Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Samme hvor mye du bruker biceps i nedtrekk så må latsen jobbe for å få ned albuene, så bruke latsen gjør man uansett.

Liker videoen, vil si at 99% av alle jeg ser som trekker mer en 50kg ROR :tease:

Men det med skuldrene er viktig i nedtrekk, mark og benkpress.

Verdt å merke seg.

Ryggbredde:

Nedtrekk, rack-chins, chins

Ryggtykkelse:

Enarmsroing, benkroing, maskinroing, t-bar roing, foroverbøyd roing, rack-markløft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her inne som trener med five fingers sånn btw?

Jeg har barfotsko, men uten tær :p Synes det fungerer veldig bra med unntak av at gulvet blir litt glatt når folk har grisa kalk. Er bare å tørke under beina før løft.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Genene bestemmer mye her.

Jeg tenker sånn her er manges maks.

Det er greit å vite at etter en kur så begynner nedoverbakken og tilslutt er man der man startet.

Blir litt sjalu på massen de gainer, opp til 90ish kg med 8-10fett% går greit for 99% , men derifra og til 103ish krever 2-3-4 år og genene kan sette en stopper lenge før det.

post-64596-0-31323200-1355011859_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Skal kan konkurrere og har sponsorer man ikke vil skuffe og folk som heier på deg og man vil være på top 1-5 så er det nok mange som blir fristet til å ta noge attåt.

Da jeg var på 103 hadde jeg vel 17 i fettprosent.

Siden % er lett på 100kg så er vel det 93-94 passe rippa.

Konkurranse i den klassen så må man nok opp 5-6 kg og det kan ta 2 år med kcal-overskudd-propp-dyrt-jobbing

Dagens slikkemunntips as.

Gele - 300kcal i en skål og bare sukker.

Lagde egen gele 15kcal - like mye gele, smaker gele, ser ut som gele og kjennes ut som gele.

3dl fun ( sukkerfri saft, for eks bringebær)

7dl vann

1 pakke ( 10 plater gelatin ) Røre i kjele uten å koke helt opp.

Kjøleskap i 4-5 timer.

Olala, drept sukkerbehovet uten kcal.

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens middag: to grandiser. 2587,5 kcal, 130 g proteiner, 299 g karbohydrater og 95,5 g fett. Det er ikke så ofte jeg spiser så store middager. Jeg skulle egentlig ha kylling og ris i dag, men så var det tilbud på Rema 1000 og jeg orket ikke å bruke så mye tid på matlaginga. Så det ble kontraster.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens middag: to grandiser. 2587,5 kcal, 130 g proteiner, 299 g karbohydrater og 95,5 g fett. Det er ikke så ofte jeg spiser så store middager. Jeg skulle egentlig ha kylling og ris i dag, men så var det tilbud på Rema 1000 og jeg orket ikke å bruke så mye tid på matlaginga. Så det ble kontraster.

To grandiser i en sitting? Respekt.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg var veldig sulten, men det ble slitsomt da jeg kom til de siste to - tre stykkene, der ett stykke var en åttedels pizza. Det var uansett verd det. Jeg dekket nesten hele proteinbehovet mitt i løpet av ett måltid og var godt på vei med energibehovet også. Jeg fyllte på med sjokolade og nøtter ut over kvelden, så jeg er sikker på at alt var i boks.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er utrolig hva folk er villige til å gå ut med på TV. Jeg ser på Sporty på TV2 nå og der forteller de ei dame at hun veier 96 kg, har 48% fett og har helse som en 70-80-åring.

Det er stats å være stolt av. Jeg kan ikke forstå at det er mulig å la det gå så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...