Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Useless var kanskje litt å ta i, men å trene en tricepsøvelse som aktivere 2 av 3 hoder i triceps er vel ikke en god tricepsøvelse når man kan endre øvelse og få med en muskel til i triceps.

Det er god om man vil fokusere på de to hodene den treffer.

 

Dips, smalbenk, franskpress, finnes en haug av øvelser hvor man aktiverer bredere og er starkere om man vil trene triceps generelt og ikke bygge bare hesteskoa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvordan lutefisk og akevitt fungerer som påfyll etter trening, men det finner vi snart ut.

Kan ikke huske og ha hatt så godt trykk som jeg hadde 1. juledag etter mengder med både lutefisk og akevitt på julaften.

 

Synes forøvrig triceps ext er gull etter benk og dips osv. Brosciense eller ikke, når man har så bra pump at triceps begynner og se blå/lilla-aktig så må man jo bli swole. :hmm::wee:

Lenke til kommentar

De legger jo ikke lettere på seg fett, de har bare hormoner som gjør at de ikke legger på seg noe serlig volum.

De må fortsatt ha kcal-overskudd for å bygge.

Men det er ingen vits i å overdrive kcal-inntaket, det gjelder jo menn også , men vi menn vil faktisk bygge mer masse om vi gjør det, men vil lagre like mye fett som jentene.

Lenke til kommentar

Vet det er et par jenter her, men hvordan er det med muskelbygging for jenter? De legger vel lettere på seg fett og må passe mer på å ikke ha for stort overskudd?

 

Personlig erfaring: nja. Min økning har stort sett vært i styrke og noe størrelse, relativt lite fett ifh gainzene. Kommer ann på overskuddet, I believe! Har ofte ligget i ganske store overskudd uten å få stort med fett, fordi aktivitetsnivået overall øker, i tillegg til hardere økter. Sist bulk gikk jeg faktisk ned i fettprosent, uten at jeg begriper hvorfor. Ingen klager obv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...