Dufen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Sant nok, men jeg LIKER nedtrekk så godt. Nå er det forsåvidt også høyt opp til baren for chin/pullups men gymmen har nå spandert en krakk på oss... Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Høyt opp til bars er jeg kjent med, men siden jeg er liten og søt hender det jeg ber en bro løfte meg opp. Ingen krakker er høye nok for meg... Lenke til kommentar
xelp Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Synes dere teknikken min i markløft ser ok ut? Her kjører jeg forøvrig det som for meg er tungt, 115 kg, og var siste settet, så kanskje de to siste reppene er litt sloppy. Videoen ligger som vedlegg, skjønte ikke hvordan jeg fikk den frem i innlegget. Og supert om man ikke går inn for å finne en feil, ser det bra ut så ser det bra ut. Krysser fingrene, hehe Edit: Ny video kommer senere. Endret 29. desember 2012 av Rotaderp Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Synes dere teknikken min i markløft ser ok ut? Her kjører jeg forøvrig det som for meg er tungt, 115 kg, og var siste settet, så kanskje de to siste reppene er litt sloppy. Videoen ligger som vedlegg, skjønte ikke hvordan jeg fikk den frem i innlegget. Og supert om man ikke går inn for å finne en feil, ser det bra ut så ser det bra ut. Krysser fingrene, hehe Ta av skoene, for a start. Ser ut til at de gir deg dårlig balanse- og tyngdepunkt. 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Ta av skoene, for a start. Ser ut til at de gir deg dårlig balanse- og tyngdepunkt. Will do. Ellers synes du det ser relativt ok ut? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Will do. Ellers synes du det ser relativt ok ut? Ville presset rumpa lenger ut. Assume that gay position, som treneren min sier. Vanskelig å se hvordan det er med knærne, mulig noen andre ser det bedre enn meg på mobilen. Edit: Men ja, relativt OK. Man bør dog alltid etterstrebe så perfekt teknikk som mulig Endret 29. desember 2012 av Anaio 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Ville presset rumpa lenger ut. Assume that gay position, som treneren min sier. Vanskelig å se hvordan det er med knærne, mulig noen andre ser det bedre enn meg på mobilen. Edit: Men ja, relativt OK. Man bør dog alltid etterstrebe så perfekt teknikk som mulig Ok, da blir det fokus på det på neste trening. Takk for bra svar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Deadlift betyr at stanga skal ligge død mellom kvar repetisjon. Vekk med skoa, som Anaio skriv. Ellers såg det ikkje så veldig tungt ut, spesielt sidan du sprett i botn. Legg på meir vekt, stopp i botn, snu kamera riktig vei og film når det er tungt (RPE5-ish). 1 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 ^ Rumenske markløft. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Synes dere teknikken min i markløft ser ok ut? Her kjører jeg forøvrig det som for meg er tungt, 115 kg, og var siste settet, så kanskje de to siste reppene er litt sloppy. Videoen ligger som vedlegg, skjønte ikke hvordan jeg fikk den frem i innlegget. Og supert om man ikke går inn for å finne en feil, ser det bra ut så ser det bra ut. Krysser fingrene, hehe 1) Jeg fikk nakke problemer av og se på - snu kamera så det blir rett 2) IKKE SPRETT - kjør med full stopp og spenn deg opp 3) av skoene 4) fest blikket lenger ned - unaturlig posisjon for nakken du har der 5) bruk hofta når stanga passerer knærne - og stram rumpa 6) Gjør dette og kom med ny video 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Greit, da blir det en ny video om 5-6 dager. Takker for svar, alltid hyggelig med litt hjelp. Endret 29. desember 2012 av Rotaderp Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 ^ Rumenske markløft. Han skriv markløft og løftet er absolutt ikkje rumenske markløft. Det er markløft med sprett. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg er for lett for øvelsen nedtrekk. (Eventuelt at stanga henger for høyt? ) Skulle dra ned 85kg og måtte virkelig bruke fantasien for å få meg ned til sittende posisjon. Hadde vel vært en youtubecompilation verdig den moven jeg brukte Møtte på samme problemet i går ved 100kg. Vurderar å ta med ein ryggsekk å ha 20kg i den. Mykje veg du nå etter all jolematen doofen? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Kjøpte multivitaminer i Sverige istad og nå pisser jeg neongrønt. Been there. Mener det er fordi en får i seg for mye vitamin B6. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Nokon som har peiling på teknikk i; skulderpress og facepulls? Setter pris på om fleire kan bedømme teknikken min: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1450177&view=findpost&p=20066376 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Møtte på samme problemet i går ved 100kg. Vurderar å ta med ein ryggsekk å ha 20kg i den. Mykje veg du nå etter all jolematen doofen? Finn heller en å hjelpe deg å få stanga ned til deg. En ryggsekk vil jo gi deg 20kg hjelp ellers også Jeg veier det samme som før jul, 72,5kg, har hatt lungebetennelse fra rett før jul som begynner å slippe taket nå så har ikke hatt den villeste matlysta. Spiste dog så mye ribbe med tilbehør på julaften at jeg måtte åpne alle knappen i buksa Har brukt prednisolon for å bli frisk, noen av bivirkningene er "katabolske effekter"... FML Ser også at dette er på WADAlista, INB4 Doofen does drugs Lenke til kommentar
xelp Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=J1KoSalza14 Endret 30. desember 2012 av Rotaderp Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) -Hvor mye trener du med a? -230kg Edit: Her løfter han 15 reps @ 191kg stående roing, må jo trene for volum/utholdenhet også! http://www.youtube.com/watch?v=OvClgIhOm-k Endret 30. desember 2012 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=2y-zyjoCRyI Biceps day Endret 30. desember 2012 av joakimz 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Det der må jo være kødd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå