt for å være dørvakt på en nattklubb i går. Jeg velger å tro at det skyldes at jeg er så stor og kraftig. 3 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Det blir veldig spennende å se om det kommer mange nye folk i januar, og eventuelt hvor lenge de holder ut, har hørt mye rart om januar! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 *grue seg til januar når alle med trening som nyttårsforsett kommer på gymmet* This. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Glad jeg ikke trener på treningsstudio, men har løsninger hjemme. Skal godt gjøres at det kommer noen nye hit. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Trener på et studio med medlemstak, EVO fitness FTW 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hater svette nabbs på gymmen ass, ska alltid stå å glane på bicepscurlen mine. Neida, bare tuller, blir fett med noen nye fjes på gymmen nå. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Gymmet jeg trener på er trangt nok som det er. Både om plass og apparater, så trenger ikke flere nykommere nå. Sier dog ikke nei til noen jenter på rundt samme alder som meg selv Lenke til kommentar
xelp Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) God jul og godt nyttår! Håper ingen bryr seg om gainz og kosthold i kveld *grue seg til januar når alle med trening som nyttårsforsett kommer på gymmet* Hvor trener du? Tror vi er fra samme sted. Endret 31. desember 2012 av Rotaderp Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 God jul og godt nyttår! Håper ingen bryr seg om gainz og kosthold i kveld Hvor trener du? Tror vi er fra samme sted. Trener på Nammo Raufoss jeg Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Glad jeg ikke trener på treningsstudio, men har løsninger hjemme. Skal godt gjøres at det kommer noen nye hit. Ikke vær for sikker. Plutselig treffer du naboene dine eller en større del av familien i treningsrommet ditt. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Plutselig finner du et lass med romfolk på treningsrommet ditt! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Haha! Da får jeg vel bare begynne å ta penger for medlemskap isåfall Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Da har jeg tatt det siste settet for i år. Ønsker alle en god nyttårsfeiring! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Trener på et studio med medlemstak, EVO fitness FTW Sånn minus den ekstreme lounge-musikken de spiller i gymmet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Sånn minus den ekstreme lounge-musikken de spiller i gymmet. Ipod ftw Lenke til kommentar
per_kAre Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Noen som jogger mye her? Satt og funderte på hva som er gode løpesko! Treningssko med demping, eller en sko uten demping ala flat sål? Hørt at å løpe med demping kan gi plager/smerter i etterkant da man ikke vet om løper rett? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Plag Patrick litt med en PM Han jogger mye 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå