Coa Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Helt vilt hvor fort man forfaller når man slutter å trene. Har ikke trent på to og en halv måned, og selv om jeg har spist mer enn nok mat har jeg mistet latterlig mye muskelmasse. Får høre når jeg kommer hjem at jeg har blitt liten siden sist og etter en forsøksøkt føler jeg at jeg ikke løfter jeg ikke særlig mer enn jeg gjorde da jeg startet å trene. Veien fra trent til skinnyfat er overaskende kort. Begynner opp igjen på nyåret, så håper at muskelminne ikke bare er broscience og at jeg får inn noen skikkelig økninger på kortest mulig tid. Det blir utelukkende baseøvelser tre ganger i uka kombinert med skigåing så ofte som mulig. Satser på at det gjør jobben. Hjelper vel litt på at jeg bare har råd til å kjøpe havregryn, frossen sei og spinat i uoverskuelig fremtid. Skal nok klare å presse inn noen kilder til fett i budsjettet. Blir det ikke six-pack nå så vet jeg ikke hva. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Kjenner følelsen, etter å ha hatt en alt for lang sommerferie uten trening Du bør imidlertid være ca back on track etter rundt en mnd. Kanskje før, kanskje senere. Kommer vel litt an på hvor mye du trener, samt kosten og genene vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Går fort å trene seg opp igjen etter ett par mnd pause, Hadde nok kjørt endel iso øvelser i tillegg til baseøvelsene om målet var å få tilbake muskelmasse da, og gjerne mye 8-12 reppere Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hvor får jeg billig(st) skumrulle? Ebay? Hos Mobech koster den jo nesten ett laken. Bør jeg begynne med en pinglerulle eller kan jeg gå rett på en rumble roller? Lurar på det samme. Ebay blir like dyrt som i norge...Kor stor er også eit spørsmål (), Er det nok i massevis med den på 30cm, eller er det like greit med den på 80cm? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Vil spille pingpong igjen med venner i kveld Veldig liker å spille pingpong med venner. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hemligheten til overvinteren er at du må spise masse fett. Da taper du minimalt med muskelmasse. Bjørnene går igjennom det samme med overvintring, og på begynnelsen av våren er de leane som bare det. Lenke til kommentar
alba_eagle Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Noen som sliter med å ta dips etter å ha tatt benkøvelser for brystet (flat og skrått i manualer)? Vil gjerne ta dips også men blir nærmest umulig etter de øvelsene. Har prøvd å ta dips først men da går de andre brustøvelsene ræv. Tips? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Blir jo en prioriteringsak da evt. kan du ta 3 set med bare negative dips om det blir for tungt. Ellers så er jo det mest effektive å bli sterkere, da vil dips bli mye lettere etter andre bryst/skuldre/tricepsøvelser Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hva med å avslutte med dips f.eks? Om du prøver på det rett etter de andre brystøvelsene så blir det fail uansett. Lenke til kommentar
alba_eagle Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hva med å avslutte med dips f.eks? Om du prøver på det rett etter de andre brystøvelsene så blir det fail uansett. Hvorfor? Dips er vel en "must"- øvelse innenfor triceps og bryst? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hvorfor? Fordi om du venter til slutten av økta så orker du mer? Og nei, det er ingen "must"-øvelse. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Kan jo ev. ta dips fra benk dersom det føles veldig tungt en dag. Er ingen "must" øvelse tenker jeg og. Hvist man tar triceps pushdown er det omtrent det samme, tri pushdown er vel hakket vassere på å isolerere tripsen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Klart det er tungt å ta benkøvelser etter dips.. med mindre du tar omtrent loddrette dips tar dips hardt på bryst, og da er det tungt å fortsette. Ta benk først, andre øvelser (for andre muskler) og så dips sammen med andre lignende lvelser etterpå, f.eks chins, push ups osv. Baseøvelser først har alltid vært min filosofi, så fortsetter jeg med tilleggslvelser etterpå hvis jeg har mer å ta av etterpå. Litt teit å ikke kunne ta knebøy fordi du er trøtt etter hip thrust.. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg tar alltid dips rett etter benk. Dips kjører jeg for å ta ut tricep, og da med loddrett form. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Tri-Pushdown isolerer 2 grupper og ikke tre som i triceps. Egentlig en useless øvelse, pressøvelser hvor triceps er aktivert aktiverer alle tre. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Tri-Pushdown isolerer 2 grupper og ikke tre som i triceps. Egentlig en useless øvelse, pressøvelser hvor triceps er aktivert aktiverer alle tre. Det var da voldsomt med uttalelser om at øvelser er ubrukelige for tiden? Man kombinerer jo flere øvelser for en muskelgruppe for å få trent f.eks hele tricep. Derfor er det jo latterlig å kalle tricep pushdown for useless. 5 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Alle som ikke bryr seg om hvordan de ser ut kaller byggerøvelser ubrukelige... 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg vet ikke hvordan lutefisk og akevitt fungerer som påfyll etter trening, men det finner vi snart ut. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg vet ikke hvordan lutefisk og akevitt fungerer som påfyll etter trening Lutefisk fungerer relativt dårlig til påfyll generelt, spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå