Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Da var 3 kg med protein bestilt  :roll:

6336672[/snapback]

bestilte netopp 5kg jeg også :). lei av NS 90+ Jordbær, nå blir det sjokolade :D

6339174[/snapback]

Sjokoladevarianten er faktisk bedre. Smaker en finurlig nøttesjokolademelkting. :p

6339708[/snapback]

Hvilken proteinboks er det snakk om? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var 3 kg med protein bestilt  :roll:

6336672[/snapback]

bestilte netopp 5kg jeg også :). lei av NS 90+ Jordbær, nå blir det sjokolade :D

6339174[/snapback]

Sjokoladevarianten er faktisk bedre. Smaker en finurlig nøttesjokolademelkting. :p

6339708[/snapback]

Enig, er liksom noe galt om jeg ikke har den ettersmaken...

6339726[/snapback]

o herregud hva er det jeg har gått glipp av. fikk sjokoladesmakboksen i dag. smaker bedre enn noen annen sjokomelk. og jeg skal drikke 3 shakes hver dag!, med god samvittighet!. aldri mer jordbær!

*lykkerus*

Lenke til kommentar
o herregud hva er det jeg har gått glipp av. fikk sjokoladesmakboksen i dag. smaker bedre enn noen annen sjokomelk. og jeg skal drikke 3 shakes hver dag!, med god samvittighet!. aldri mer jordbær!

6353376[/snapback]

Haha, så god er den ikke. :p

6353600[/snapback]

kanskje bare meg som var uendelig lei av jordbær. synes den var dritgod jeg :D

blander du med melk?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

LarsP : Tror nok mesteparten av de som trener gjør det for å holde vekta/se bra ut, evt for å gå ned i vekt. Er ikke alle som orker å "pine" seg igjennom opptil 10 treningsøkter i uka. Så, jeg er nok enig i det hun sier. (ivertfall for hobbymosjonisten/slankeren)

Hvis du ikke trener for å være seriøs, så holder du ikke ut mange ukene med trening der du sliter deg såpass ut, at du kjenner blodsmaken komme og kvalmen ikke er så langt unna når du er ferdig med treningen.

For å holde vekta, så kan du jo dra ned på treningssenteret for å dra deg igjennom 1 time på tredemølla i litt over gangfart 3-4 ganger i uka. Du drar liksom ikke på fjellet i øsregn fordi du da vet at kondistreningen opp den bratte bakken blir ekstra tung, fordi det regner.

Lenke til kommentar

Jeg trener så det gjør "vondt", det føles DEILIG å kommer hjem fra en hard treningsøkt, og ta en proteinshake + en banan, for så å sette seg forran TV-en. :)

Ser ikke helt vitsen med å trene hvis man ikke vil oppnå mer enn den vanlige mannen i gata.

Edit: Anbefaler alle som mister motivasjonen til å trene å skaffe seg proteintilskudd. Dette øker både resultater og restitusjon betraktelig. Fortsatt ingen motivasjon? Se en 80-talls barbar-film (hint: Conan the Barbarian). ;)

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...