joakimz Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hehe, okay. Hvorfor er ikke det å anbefale? Ja, skjønner Stronglift bygger rundt Knebøy, men bør ikke musklene få hvile? Høyere mengde trening i knebøy - har vist seg og være bedre. Ikke uten grunn at CYC har 445 kg i knebøy. Kroppen trenger ikke så lang hvile tid som folk tror, så lenge failure trening ikke er målet. http://www.styrkeloft.no/nyheter/frekvensprosjektet/1437-resultater-fra-frekvensprosjektet Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Må nesten dele instagrambilde med dere nerder. 9 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Nokon som trener på å putte vekter på stanga? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Grepstyrke , bildet er tatt i oktober eller noe. Teksten som er greia Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fuuuuuuark ass, eksamen tar livet av meg. Politisk teori på mandag, digital forvaltning på tirsdag. Klarer hvertfall å prioritere trening. Er ikke treninga som er størst skyld i at jeg ikke leser nok... Spis godt under eksamen og ta en økt rett etter du er ferdig. Sånn jeg har kommet meg igjennom perioden. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Husk at dere skal vise hva dere har lært så langt i år. Ikke lære det nå, da jobber dere feil. Endret 7. desember 2012 av War 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Husk at dere skal vise hva dere har lært så langt i år. Ikke lære det nå, da jobber dere feil. So true, but also never right. 1 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 This is how to friday. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Gleder meg til en jul full av trening En drøy måned med trening på hjemlige trakter Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Husk at dere skal vise hva dere har lært så langt i år. Ikke lære det nå, da jobber dere feil. Hø? Studerer nok på universitetet, så "så langt" gir ikke mening. Dessuten er jeg klar over at man skal studere kontinuerlig. Hva jeg gjør er desverre en annen sak Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Hehe, okay. Hvorfor er ikke det å anbefale? Ja, skjønner Stronglift bygger rundt Knebøy, men bør ikke musklene få hvile? Programmet er godt utprøvd gjennom mange år. Stol på alle som har hatt god framgang ved å trene etter SL5x5 annenhver dag. Husk at dere skal vise hva dere har lært så langt i år. Ikke lære det nå, da jobber dere feil. Nettopp. Jeg går på et studie som krever et høyt karaktersnitt for å komme inn på. Jeg trodde derfor at de fleste andre som kom inn der sammen med meg hadde gode arbeidsvaner, men så feil kan man ta. Arbeidsmengden er ikke veldig stor. Jeg hadde i hvert fall ingen problemer med å sette av de to - fire timene jeg trengte i uka til å gjøre oppgaver før gruppetimene dette semesteret. Når oppgavene ble gjennomgått, satt jeg rolig og fulgte med og markerte det jeg eventuelt hadde gjort feil. Alle andre som satt rundt meg derimot, noterte så fort og hardt at det nesten slo gnister mellom pennen og papiret deres, for de hadde ikke sett på oppgavene på forhånd. Noen lot fullstendig være å gjøre oppgaver eller møte opp på gruppetimer i det hele tatt. Hva er forskjellen på oss nå? Jo, de fleste andre på kullet mitt sitter og jobber i åtte - ti timer om dagen med fagene før eksamen. Jeg sover lenge, trener, leser i to - tre timer og slapper av resten av kvelden. Endret 7. desember 2012 av Zarac Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Det gjør jeg også. Selv om jeg ikke har vært i forelesninger eller øvingstimer. Går da greit det også. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Gratulerer. Nå leser jeg ikke 10 timer om dagen, men jeg burde garantert ha fulgt bedre med i forelesning og lest pensum kontinuerlig. Alle har ikke like god arbeidsmoral eller -motivasjon. Endret 7. desember 2012 av Broseph Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det gjør jeg også. Selv om jeg ikke har vært i forelesninger eller øvingstimer. Går da greit det også. Du jobber også to - tre timer om dagen? Hvis du ikke har behov for hjelp for å henge med i stoffet, er det jo helt i orden å droppe forelesninger og liknende. Det er sikkert noen av dem også på kullet mitt. Jeg kjenner jo ikke alle 400. Det er bedre å jobbe litt og litt alle de månedene et semester varer enn å ta alt i ett stort skippertak i eksamensperioden. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Du jobber også to - tre timer om dagen? Hvis du ikke har behov for hjelp for å henge med i stoffet, er det jo helt i orden å droppe forelesninger og liknende. Det er sikkert noen av dem også på kullet mitt. Jeg kjenner jo ikke alle 400. Det er bedre å jobbe litt og litt alle de månedene et semester varer enn å ta alt i ett stort skippertak i eksamensperioden. Ja. Blir ofte litt mer hektisk mot eksamen. Men i effektiv arbeidstid er det ikke stor økning. Mer press om at jeg burde jobbe, egentlig. Det er absolutt ikke å anbefale. Jeg hadde sikkert fått enda bedre karakterer om jeg gikk i forelesninger også. Så det er vel lærdommen her. Men jeg har elendig arbeidsmoral og vaner. Heldigvis er jeg litt bedre når det kommer til trening! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Trening er jo det viktigste. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Trening er jo det viktigste. Sunn kropp, sunt sinn. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 "Milk is for babies" - Arnold Lol. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Arnold = master troll. Han lærte også en stakkar å skrike når han poserte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå