War Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Useless var kanskje litt å ta i, men å trene en tricepsøvelse som aktivere 2 av 3 hoder i triceps er vel ikke en god tricepsøvelse når man kan endre øvelse og få med en muskel til i triceps. Det er god om man vil fokusere på de to hodene den treffer. Dips, smalbenk, franskpress, finnes en haug av øvelser hvor man aktiverer bredere og er starkere om man vil trene triceps generelt og ikke bygge bare hesteskoa. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg vet ikke hvordan lutefisk og akevitt fungerer som påfyll etter trening, men det finner vi snart ut. Kan ikke huske og ha hatt så godt trykk som jeg hadde 1. juledag etter mengder med både lutefisk og akevitt på julaften. Synes forøvrig triceps ext er gull etter benk og dips osv. Brosciense eller ikke, når man har så bra pump at triceps begynner og se blå/lilla-aktig så må man jo bli swole. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Pushdown er super på pump, tar den til slutt for pumpens del når jeg ser et fristende tau. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Vet det er et par jenter her, men hvordan er det med muskelbygging for jenter? De legger vel lettere på seg fett og må passe mer på å ikke ha for stort overskudd? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 http://instagram.com/fitnessgall http://instagram.com/ingridha http://fitnessbloggen.no/sa-muskulose-blir-jenter-av-tunge-vekter/ Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Takk for svar, men leste du spørsmålet? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 De legger jo ikke lettere på seg fett, de har bare hormoner som gjør at de ikke legger på seg noe serlig volum. De må fortsatt ha kcal-overskudd for å bygge. Men det er ingen vits i å overdrive kcal-inntaket, det gjelder jo menn også , men vi menn vil faktisk bygge mer masse om vi gjør det, men vil lagre like mye fett som jentene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Cracked.com - If people said what they really think 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Off, hater beintrening, hva er det som er så artig med å gå rundt og skelve og gulpe en halvtime egentlig. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Off, hater beintrening, hva er det som er så artig med å gå rundt og skelve og gulpe en halvtime egentlig. No pain, no gain! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Måtte ty til å tenke på hvor mye beintreninga hjelper på gainsene til overkroppen for å komme meg igjennom de siste settene idag Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Vet det er et par jenter her, men hvordan er det med muskelbygging for jenter? De legger vel lettere på seg fett og må passe mer på å ikke ha for stort overskudd? Personlig erfaring: nja. Min økning har stort sett vært i styrke og noe størrelse, relativt lite fett ifh gainzene. Kommer ann på overskuddet, I believe! Har ofte ligget i ganske store overskudd uten å få stort med fett, fordi aktivitetsnivået overall øker, i tillegg til hardere økter. Sist bulk gikk jeg faktisk ned i fettprosent, uten at jeg begriper hvorfor. Ingen klager obv. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Har gått ned en kilo siden jeg kom til Norge onsdag i forrige uke . Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 No pain, no gain! Feil. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 No brain, no pain. 3 Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Feil. Du er feil. 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jula er ikke over ennå. 83 kg and counting. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 De skal begynne med egenmassasjetimer på SATS. Kanskje jeg får brukt noen timer allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå