Akse Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Dronning M. ? Dronning Maud pudding. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Familien min er en gjeng dyr. På 4 pers dyttet vi oss nesten 6 kg bare i ribbe. Det er ganske mange kcal fant jeg ut. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Spiste nok ikke like mye som dere beist, men føler meg nå så mett og stappet at ja, det holder for et par dager! Fikk julekompliment av mamma (hele tre ganger!) om at jeg så ut som jeg er i god form/slank osv, og DET er ikke ofte altså. Det går mer i "nå må du ikke trene beina mer" eller "du har jo lagt på deg litt" . Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hva er det du spiser til julemat, Dukien? Bilde sier mer enn tusen ord? Kort og godt så er det innbakt durum-deig fylt med cottage cheese ost, i Øst europa så får man det i alle mulige varianter (alt fra 0%fett til 20% fett) og det du ser her er fylt med denne type osten, andre er fylt med kjøtt/kål/ost så blir det servert med rødbete-suppe, så er det "salat" som er poteter,majones,egg,epler,erter,løk etc så bare blander man hele herligheten sammen og serverer med kjøtt-pålegg til. Til desær så er det nøtter fra hele nøttefamilien blandet med kakao og helmelk, og kaker som baserer seg egentlig på nøtter og noe sukker på. <3 Kort og godt er det ekstremt mye proteiner og enda mere fett, og jeg innrømmer at selv om pinnekjøtt ser rart ut og lukter enda rarere så burde jeg egentlig smake på hva norsk kultur har å by på. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ah, okey. Såg ganske digg ut det da. Du burde absolutt prøve ut pinnekjøtt en gang Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Pinnekjøtt er the shit <3 Så ganske smud ut det der også Dukien! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Har dansk familie, så vi kjører som regel and til jul! er vel rundt 26g protein per 100g. Fikk forresten kreatin til jul, så lurte jeg på om det gikk fint å blande med gainer? eller bør jeg ta det seperat? 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Null stress å blande det med gaineren. Selv blander jeg det i shaken, og en sjelden gang til jus om jeg har det til noen måltid. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Kreatin tas best opp i kroppen hvis det blandes i litt lunkent/varmt vann. Det går greit å tilsette gainer og kaldt vann etterpå. Endret 25. desember 2012 av Zarfax Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Du bør definitivt prøve både ribbemiddag (med alt tilbehør) og pinnekjøtt (ditto). Trenger seff ikke gjøre det på julaften, viktig å ta vare på tradisjoner, men inviter deg selv til noen venner i romjula eller noe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Kreatin tas best opp i kroppen hvis det blandes i litt lunkent/varmt vann. Det går greit å tilsette gainer og kaldt vann etterpå. Hørtes broscience ut. Har hørt at det tas best opp sammen med fruktjuice elns, men at forskjellen på det og å blande den ut med shakeren var så close til nada at det ikke var nødvendig. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Spiste nok ikke like mye som dere beist, men føler meg nå så mett og stappet at ja, det holder for et par dager! Fikk julekompliment av mamma (hele tre ganger!) om at jeg så ut som jeg er i god form/slank osv, og DET er ikke ofte altså. Det går mer i "nå må du ikke trene beina mer" eller "du har jo lagt på deg litt" . Ingen bedre jolegåve enn det, gratulerer! Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hørtes broscience ut. Har hørt at det tas best opp sammen med fruktjuice elns, men at forskjellen på det og å blande den ut med shakeren var så close til nada at det ikke var nødvendig. Da slipper du i hvert fall at det blir værende igjen en del på bunn, og at konsistensen blir "sandete". http://www.proteinfabrikken.no/default/Kreatin-Styrke/Kreatin-500g-Proteinfabrikken-10040-p0000000030.aspx Her nevner han å blande i lunkent vann. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hørtes broscience ut. Har hørt at det tas best opp sammen med fruktjuice elns, men at forskjellen på det og å blande den ut med shakeren var så close til nada at det ikke var nødvendig. Det er vel heller motsatt, at man IKKE skal blande det med juice pga det er for surt for kreatinet. Det er vel også delvis broscience, ettersom det skal ned i magesyra etterpå uansett. Tror brosciensen har oppstått pga det ikke har godt av å bli stående i noe surt over lengre tid. Grunnen til at man sier det skal blandes i lunket vann er vel hovedsaklig pga de vil løse seg bedre opp. Hvilken temperatur det er på vannet tviler jeg på har noe å si for opptaket i det store bildet.. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Oh...så...mett...ennå...mamma... Var som grisenes holocaust her i går... Jeg fikk i allfall rullet en 3km i motvind i dag. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Her er kreatin i magesyre. Er vel en dårlig ide å blande det i sure drikker om det skal stå i kjøleskapet lenge. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Hvor får jeg billig(st) skumrulle? Ebay? Hos Mobech koster den jo nesten ett laken. Bør jeg begynne med en pinglerulle eller kan jeg gå rett på en rumble roller? Endret 25. desember 2012 av Broseph Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) jeg brukte Kjevle og PVC rør før jeg kjøpte den hardeste (svarte) romble roller'n på myrevolution. Endret 25. desember 2012 av joakimz Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hvor får jeg billig(st) skumrulle? Ebay? Hos Mobech koster den jo nesten ett laken. Bør jeg begynne med en pinglerulle eller kan jeg gå rett på en rumble roller? Du kan sikkert finne på Amazon også . 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå