joakimz Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Legen sier at du skal ta det med ro fordi de ikke vet hva man egentlig burde gjøre. Kjør rehab øvelser, hold deg unna øvelser som gjør vondt. Du kan fint trene bein. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 http://www.kalibergy...rting-strength/ Denne er også god , vil si fokuset ligger på å få opp grunnstyrken mer en volum. Dvs etter å ha hatt pause fra trening eller man står fast på X kg i baseøvelser. Her kan man da få opp styrken i 8-12uker for å så fortsette med et volumprogram om man ønsker det , da med tyngre vekter. Økte biceps med 1 cm i omkrets på det programmet på bulk, og jeg trente ikke biceps en eneste gang ( som egen øvelse) Kan jeg ta og bytte ut benkpress med skråbenk med manualer? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Kan jeg ta og bytte ut benkpress med skråbenk med manualer? Jeg ville kjørt en kombinasjon, men ja, begge funker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hvorfor ikke bare vanlig benk med manualer? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Fordi benkpress er mye bedre når det kommer til styrke og tunge løft/ bedre spenn og avløft. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Men igjen er benk med manualer bedre for å bygge. Det er mange flere muskler involvert for å stabilisere manualene, spesielt når man løfter tungt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jadajada, I know. Men han ville bytte ut benkpress med skråbenk m manualer. Da ville jeg heller byttet ut med vanlig benk med manualer om han først hadde bestemt seg for det Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg har ett "pent" underbryst, men manger øvre. Så hvorfor ikke kjøre 3x5reps på skråbenk når jeg trenger styrke der når jeg skal gå tilbake til mer bodybuilder opplegg. Virker det helt teit siden ren benkpress er mye bedre når det kommer til tungeløft? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hvorfor ikke kjøre f.eks tre sett skrå hantelpress og to sett med benk? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Trodde det var ganske genetisk hva som utviklet seg først i brystet? Så å kjøre "skikkelig" benk vil etterhvert føre til at øvre delen av brystet også kommer. Skråbenk tar veldig mye på skuldre, vanlig benk er mer skånsom. Det er hvertfall mitt inntrykk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Byttet denne uken studio fra Impulse til Kaliber. Litt rart å gå fra å være hovedkar til jypling, men det er mildt sagt motiverende å være omgitt av karer (og damer) man har sett på forsiden av treningsmagasin. GAINS 2013! 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Virker som om det er mange fine jenter der da Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Er nok en del på Kaliber som har fått kosttilskudd fra trykkern ja 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Virker som om det er mange fine jenter der da Hvem bryr seg om damene? 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ikke de som er litt skjeve vertfall. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Det er ingen øvelser som er vonde, men jeg får litt vondt i skulderen når jeg feks tar av en jakke og når jeg tar armene lenger bak enn vanlig. Vel det er en oppvarming øvelsen som er litt vondt før jeg blir varm, en rotator cuffs øvelse. Den der når jeg har armene helt inntil kroppen, og fører arma\hånd ut ifra magen og til siden. Den første øvelsen i denne videoen - http://www.youtube.com/watch?v=P6MMD5L7498 Hva er rehabiliteringsøvelser? Endret 23. desember 2012 av Everket Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Legen sier at du skal ta det med ro fordi de ikke vet hva man egentlig burde gjøre. Kjør rehab øvelser, hold deg unna øvelser som gjør vondt. Du kan fint trene bein. Legen har en lang utdannelse og praksis bak seg, noe som sannsynligvis er mye mer enn noen brukere i denne tråden kan si. Leger vet ikke alt, men når det kommer til helse, skal man være forsiktig med å følge råd man får av ukjente mennesker på internett. Det som erfaringsmessig har fungert for enkelte, fungerer ikke nødvendigvis for alle andre. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Mitt inntrykk er at en del av brukerne her er litt vel sikre på sine egne kunnskaper og kan glatt avfeie ting som blir sagt og gjort av personer med mange, mange år på baken. Uansett hva saken gjelder og omså noen her har skrevet så mange doktorgrader at dere kan tapetsere hele Slottet så ville jeg heller fulgt rådet til utdannet medisinsk personell. Alt annet gir en veldig "bro-følelse". 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Nå virker det som noen leger tar litt vel lett på jobben sin også, spesielt en som jeg har møtt, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hvis du tviler på legen din, ville jeg heller gått til en annen uavhengig lege enn å spørre i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå